Vesel vikend uz viceve o Cigama

12.05.2006.



A ovdje pogledajte razliku izmedju zenskog i muskog orgazma hehe

Došla ciganka kod doktora na mrtvo prebijena, plava totalno. Pita je doktor:
- Crna ženo, ko ti to uradi?
- Ciga mi to uradi.
- Gde ti je ciga?
- Eno ga napolju.
- Zovi ga!
Ulazi ciganin i pita ga doktor:
- Crni cigo, šta uradi to ženi svojoj?
- Ma pusti je, doktore, samo me tjera da radim ono..
- Pa šta ti fali to da radiš, to su tvoje bracne dužnosti, moraš..
- Ma znam ja to, doktore, ali ne mogu bre, mnogo je prljava i smrdljiva..
- Pa ništa, sljedeci put kad vidiš da se manda oko tebe, ti lijepo zamisli neku dobru ribu, pa kad ti se digne ti ga gurni i ne gledaj je.
- Dobro, doktore.
Dolazi sutra ciganka jos gore isprebijana i pita doktor cigu:
- Šta uradi to opet, nesretnice?
- Ma doktore, uradio sam kako ste mi vi rekli, ja zažmirio, zamislio jednu dobru ribu, digne se meni, gurnem ga ja, krenem da radim posao, otvorim oci, pogledam ciganku, kad, mamu joj jebem, i ona zažmirila.


Postavi kapetan vojnika cigu da radi u magacinu hrane, i kaže:
- Nemoj, cigo, da je nešto nestalo, nije ovo šala!
- Nema brineš, drug kapetan!
Posle nedelju dana inventar... Nedostaje vreca brašna.
- CIGOOO! Gde je brasno, sunce li ti jebem, sad cu te strpati u zatvor!
- Joj, drug kapetan, pojeli miševi!
- A...hm, pa zašto ne rece? Nego da zadužiš otrov, da se riješiš tih miševa... Ama nešto si mi sumnjiv!
- Cu da trujem, drug kapetan, nema problema!
Posle nedelju dana inventar... Nedostaje vreca šecera.
- CIGOOOO! Fali vreca šecera, boga li ti ciganskog, kradeš robu, sad cu da zovem vojnu policiju, pa njima objašnjavaj!
- JOJ, drug kapetan, toliko miševi nisi u život video, ne mogu da stignem, sve su šecer pojeli...
- I baš jednu cijelu vrecu šecera?
- Joj, drug kapetan, cijelu vrecu su pojeli!
- Slušaj, dajem ti poslednju priliku, ali ako opet ti tvoji "miševi" pojedu nešto, neceš sunca vidjeti kad te strpam u zatvor, jesi l' razumio?
- Razumijem, drug kapetan!
Poslije nedelju dana inventar... Nedostaje cijela kutija bibera.
- CIGO, DOLAZI OVAMO! Kutija od pet kila bibera, gde je, oca ti jebem, sad si gotov!
- JOJ, drug kapetan, šta se desilo, da ne veruješ! Idem ti ja tako po magacin, cistim staze, kad cujem iza nešto šmrca. Kad ja tamo, a ono miševi, PLACU I JEDU BIBER!


Piše ciga sinu u vojsku i kaže:
- Ovdi je sve lijepo, a ima i novosti - i majka i žena ti rodile po jednog burazera...


Što pjeva ciganin kad završi osmi razred?
"Prodje leto trideseto, godina mi žao nije".


Pita mali ciga tatu:
- Tato, tato, kako se oblace gace?
Ciga ga udari po glavi i kaže:
- Jesam ti sto puta rek'o? Napred žuto, nazad braon.

<< Arhiva >>