Nije ni student lako biti hehe

18.11.2013.



- Plavuša autom pregazila četiri čovjeka.
Zaustavi je policajac i upita:
- Jeste li vi normalni? Pregazili ste četiri čovjeka!
- A koliko je dozvoljeno? - upita plavuša.



Dođe mali Ivica pred sujedovu kuću i počne mu nabijati loptom u kuću.
Susjed pogleda kroz prozor i kaže malom Ivici da prestane nabijati loptom u kuću,
inače će mu iskopati oči. Na to će Ivica:
- "Meni moj tata rek'o nek nabijam i ja nabijam..."
I Ivica nastavi nabijati loptu u kuću. Susjed izađe i iskopa mu jedno oko te mu kaže:
- "Ako ne prestaneš nabijati loptu meni u kuću, iskopat ću ti i drugo oko!"
- "Meni moj tata rek'o da nabijam i ja nabijam..."
Susjed ode u kuću. Ivica ga ignorira i nastavi i dalje nabijati. Susjed po
treći put izađe i iskopa mu i drugo oko. Na to Ivica uzme loptu i krene
kući, a susjed mu dovikne:
- "Što je, jesi se usr'o?"
- "Ne, već mi je tata rek'o da dođem kući kad padne mrak."



Kako se zove medved koji zna kung fu?
– Griz Li.



Takmicili se Amerikanac, Nijemac i Rus ko ima najvece avione pa ce Amerikanac:
-Nasi avioni su toliko veliki da nijedan ne moze sletjeti na aerodrom u Los Andjelesu
Na to ce Nemac:
-Nasi avion su toliki da nijedan ne moze sletjeti na aerodrom u Frankfurtu
A na to ce Rus:
-Ja jednog dana krenuo svojim avionom sa jos 22 kopilota, kad se u zadnjem dijelu
aviona culo neko zujanje.Ja reko 22. kopilotu:
-Sergej idi vidi sta je to.
Sergej otisao dzipom u srijedu poslije podne, vraca se u subotu prije podne i rece:
-Gospodine kapetane nismo zatvorili prozor od WC-a uletio Boing 747 i zuji oko sijalice..



Došla smrt Muji na vrata.
-Kaže smrt: Mujoooo, došao sam po tvoju duušuu!
-Mujo: Fato dušo traži te neki čovjek u crnom!



Kako plavusa pravi pekmez??
-Guli krofne



Zasto bosanac ne smije da hoda bos po sumi?
- Strah ga je da se ne primi.


Muzika vata me i vata me (prati rijeci hehe)



<< Arhiva >>