Malo otrova

28 prosinac 2011

Ljudi za sad - kolko ja znam - nemreju izabrat a ni nećeju - dan kad buju riknuli.
Ono, umire se ot teške bolesti pa jedno 30 godina.
Moja pokojna baba je umirala 33 godine. Onda umrla i čistog protesta (s 84) jer ju fakat više niko ni šljivil. Ni švore na Lošinju!

Svekar, a nesuđeni, jedne drage mi poznate umro ovih dana. Naglo se odma popravili međuobiteljski odnosi. Al nije to, nego cura nije iz Zagreba, naučila sve ZET-ove linije i tako sve pet, i to, zna di je kaj na popustu, čist se udomaČila, al pita jutros ovak:

Gđa Seka, čujte a kolko treba do Krepatorija, ste vi ikad bili kad tam?

Jel ti ja zgledam ko da sam tamo za stalno, majketi!? A da, jesam zlato, al ne za ozbiljno.

???

Imam mesto na Miroševcu.

Joj kaj ste neozbiljni, dobro kolko ima od crkve do tam?

Crkva ti je tam u sklopu onog svega kaj ti montiraju kantu sa cvećem i lesom koji je prazan.

Ma opet skrećete s teme, dobro kolko bus vozi od crkve do tam?

Ne vozi bus.

Ajme kako ću doći?

Dođeš ispred Katedrale i ideš na bus i tam ti na kraju svi siđeju, kaj ja znam, pa nisi mutava, buš pitala.

Dobro kolko svako – tolko - vozi od crkve?

Znaš kaj dušo. Zagreb ti je poveće selo. Ima puno crkvih. Al ono di buš čekala bus to ti se zove katedrala. Možda kod vas na otoku postoji kapelica koju vi zovete crkva, al ja te ko nekrst uvjeravam, nemoj više nikad nikog u Zagrebu pitati za crkvu nego – Katedralu. To ti je ono visoko kaj su gradili 500 godina i isto tolko popravljaju. Tam ti stoji bus...

A sad je mora krepat, to samo muški mogu.

Svinja, zlato, a ko ti je taj.

A neki muški.

Jasno da je muški, a jel rod?

Nije, trebal je bit.

Aha, i onda kihne.

Je, i onda kihne. A kaj sad se treba i cveće kupit?

Ma kaj ti je, niš, upišeš se u knjigu žalbi i protesta, napišeš svašta, požališ se fino da je ZET skup i da koja kontrola a vi u tuzi i žalosti i tak i natrag. I ne udaj mu se za sina, koji je to sin da mu otac ispusti dušu usred praznikovanja.

Teta Seka, ja vas ljubim.

I ja tebe zlato, čuvaj se da te neko ne šarmira na pogrebu, svašta se događa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.