AgroPolitika https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

petak, 26.12.2014.

...izvan teme... BOŽIĆNA SV. MISA U ŠATORU HRVATSKIH BRANITELJA, SAVSKA 66

Don TIHOMIR ŠUTALO

“ MI SMO PODJELJENI OKO LJUBAVI”

Na svetkovinu Božića je u u šatoru, ispred zgrade u kojoj je Ministarstvo branitelja,
gdje branitelji prosvjeduju već 66. dan blagdansku Sv.misu u 11 sati služio je svečenik selezijanskog reda don Tihomir Šutalo iz župe Sveta Mati Slobode. Prenosim dio propovjedi koju je don Šutalo je govorio pred braniteljima:

…“Nisu se bojali bebe Isusa, bojali su se Isusa koji će progovoriti,koji će jednoga dana stati do Pilata i i reći ”Pilate ja sam taj, ti nisi taj, tebi je to što vladaš mojim narodom od Boga dano, tj. dano ti je od mene. I vi dragi branitelji imate pravo takvu istinu govoriti pa i našim vladarima. Imate im pravo u svoj istini i ljubavi reći “VI niste kraljevi mog naroda. Mi smo Vam dali da vladate ovim narodom.”Ali vas molim, to smijemo govoriti i činiti samo na Isusov način. On Pilata nije osudio, ali mu je rekao istinu. On je došao i radi Pilata, zato Isus nije naša ekskluziva, ovdije u ovom šatoru, u našim crkvama gdje smog a nočas slavili. Isus je Bog svih. Usudio bih se reći najviše je Bog Pilata, Heroda i Augusta. Jer on dolaziti spasiti tamo gdje mi ljudi ne možemo spasiti.On je Bog svih. Zato nemojmo pasti u napast i zabranjivati Bogu da on bude Bog svih, da bude spasitelj svih. Neka naša zadaća bude zadaća Josipa i Marije .Oni koji izgleda ništa nisu imali osim svog magarca, koji su morali bježati daleko od vladara koji su spasitelja svog naroda morali nositi iz svog naroda, kojeg li apsurda, ali oni se nisu sažaljevali nad tom svojom situacijom, nego su se onog trenutka kada je došao čas, a jako je važno prepoznati čas, vratili iz Egipta u svoj narod i donijeli Spasitelja. To bi trebala biti vaša uloga.

Image and video hosting by TinyPic

Don Tihomir Šutalo za improviziranim timbonom prpovijeda pred braniteljima u šatoru.

Vaša uloga je uloga Josipa i Marije i vaša uloga je uloga pastira. Tko bi rekao u Izraelu, kraj toliko moćnika, da su pastiri ti koji će donijeti radosnu vijest da je rođen Bog.Tko bi rekao da će naši branitelji u našem narodu, gdje nas ima toliko, bili ti koji će pozvati na dostojanstvo naroda!Tko bi rekao da je magarac brži i snažniji od svih kraljevih kočija? Tko bi rekao da su invalidska kolica brža i snažnija u nošenju istine od mnogih limuzina i blindiranih vozila. To je naša zadaća! Ne samo neki naš ponos, nego je naša zadaća donijeti istinu, koja možda izgleda spora kada guramo kolica. I magarac je bio jako spor, ali je on donio Isusa u svoj narod, ne samo na rođenju nego i kada je ulazio u Jeruzalem. Donio je svoga kralja, u glavni grad svoga naroda.
Nemojmo se braćo zato bojati težine ove sitacije koja nam se čini tako teška. Nedaj bože da počnemo sažaljevati sebe da se nalazimo negdje na rubovima, pod šatorima. Zadaća nas kršćana je nositi Boga osobito onima koji imaju problem otvoriti svoje srce. Mnogi su u našem narodu koji imaju problem otvoriti danas, na Božić, svoje srce Bogu. Naša zadaća je donijeti im Boga, a to nije nimalo jednostavno. Zato ako je Damir (op.a.Stojić) rekao sinoć ( op.a. na sv. Misi polnoćki) da rat nije završen, to znaći da duhovni rat nije završen. Mi još uvjek u mnoga srca trebamo, mi trebamo, donijeti Boga, Bog nas, za tu zadaću treba, prvenstveno za tu zadaću. I koliko god ova naša borba izgledala, koliko je god netko tumačio kao egoističnu, ona se prvenstveno odnosi na donošenje istine i pravde u naš narod .To nije nešto što je egoistično, nego dapače, nešto što pokazuje da je nama do drugih ljudi, da smo mi prvenstveno kršćani i da želimo prvenstveno živjeti Isusovu zapovjed - ljubiti drugoga čak više nego sebe samoga .Nebojmo se zato Heroda, nebojmo se Pilata, nebojmo se ni Augusta koji je sebe proglasio Spasiteljem, koji je sebe proglasio Bogom.I samo koju godinu nakon tog njegovog proglašenja u njegovom carstvu se rađa Spasitelj i Bog.

