četvrtak, 29.04.2021.

Ljubav je u Firmici, a možda sam samo ljuta.....

Navečer budem toliko iscrpljena i umorna tako da je sve što mogu je da se, nakon tuširanja, izvalim na kauč, uključim TV i doslovno vrtim programe dok se ne zaustavim na nekom koji mi privuče pažnju. Tako sam se sinoć zaustavila na RTL-u i emisiji „Ljubav je na selu“. Bila sam u potpunosti nesposobna za pratiti bilo što pa je ova emisija bila taman za moj trenutni kvocijent inteligencije koji je odgovarao mom broju cipela. Kad se uzme u obzir da nosim broj cipela 42, može se zaključiti da to i nije tako malo i da bi se dobro uklopila sa svim kandidatima showa. Ne vrijeđam nikoga, ali hoću reći da je taman ta emisija odgovarala mojim trenutnim sposobnostima razumijevanja i razlučivanja stvari. Na momente mi je bilo žao kandidata, ali sam se na kraju ipak od srca i nasmijala tim istim osobama. I samo sam rekla; „Hvala Ti Bože, ja sam još dobro ispala“.
A onda mi brzinom munje sine pomisao da ja i na poslu prolazim „Ljubav je na selu“. Uistinu se ne zna „ko koga“ u mojoj Firmici. Ruku na srce, Firmica je puna bračnih parova, ali iskreno mislim da je tu manje keksa nego što je to kod onih koji su npr vezani „kumskim“ vezama. Vezu ili aferu na poslu nije lako imati jer kad tad dođe do prekida pa do tad „najbolje kolege“ postanu najveći neprijatelji. A statistike kažu da je 82% zaposlenih ljudi imalo aferu na poslu. U to se računa sve; od ozbiljnih veza preko samog keksa pa do nekih platonskih ljubavi. I bez obzira na sve to, meni je jako zanimljivo promatrati te parove i već sam stekla ponešto iskustva o takvim vezama pa slobodno mogu izvući ove zaključke:

1. Mlađe kolege i kolegice nisu opterećene aferama na poslu; oni imaju svoje ljubavi i život izvan Firmice i još uvijek vjeruju u vječnu ljubav, a još uvijek se dokazuju i na poslovnom planu.
2. Glavni akteri afera su starije kolege koje uopće više nije briga za posao i 'vataju svoj „zadnji voz“; nerijetko su to kolege 60 koje su pred mirovinu.

Nadalje, moja statistika kaže:

Podjednako se u afere upuštaju i kolege i kolegice. ALI.....
Ali kolege se ne upuštaju u afere iz istog razloga kao i kolegice.
Kolege to čine izrazito radi keksa, dok kolegicama keks uopće više nije važan pa to rade iz materijalne ili financijske koristi ili se žele dokazati da su još uvijek mlade i poželjne. Nije bitno jesu li kolege oženjene, a kolegice udate. Bitna je ljubav. Ouuuu yes!!!

Nije meni niti malo krivo zbog njihovih lav storija;, nek se ljudi vole, neka je keksa i ko god 'oce s kim nek se.... Ali problem je taj što i mene svakodnevno svi od reda i koliko god ih ima, prc...prc u mozak.




- 12:18 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.