ponedjeljak, 09.03.2020.

Teška srca priznajem.....

Nešto mi se u glavi pošemerilo. Prebacila sam se totalno na negativni mod. Mislim da je sve to počelo kad sam dobila gripu koja me u potpunosti satrala. I sad sam opet na početku, ali problem je u tome što ja ne želim ići dalje. I to me plaši. Fizički sam istrošena. Slaba. Jadna. Bolna. I pitam se čemu sve ovo?! Po ko zna koji put krečem iz početka. Ima li smisla uopće boriti se?!! Uostalom, za koga?!
Svi gledaju samo sebe i svoju korist. I ja bi trebala gledati sebe, ali ja se još uvijek opravdavam svima.
A po sto puta sam se uvjerila da kad si jadan da si sam. I shvaćam da sam jedino ja ta sama koja se mora trgnuti, ali snage nemam.
Razočarana sam.....i to je ono najgore.
Još uvijek čekam da se pojavi onaj moj dišpet koji me vodi kroz život. Ali izgleda da se i on umorija.

- 09:02 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.