Image and video hosting by TinyPic
Branitelji pozorno slušaju riječi don Šutala

I među nama, naša braća I sestre, koji si često sile da imaju takvu vlast i moć da mogu reći da su ovozemaljski, e preteška je riječ bogovi, ali vladari, evo naša je zadaća da im mi kažemo : Vladar je jedan; drugo treba biti isina i ljubav koju mi želimo da se našem narodu ponovo vrati, da se umnoži i da se ne zaboravi. Zato hvala Vam, osobito vama dragi branitelji što ova dva mjeseca šaljete poruku u naš narod, da ono što je Bog nekada davno kada je stvarao čovjeka, zamislio da je najvrednije, da to vi ždelite danas reći da je najvredije za nas. Ovaj mali hrvatski narod je tako često podjeljen oko najvažnije stvari – oko ljubavi. MI SMO PODJELJENI OKO LJUBAVI, mi smo podjeljeni oko toga što tko od nas voli .Ja bih želio da naša poruka odavde bude.”mi volimo čovjeka”, mi volimo čovjeka zato što ga je Bog stvorio i želimo da taj čovjek bude mjesto dostojanstvenog prebivališta Bogu. To je Božić. To je smisao ovog današnjeg misnog slavlja.Zato nastvaimo u duhu pastira, da mi budemo nositelji radosne vijesti našem narodu, nastavimo u duhu Josipa I Marije koji s mukom I sa silnim poteškoćama ali radosno, bez samosažaljevanja nad svojom sitauacijom donose spasitelja svome narodu.”

Image and video hosting by TinyPic

Nekada su u narodu lijepi običaji bili da se za stolom na Božić rezerviralo jedno mjesto za Isusa.
Danas bi bilo dobro da osjetoimo da moramo u svakom trenutku ostaviti mjesta za Isusa.I ne zaboravimo da je naša prva i jedina zadaća nositi Njega onima kojima još nije došao, a to se čini činom ljubavi i razumijevanjem, blizinom čovjeku i pomoći čovjeku. Sretan i čest Božić svima”završio je svoju propovjed don Šutalo
Badnji dan, 24.12 branitelje je posjetio nadbiskup zagrebački Josip Bozanić. U šatoru je tom prigodom sa braniteljima molio, te sa mnogima i porazgovarao .

Image and video hosting by TinyPic

Na Badnji dan, koji je u kulturi vjere oduvjek poznat kao dan posta, branitelji su za ručak imali posnu hranu riječnu ribu, rižoto s bakalarom i pečene srdele.

Image and video hosting by TinyPic
Popis hrvatskih sto postotnih ratnih vojnih invalida prve skupine stoji na zidu, odnosno na stranici šatora.

26.12.2014. u 11:30 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2024 (34)
Ožujak 2024 (33)
Veljača 2024 (32)
Siječanj 2024 (31)
Prosinac 2023 (33)
Studeni 2023 (31)
Listopad 2023 (32)
Rujan 2023 (31)
Kolovoz 2023 (31)
Srpanj 2023 (27)
Lipanj 2023 (26)
Svibanj 2023 (24)
Travanj 2023 (19)
Ožujak 2023 (35)
Veljača 2023 (26)
Siječanj 2023 (28)
Prosinac 2022 (31)
Studeni 2022 (28)
Listopad 2022 (32)
Rujan 2022 (21)
Kolovoz 2022 (17)
Srpanj 2022 (28)
Lipanj 2022 (28)
Svibanj 2022 (33)
Travanj 2022 (26)
Ožujak 2022 (32)
Veljača 2022 (28)
Siječanj 2022 (28)
Prosinac 2021 (29)
Studeni 2021 (12)
Listopad 2021 (30)
Rujan 2021 (28)
Kolovoz 2021 (33)
Srpanj 2021 (33)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (31)
Travanj 2021 (34)
Ožujak 2021 (33)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (32)
Prosinac 2020 (33)
Studeni 2020 (30)
Listopad 2020 (31)
Rujan 2020 (30)
Kolovoz 2020 (29)
Srpanj 2020 (30)
Lipanj 2020 (32)
Svibanj 2020 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga AgroPolitika

Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU


----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.


GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.


Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836

Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.

Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.

Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200


Dana 1. 1. 2017. godine:

broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747




S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.

Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.

Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .

NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec



Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr

----------------------------------------

Linkovi

MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja

MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva


BROJAČ PREGLEDA

page visitor counter
who is online counter blog counter

BROJAČ POSJETA

page visitor counter
who is online counter blog counter