AFRIKA hehe

24.10.2013.



Sretnu se Euro, Dolar i Kuna,i počnu se razmetati pričama o
svojoj sličnosti sa nekim životinjama...
Kaže Euro:
- “Ja sam kao tigar ! Ja kad skačem,skačem nezadrživo, silovito, rušim sve pred sobom…”
Na to će Dolar:
- “Ja sam kao antilopa. Kad ja skačem, skačem visoko i daleko, skačem elegantno…”
Na kraju će Kuna:
- “A ja sam vam kao lav !”
- “Otkud ti kao lav ?”
-”Pa lijepo, kad vi skočite, ja RIKNEM“



Htio Crnogorac da kupi kuću u kojoj su svi uređaji automatizovani.
Javi mu se jedan Njemac i kaže: - "U ovoj kući imaš tri dugmeta:
ako pritisneš prvo, onda ti se automatski spremi krevet za spavanje,
ako pritisneš drugo, onda ti se spremi ručak, a ako pritisneš treće,
ono ti prima goste."
I pita Njemac Crnogorca: -"Hoćeš li da kupiš kuću? "
A Crnogorac kaže: -"Ja bi jado, al ko će to da pritiska?"



•Gde stanuješ, mali? - strogo upita policajac malog Hasu,
koji je loptom razbio komšijin prozor.
•Nigdje - pokušava mali Haso da se izvuče.
•A ti? - upita policajac sukrivca Muju.
•Odmah pored njega.



Otvoriću kafanu pored crkve i zvaće se „Mira”.
Kad svecenik bude završavao službu, reći će:
- Idite u miru...



Svi znamo za tzv. "crvene" telefone americke vlade? E pa dođe Obama u Izrael i vidi
da Izraelska vlada ima i plave telefone uz crvene, i pita: "za što su ovi plavi telefoni",
Izraelci: "Oni služe za poziv Bogu, pa pričamo s Bogom"... Obama se totalno
raspižđen i ljut vrati nazad u Ameriku i pita svoju vladu:
"zašto mi jebote nemamo plave telefone?!"
I tako nabave oni od Izraela plave telefone, nakon što Obama nazove
Boga dobije sekretaricu koja kaže: "poziv se naplaćuje milijun dolara po minuti"...
E sad Obama cili ljut zove Izraelce i pita: "koji kurac mi niste rekli da se poziv
naplacuje milijun dolara po minuti?!" A Izraelci kažu:
"E jbg, nama se ne naplaćuje jer je kod nas to lokalni poziv"...



Jutarnji seks je najbolji način za buđenje.
Osim ako nisi u zatvoru...



Instruktor vožnje pita vozača:
• Sa jedne strane je baba, sa druge full riba, šta ćeš da nagaziš?
Vozač:
• Babu!
Instruktor:
• Pa kočnicu, pizda ti materina...


Afrika lijecenje glavobolje


<< Arhiva >>