Fejs,Twitter,SMS hehe

20.11.2013.



Ulazi neki bilder u bus i govori mu šofer:
- Karta?
Momak:
- Moćni Mustafa nikad ne plaća kartu!
Sljedeće jutro šofer:
- Karta?
Momak:
- Moćni Mustafa nikad ne plaća kartu!
Nakon nekog vremena šofer se isto nabildovao:
- Karta?
Momak:
- Moćni Mustafa nikad ne plaća kartu!
Proteže se šofer:
- A zašto moćni Mustafa nikad ne plaća kartu?
Momak:
- Zato što moćni Mustafa ima mjesečnu!



Idu Perica i Marica gradom.
Marica pita:Koliko je sati?
Perica:Da
Marica:Sta?
Perica:Da
Marica:O cemu govoris?
Perica:Da
Marica:Da li me volis?
Perica:O,dvanaest i petnaest!



Dosao Suljo Muji u goste i pita :
- Mujo zasto ti se i zena i kci zovu Fata?
- sad ces da vidis! FATO DONESI MI PIVO!



Mujo: "Fato, ajde ti u šumu po drva!"
Fata: "Zašto?"
Mujo: "Svaki put kada idem naguzi me medo!"
Fata: "A zašto bi sada i mene guzio?"
Mujo: "Zbog ravnoteže u prirodi."
Vraća se Fata iz šume i vuče medvjeda.
Mujo: "Fato, zašto si ga ubila?"
Fata: "Živ je, samo je iscrpljen!"
Mujo: "Onda će me opet naguziti kada se probudi."
Fata: "Neće, ti ideš u šumu."
Mujo: "A on?"
Fata: "On ostaje tu!"
Mujo: Zašto?"
Fata: "Zbog ravnoteže u prirodi."



Izgubilo tele majku. Trazeci majku naidje na jednu kravu i pocne da je sisa.
Ona mu kaze: "Bjezi tele, nisam ti ja majka!"
Tele krenu dalje. Naidje na drugu kravu, pa poce da je sisa.
Krava mu kaze: "Bjezi tele, nisam ti ja majka!"
I tele nastavi dalje i naidje na vola. I poce da ga sisa.
A vo mu kaze: "Bjezi tele, nisam ti ja majka. Bjezi tele, leeele, leeeeele!"



Otišli muž i žena na brakorazvodnu parnicu.
Pita sudija ženu:
-Zašto ste gadjali vašeg muža stolicom?
-Zato što nisam mogla da podignem sto.



Zašto sova ima velike oći?
-Zato što ima tvrdu stolicu!!!


Cestitke nasoj repki,vidi se da je vodi vrijedni covjek iz
dijaspore i njegov brat takodje...Bravo Niko:



<< Arhiva >>