Malo i o ribolovcima hehe

04.03.2014.



Predsjednik Obama i ministar odbrane Timothy sjede u baru.
Ulazi čovjek i pita barmena:
"Zar nisu ono tamo Obama I Timothy?"
Barmen odgovori:
"Da, to su oni."
Čovjek im priđe i reče:
"E, zaista mi je drago da vas upoznam. Što vas dvojica radite ovdje?"
Buš reče:
"Planiramo Treći svjetski rat."
Čovjek reče:
"Zaista? Šta će se desiti?"
Obama reče:
"Dakle, planiramo da pobijemo 140 miliona muslimana i jednu plavušu s velikim sisama."
Čovjek se iznenadi:
"Plavušu s velikim sisama? Zašto ubiti plavušu s velikim sisama?"
Obama gurne Timothiya i reče:
"Jesam ti rekao da nikoga nije briga za 140 miliona muslimana."



Pita Perica tatu:
- Tata kakva je ovo rečenica:,, u kući nema piva’’?
- To nije rečenica sine to je KATASTROFA!



-Odlučio Mujo otići na privremeni rad u Njemačku, pa pita Hasu za savjet:
‘Kako da naučim njemački?’
‘Ma, ti samo govori polako i svi će te razumjeti ‘
Ode Mujo u Njemačku i jednog dana ode u bar i kaže konobaru:
‘Daaaj mi jeeednuuu pivu!’
Konobar:’Eeevooo tiii jednaaa pivaaa!
Mujo: ‘Aaa ooodaaakleee siii?’
Konobar: ‘Iz Saaaraaajeevaaa!’
A Mujo ga zaprepašteno pita: ‘A zašto onda govorimo njemački?’



Toliko je hladno napolju da sponzoruše i u Yugo ulaze.



Crnogorac se ženi Srpkinjom, a otac ga savetuje:
• Prvo,... da pustiš ploču Ksenije Cicvarić, da vidi da smo mi, Crnogorci
- romantični!
Onda... poljubi je da dah izgubi, da vidi da smo mi, Crnogorci - strasni.
Onda... polupaj stolicu o zid iz sve snage, da vidi da smo mi, Crnogorci - jaki.
Onda... svuci se lagano, da vidi da smo mi, Crnogorci - lepi.
Konačno... isuci kitu, drž' je u ruci, priđi i pogledaj je pravo u oči...
I izdrkaj!... da vidi da smo mi, Crnogorci - nezavisni!



Plavusa ide ulicom u otkopcanoj bluzi, i jedna joj dojka viri napolje.
Policajac prilazi i obraca joj se:
- "Gospodjo, jel vi znate da vas mogu kazniti za nepravilno oblacenje ?"
- "Zasto to", upita plavusa !
- "Zato sto vam jedna dojka viri napolje."
- "O boze, zaboravila sam bebu u autobusu !"



Pita kulturna muha drugu muhu:
'Ispričavam se - je li ova stolica slobodna?'


Ribolovac udica:


<< Arhiva >>