Buduća vladajuća generacija

01 prosinac 2011

Drago čitateljstvo, šta ima?
Kod nas je sve super.
A tek jučer!? Točnije - sinoć!!??
Jučer je susjeda započela fizički obračun s mojom kćeri koja je bila dovoljno luda da na treskanje šakom po našim vratima - ista otvori.
Počelo je time što su njihova dečica vlekla mebl naokolo, fućkala i lupala o zajednički zid nečim kaj je zvučalo ko pneumacki čekić. Pa se moj sin malo igral odbojkaškom loptom te je ko rezultat nastal kontakt in vivo:
Suseda opalila moju kćer, ova ju hoće natrag zviznuti, al ova seljačko dete, brzo, zmakla se. Moja kćer danas pati, veli tak sam lepo zamahnula a ona se gadura zmaknula, samo sam ju malo po uhu pljesnula.
Tu se umešal pater familias. Njihov. Da je moj bivši bil doma (nedajbog) bilo bi posla i za hitnu.
Alzo, kad sam čula da joj sused veli (mojoj kćeri) da joj zapravo fali kurac, reko bu se umešal, a ko zna na koji način, pa sam ja utrčala u fajt, tj. istrčala u gaćama na hodnik i užasan prizor moje gole tjelesne mase ih je malo smiril. Čudno. Njegova izjava se kosi s izjavom njegove žene da je k mojoj kćeri jednom došo neki jebač u noći u 2 sata. Ne znam kaj suseda radi u 2 sata u noći na luknjici na vratima, a kak sam ja fort doma, takav izvanredni seks bi bio izvanredni događaj, Očito se radi o pogrešnoj primjeni materijalnog prava i pogrešno postavljenom činjeničnom stanju. Neko je tu dužan ispraviti krivi navod, kaj ne?

Dakle tu su malo zastali kad sam izjurila i vikala da kaj im je, jesu ponoreli, jadni su ostali malo u šoku, jer valjda tak nekaj polugolog (posle mi je bilo žal kaj nisam istrčala u toplesu) nisu još nikad vidli. Kaj se tu može, zdravi apetit, pa malo pojačan, s godinama u kombinaciji, čini svoje.

Susjeda je i mene htela tući, al ja se od djetinjstva nisam tukla pa sam joj zatvorila vrata a osim toga je jako hračkala dok je vikala da lažem, lažem i lažem, a ne volim kad se hračka ni po cesti, kamoli po meni, fuj. I onda sam vidla da se nemrem ni svađati pa sam obukla hlače. I čarape, fajn zima bilo sinoć.

Onda je došla policija, na poziv mog sina, samostalno dete, nema šta. Onda su razgovarali s nama pa je moja kćer informirana da su zidovi tanki, to svakak nije znala do sad, ke ne? - a dete od suseda, jadno, malo i vjerojatno hiperaktivno. Kud meni pošalju murjaka koji ima dva sina (sam je reko)!? Nisam mogla razvezati sad o tome da sam i ja imala hiperaktivca, i to živčanog, s poremećenim CNS-om, nisam imala više energije. Tog istog kaj sad zove muriju, jelte.

Kćer daklem ispala luda. U celoj prvotnoj priči s policjotima veli ona nazočnima: Onda je ovaj majmun od suseda još nekidan rekel mojoj mami da bu zval jebenu muriju.
Policajci zuje, reko kćeri, pa kad su već tu - moš reći bar - Zagrebački plavci. Stariji murjak se smije. Mlađi piše ko lud, nestalo mu papira u bloku, ja nudim još papira, onog je u roli, al reko još nije korišten... Stariji mu veli daj kaj si navalil, polako, uzmi samo gospođine podatke. Aha, reko fino, moje podatke, e, sad bum ja kriva kaj tu svi noriju, sad bu mi sin za tjedan dana punoljetan, pa bute uzimali njegove podatke.
Jedino kaj ih se dojmilo je to kad je kćer rekla da je trenirala 6 godina karate i da je naučena ne napadati prva.

Onda su otišli susedima.

Onda su opet policajci došli k nama, o reko pa mi se poznamo, veli stariji, kak ne, pa mi smo već domaći. Da nek se moja kćer malo skulira, al da ipak napravimo zvučnu izolaciju na zidu. Reko' je kak ne, baš o tom razmišljam, s 3.500 kn mjesečno za nas troje, taman mi svaki mjesec ostane za jedan veliki popravak u kući. Malo bi i pogurnula zidove da dobimo veći lebensraum.

Uglavnom ispala su jadna mala djeca od suseda.

Kolko smijem maštati, vjerojatno su i ti - za tak malu decu - stari roditelji (oko 45 svaki) upozoreni da malo pripaze na dijete, bar ovo manje, od sadćetrigodine. Taj okrene kuću naopački, čak je i pred murjacima hital stvari u zid, zajebo se. Ono što ta djeca rade, to čak ni ja nemrem ispričati, al mi se - prije sveg ovog, tatek njihov požalil da su dvaput prijavljeni na socijalnu skrb, znači nismo samo mi histerični, ako smo.

Onda smo se lepo rastali s murjacima, zaželivši si međusobno laku i mirnu noć.

Da, bilo je zgodno: kad su ušli, na vratima sobe - veeeelika Titova slika s tekstom - drugovi da ste me slušali, imali bi fraj 29. i 30. 11. Na stolu u kuhinji CD - Majka Božja 7 žalosti, sa crkvenim pjesmama! (Gruntamo kog da zajebemo za Božić, oko nas sve heretici i neznabošci, Božem'prosti!) Sve to stariji murjak snimil; kaj je najgore, taj se zbiljam ne da zbuniti.

A danas je tišina, nemreš verovat. Drugi susedi koje smo danas sreli, ono, malo nas zaobilaze ili su pak pretjerano ljubazni, valjda su i oni zbunjeni.

Ak sve navedno zanemarim, dan je bil lepi. Imamo vodu i struju (nemamo grijanje, krepala peć), imamo kaj za jesti, a to kaj niko nema čizme, a nema veze, nismo imali ni prošle godine.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.