ponedjeljak, 20.12.2021.

Već se bliži vrijeme blago.....

Ovu godinu sam odlučila ignorirati Božić.
Ali očito mi ne ide baš najbolje jer Božić se htio ti to ili ne, ne može ignorirati.
Božić je Božić.
Doći će i bit će.
Možda malo drukčiji od svih prošlih godina, ali Božić se očito ne može izbjeći. A uistinu, sve sam pokušala da ga upravo izbjegnem.

Pa tako dok se vozikam gradom pravim se da ne vidim moj Grad kako je okićen, ali oči mi bježe. Svo to blještavilo i sjajilo je tako s ukusom okićeno i nakićeno. A ja bi baš htjela da nije i da mogu reći „vidiš kako je kićasto i neukusno!“. Ali šipak, priznajem u sebi, da Grad nikad nije bio ljepše uređen za Božićne i Novogodišnje blagdane nego ovu godinu. To bit će meni za dišpet.





Ulazim u dućan i noge mi cupkaju o motorić jer dok kupujem, s razglasa trgovine sviraju najbolje Božićne pjesme.
- A ja „mrzim“ Božićne pisme. Svaku godinu isto ; Last krisms aj gevju maj hart… ajme dosade……(ali isto ju otpjevam u sebi od početka do kraja).

- Neću ovu godinu niti jedan kolač napraviti. Baš me briga, što će mi kolači?!

Ali evo vidim maslac na akciji, a bome je i kokosovo brašno sniženo. Aj uzet ću bar kesicu ili dvi jer je dobra prilika. I tako napuni se moja košarica; maslac, kokos, vanilija, čokolada, cimet, prašak,……
Ma možda nešto i napravim, ali čisto zato ako mi netko naleti na kavu ove dane.
Inače, nije me briga za Božić.



Ma koga ja to lažem?! I komu se ja to bojim priznati?!

Veselim se Božiću, i kolačima, i čestitci koju sam dobila poštom (da, da, rukom napisana) i darovima koje sam dobila i poklonila.
Veselim se.
Krivite me i osuđujte me, ali ja se veselim.
Tuga je pomiješana sa radošću.
Teško je to za objasniti.






- 20:17 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

subota, 04.12.2021.

Samo Ljubav

Izgleda da sam se prošlu godinu „bacala kamenjem u Boga“.
Izazivala sam Ga i provocirala pa sam napisala post „Što je Božić bez obitelji“. A imala sam kakvu takvu obitelj.
I onda reče Bog; „ Sad ćeš vidjeti što je Božić bez obitelji. I pokaže mi.

- Ok. Prihvaćam Tvoju volju i opet Te izazivam. Upravo pišem post o ljubavi, a Ti me iznenadi i daj mi tu ljubav.

Upravo sam vidjela koliko si ljubavi dao Katarini i Mariju koji su nakon toliko neuspješnih pokušaja da dobiju dijete dobili malu Maretu- živu i zdravu curicu koja još nije napunila ni puni mjesec dana života. Bože, hvala Ti!

Upravo sam vidjela kako si dao snage i radosti mojoj Božici koja se nakon izuzetne teške godine i nekoliko operacija preselila iz Zagreba u Zadar i unatoč svim nedaćama i preprekama i velikoj boli zadržala je i ne skida prelijepi osmjeh s lica! Bože, hvala Ti!

Upravo sam i osjetila kako sve sjeda na svoje mjesto i baš kad mi je potrebno i u pravo vrijeme pošalješ mi pravu osobu. Bože, hvala Ti!

Svakodnevno gledam koliko životne radosti ima moja susjeda Ondina živeći i uspješno rješavajući brojne izazove sa svojom Ivom koja ima tamo neki krivi kromosom. Bože, hvala Ti!

Upravo gledam kako moja Mira ostvaruje svoj životni san i napokon otvara svoj frizerski salon. Bože, hvala Ti!

Upravo gledam najljepše malo stvorenje koje me nježno budi svako jutro svojom njuškicom. Bože, hvala Ti!

Eto Bože dragi, to Ti je samo za početak, ali shvatio si……….
Rukavica je bačena………




- 19:55 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.