Ugodan vikend svima

19.05.2006.



Pricaju Englez, Francuz i Bosanac o svojim najvecim stidnim dogadjajima. Kaže Englez:
- Sjedim ja sam u kafani, pijem tu sve vrijeme, a kad sam pošao kuci, ja za novcanik da platim i vidim, zaboravio novcanik, kakav stid i sram!
Kaže Francuz:
- Nije to ništa, ja u wc-u, serem, obavim radnju i posegnem za toalet papirom, kad nema papira. Kakav stid i sram!
Tek ce Bosanac:
- Za vrijeme rata Srbi iskopali rake pa maljem po glavi i u raku. Ide tako red, dolazi red na mene, oni udare jedanput, ja ništa, oni udare drugi put, ja ništa, oni treci put, ja opet ništa, a mene stid, ljudi cekaju!

Bracanin i sin popeli se u avion da dožive prvo zracno krštenje.
Pilot šaljivdžija, nudi im besplatan let ako ne progovore ni rijec dok je avion u zraku. Poslije vrtoglavih akrobacija koje ipak nisu izmamile ni rijec od putnika, obeshrabreni pilot spušta avion i prilazi Bracaninu, cestitajući mu:
- Bravo! Još nisam vidio tako hrabrog covjeka! Niste progovorili ni rijec!
- Da - Bracanin ce - iako je malo falilo da viknem kad mi je ispao sin!

Za vrijeme Slobodana u Serbiji..
Bio Sloba na putu i prisralo mu se! Stane on i zakuca na vrata najbliže kuce, kad izlazi ciga:
- Dobar dan, gos'n predsednik!
Sloba ce:
- Jel' mogu do toaleta, odužicu se?
- Nema problema! - reče ciga ponosno.
Završi Sloba, dade cigi 100 eura i ode. Dodje kuci i isprica Miri:
- Bre, Miro, bio sam u WC-u kod jednog cige, kad ono, šolja sva od zlata!
Mira ce na to:
- Ne vjerujem ja u tu pricu!
- Ajde da vidiš! - i odoše oni.
Tek što je Sloba zazvonio, izlazi malo cigance i smijuci se, vikne:
- Caleeee! Evo ga onaj što ti se posrao u trubu!


Razgovara covjek sa svojim susjedom, Bracaninom:
- Je li , susjed, zašto ti ona kokoška skakuce na jednu nogu?
- Ih,ne pitaj, juce sam imao punu kucu gostiju.

Obavještavam poznanike da sam mužu napokon uspjela nešto dici - spomenik.


Darknessica me je zamolila da ponovno objavim Dragostea koja je bila prije par mjeseci ovdje negdje na blogu,pa evo Darknessica za tebe a i za ostale jos jednom Dragostea Din Tei ili kako se vec zove,upali zvucnike i crkavaj od smijeha hehe

UGODAN VIKEND

<< Arhiva >>