ponedjeljak, 03.02.2020.

Kad te boli-nisi svoj!!!!

'Ko će o čemu, nego ja o boleštinama. A što ću ja kad je to dio moje svakodnevnice?!!! Pisala bi ja o keksu, ali što ću kad keksa nema. I onda piši ono o čemu znaš. A o boleštinama , virujte mi znam, nažalost i previše!!! Došla sam do te faze da unatoć milijun i jednoj dijagnozi koju imam, kod doktora uopće ne idem. Ne zato što nemam potrebu za doktorom ili nemam problema nego mi se doslovno povrača od našeg zdravstvenog sustava i neupućenosti naših doktora. Imam osjećaj da se njima doslovno hebe za pacijenta. Nažalost moram doživotno piti određenu terapiju pa sam ovisna o doktorici opće prakse tj, njenoj medicinskoj sestri koja mi redovito prosljeđuje lijekove u ljekarnu. Blažena ta sestra, ona je ponos našeg zdravstva; uvijek nasmijana i spremna za pomoć za razliku od moje doktorice koja blago rečeno sumnja u sve moje potrebe. Ali neću na nju gubiti moje dragocjeno vrime nego ću pokušati svoje trenutno stanje detaljno obrazložiti u ovom postu pa ću možda i doći do nekog rješenja.
Opće je poznato stanje da u Zadru nema dovoljno ginekologa pa tako ni ja trenutno nemam svog odabranog ginekologa. No to me ni ne brine jer ginekoloških problema, fala Bogu nemam, ali isto bi mi i bilo da problema imam. Uostalom kad mi je nešto odem privatno, ali što bi bilo da mi trebaju doznake za bolovanje ili lijekovi?!! Neću o tome ni misliti jer dok guram ovako-guram!
Kako me svaka košćica moga bidnog tila boli, zatražila sam pregled kod fizijatra i kažu mi da mogu biti sritna jer od upisa do pregleda trebam čekati SAMO tri miseca... a i onda ako me G-din fizijatar pošalje na fizioterapiju trebam čekati najmanje šest miseci. Ebate, ali mene boli sada, ma boli me već misecima,... I što ću , ne mogu čekati nego plati privatno fizijatra i fizioterapeuta.
Sad ću preskočiti objašnjavanje problema s crijevima, očima, glavom, nogom, rukom ...i bla bla bla i idem pokušati sagledati moj najveći trenutni zdravstveni problem, a to je draga gospođa štitnjača. Ni ja sama nisam virovala koliko ti naizgled jedan mali organ može stvarati problema. Već više od deset godina imam problema s štitnjačom ( točnije od one godine kad me ona krava na poslu dotukla), ali uz adekvatnu terapiju- ja moju štitnjaču nisam ni osjetila. I priznajem da bi se uvijek čudila ženama koje bi prema mome mišljenju davale preveliku važnost problemima uzrokovanim poremećajima radom štitnjače. E, ne kaže se uzalud „ Ne rugaj se jer će te to i dočekati!!!!“. I gle čuda , dočekalo me. Štitnjača me satrala!!!! I to zašto?!!!! Zbog šugavog proizvođača tableta koji je navodno zbog poboljšanja kvalitete lijeka, promijenio određenu supstancu lijeka. Riječ je o lijeku Euthyrox koji koriste stotine tisuća žena. Ali i velika većina tih žena je osjetila gadne nuspojave novog navodno poboljšanog lijeka kod kojeg je kako proizvođač kaže promijenjena samo dodatna supstanca, a osnovna djelatna tvar je ostala ista. Navodno su ukinuli laktozu i dodali nekakvu manitozu, A dovoljna sam manita i bez manitoze i sada nakon tjedan dana korištenja novog „ poboljšanog“ lijeka- ja totalno luda!!!! Mene su ove nove tablete zamalo ubile!!!!Nuspojave su mi bile prestrašne; stalni pritisak u glavi i lagana bol, zamagljenost, stalna iscrpljenost i nevjerojatan umor!! Ali bitno je da HALMED daje priopćenje o sigurnosti korištenja lijeka i da se radi samo o poboljšanju kvalitete lijeka! I sad ti slušaj medicinare!!!! Da nisam prekinula piti ovaj lijek još bi bila drogirana i u potpunoj nemogućnosti za normalno svakidašnje funkcioniranje. Na moj zahtjev prešla sam na drugi lijek za hipotireozu (usporen rad štitnjače) Letrox koji evo pijem četiri dana. Za sad mislim da mi odgovara i daj Bože da tako i ostane. Ali još se nisam vratila u normalu i osjećam da su mi se svi hormoni poremetili. I što mi je sad činiti nego tražiti uputnicu za endokrinologa koji se čeka ... već znate...najmanje šest miseci...
A isto tako i znate da toliko ne mogu čekati pa ću naravno, naručit se privatno..
Fala Bogu da si ja to mogu priuštiti, a što je s onima koji su osuđeni na vječito čekanje na liječničke preglede?!!!! Žuti žutuju, a crveni putuju....( ma što to značilo)....



- 09:17 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.