utorak, 21.11.2023.

Budi mi prijatelj

Teško je kad shvatiš da ono što bi ti učinio za svog prijatelja,
taj isti tvoj prijatelj ne bi učinio ni približno za tebe.
Pa se zapitaš di je tu prijateljstvo.
Jeli ga ikad i bilo?! Ili je sve samo interes?!
- Daj ti meni pa ću i ja tebi!
Sorry, ali ja ne funkcioniram tako.
- Kad napravim sve svoje i ako uhvatim vremena, doći ću do tebe.
A ja na tvoj poziv ostavljam sve i tu sam!
Nemojmo se lagati.
Činjenica je da sam sama.
Ali ne bunim se. Samo primjećujem.
Sve što imam je jedno malo razmaženo čupavo stvorenje koje u mene gleda ka u Boga.
Treba me.
Lipo je znati da te netko treba.
Imam i knjige i brdo slova koje moram poslagati u rečenice.
Imam i brašno od kojega nastaje slasni kruh i kolači.
Imam brdo mogućnosti i posao koji me hrani.
I što će mi više?!
Život čudne priče piše.
Svi kao nešto HOĆE, a nitko ništa NEĆE.
Ne zamjeram. Svi imaju svoje živote.
Ali imam ga i ja.
Zato me brate pusti.
Ne farbaj me i ne laži.
Nitko od tebe ništa ne traži.
I nemoj misliti da si bolji od mene.
Samo zato što trčiš;
Ka muva bez glave; Bez busole i reda.
Stići ću ja tamo di treba.
Moje misli rade sto na sat.
I ne dam na sebe.
A svejedno mislim na tebe.
I uvijek ću ti pružiti ruku.
Jer prijatelj mi treba.
Jer prijatelj ti treba.

- 09:35 -

Komentari (183) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.