petak, 06.11.2020.

Lov u mutnome

Nije me bilo neko vrijeme i to iz sasvim jednostavnog razloga; sama sam se izdala nekim ljudima da pišem blog. Čak sam se i posramila pa samu sebe i upitala; „ Koja to budala može javno iznositi svoje privatne stvari?!“. I tako naiđem na komentar od Mayday na starom postu gdje me žena lijepo pozdravlja i pita se jesam li dobro i ja ka malo dite sritna zaboravi na sve i uhvati se pisanja posta.
Teško žabu u vodu natirati.

Mislim se, čega se ja to imam sramiti u svom životu da zbog pojedinaca sebi uskratim zadovoljstvo blogiranja?!
Dapače, jutros sam baš ponosna na sebe. Nema posebnog razloga , ali ovaj osjećaj koji trenutno imam u sebi me pomalo i plaši. Jer sve što je lijepo kratko i traje. Ali činjenica je da sam baš ponosna na sebe. Sad kad bi ja to išla objašnjavati tzv. Normalnom zdravom čovjeku , ne bi me razumio.
Što se nekima podrazumijeva, meni je uspjeh. No , svoju tugu, rane i boli samo ja znam i sama se nosim s njima pa neću pilati sa „sitnicama“. Ocjena proteklih par mjeseci je čista četvorka (vrlo dobar). Dakle, može bolje, ali ne bunim se i zahvalna sam.

Ali što se tiće stanja osoba s invaliditetom u ovoj korona krizi, ocjena je čista dvojka ( dovoljan). Opet ponavljam, meni je dobro. Izborim se za ono što trebam. Ali većina osoba s invaliditetom na rubu je životne egzistencije i nikoga, ali baš nikoga nije briga za nas. Sad je bitno riješiti koronu (ebala vas korona!). A to što smo nas 99% Osi populacije zakinuto za adekvatno liječenje- to nikom ništa. Ako i umreš, umra si od korone?! Ma još gora je situacija i s drugim bolesnicima naročito onkološkim, ali ja poznam ovu situaciju s OSI pa zato pričam o tome.

Ovu godinu trebalo je donijeti dva iznimno važna zakona koja bi dovela u red većinu problema nas OSI. To su ; Zakon o Inkluzivnom dodatku i Zakon o osobnim asistentima. Ali čorak!!!! Na sjednici Sabora odlučeno je da ti Zakoni neće doći na dnevni red ni 2021. Ebente živote!!!! Dakle, snalazi se kako god znaš. Ali ja se ne bunim, krivo mi je zbog mojih pajdaša i želim da nam svima bude bolje.
Za pohvaliti je to što za razliku od prošlih godina nikad više sabornika nije sudjelovalo u raspravi kad je naša Pravobraniteljica iznosila Izvješće o OSI 2020. Novi saziv Vlade je izgleda malo više zainteresiran za nas. Mislim da će dogodine već dosta njih i odustati ( živio moj optimizam!!!).
Hvala Bogu na Europskim fondovima i onim Udrugama koje znaju izvući novce, a ne one Udruge koje koriste ovu kovid krizu da ništa ne rade (navodno u skladu sa epidemiološkim mjerama). Znam, najlakše je kritizirati, ali ne govorim gluposti. Jako dobro sam upoznata sa radom udruga.

I na kraju ovog posta, pitam se što je pjesnik htio reći???!!!
Ništa, ama baš ništa. I dalje je „Snađi se druže kako znaš i umiješ?!. Svi love u mutnom pa lovi i ti!
A što sa ovako shebanim i poštenim emotivcima ka ja?!
Opet ništa,... izbjegavaj ljude, konflikte i rasprave što više i to je recept za dobro zdravlje i mir u duši.


- 09:24 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.