petak, 15.02.2019.

Djevojka iz sna

Da ne bi bilo zabune, da mi to odma' rasčistimo; Aj lav mens! Točnije, ja volim muškiće, ono pravo muško. Muško, muško, eli..da ne objašnjavam što podrazumijevam pod tim. Ali kad bolje sagledam stvari i uđem u dubinu moga srca, moram priznati da puno više gledam žene negoliti ga muškarce. Sad se opet vrati na prvu rečenicu mog posta.
Dobro, bacim ja oko tu i tamo na nekog mačo mena, nisam čorava i što je lipo-lipo je, ali ženske su mi glavni objekt promatranja. Zato posebno volim izlaske na kave, pa makar pila čaj. I tako zauzmem ja poziciju u kafeu negdje gdje mi je dobar pogled na sve što prolazi. I igre mogu početi. Ocjenjivački sud (najčešće prija i ja) je pun posla.
Najviše se veselim kad vidim neku kozu u štiklama. Gazi li ga, gazi! I svako malo joj zapne potpetica u neku rupicu na pločniku. „Hahahahaha vidi je!“-ne mogu se suzdržati od smijeha dok prijateljici nerijetko pokazujem prstom dotičnu kozu. Znam da je nepristojno, ali ...što ću?!!! A nitko ne zna da bi ja sve dala da mogu nositi te ebene štikle pa makar one sa starinskom potpeticom kakve su nosile naše matere.
Ma, bolje ovako jer ionako sam ka žirafa, a kakva bi bila u visokim potpeticama?!
Slijedeće zapažanje je; „Vidi onu tuku što je obukla?!
Pa di joj je pamet na ovu vrućinu obući ovako čupavu bundu, nebi da je naša klima polarna...Ma tuka!- izgovaram ja glasno, a mislim u sebi di li ju je samo kupila.
„Aaaaaaaaaaaaaa a vidi ove kokoše pa u minici, kakve noge ima ( ili su ikserice ili bi vlak moga proči kroz njih)?!- a u biti joj se divim, ali i ja sam u svoje mlade dane nosila minjak. Da, da! I to bez ikakvog kompleksa¨.

I na red je došao fizički izgled.
„Lipo lice, ali previše šminke“
„Brate, koje guz'ce ima, kad bi ova sila na te......“
„Krava jedna, izbacila dekolte, ka da nijedna druga nema cice!!!“- ebga NEMAM ;-(
„A lako ovoj imati ovakvu figuru kad je dva put godišnje u Figurelli. Muž pomorac plaća pa zašto ne“.
„ Vidi onu ružnu ...opet ima nove cvike?! Odakle?! Nije mi jasno..
„A onaj mali prc od ženske , opet uvatila novog tipa. KAKO?!“
„ Hahaha vidi onu koju zurku ima, ka da je kroz žbunje prošla. Češlja se s grabljama“
I tako pitanjima i zapažanjima nikad kraja. Kava je već odavno popijena i vrime je za kući poć...
Ali nastavak već sutra slijedi.

Ali dojam mi je ostavila ona dama. Prava, pravcata dama. E, to ti je žensko; graciozan hod, jednostavno, a profinjeno oblačenje, kosa uredno počešljana ili prirodni valovi koji slobodno padaju na nasmijano lice. Osmijeh je ključ svega.
To je ženska iz mojih snova, to je ono što želim biti. Možda....jednog dana.....i Šuša zablista....



Moj Đani

- 09:36 -

Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.