četvrtak, 07.02.2019.

Crvena haljina-simbol ženstvenosti, ali i ....

Već odavno sam čula za Crvene Nosove- skupinu doktorklaunova koji posjećuju i uveseljavaju djecu u bolnicama i starije i nemoćne osobe po domovima. To je odlična i hvalevrijedna akcija, ali tek posljednjih dana sam čula za Crvene Haljine, točnije Dan Crvenih Haljina koji se obilježava prvog petka u veljači.
Cilj ove akcije je podići svijest o specifičnostima moždanog udara u žena, upozoriti na pogubne posljedice zanemarivanja simptoma i potrebu za promjenom načina života.
Hmmmm... tako sam saznala da je moždani udar puno češći kod žena nego kod muškaraca (baš se pitam zašto?!) , a dvostruko je češći od raka dojke kod žena.
Ma kad bolje razmislim, što uopće trebam čitati o moždanom, kad i sama na temelju iskustva mogu napisati poveću, ne brošuru nego knjigicu o toj pošasti novog doba..
Ne pada mi napamet da pišem brošuru ili knjigicu naziva tipa „Kako izbjeći moždani udar?!“. Ali kako ga izbjeći i pisati o tome kad ja to nisam uspjela. Ali kako sam kao četrnaestogodišnjakinja mogla znati kako da izbjegnem tu napast?!
Primjereniji naziv moje možebitne knjigice bi bio „Kako se nositi s moždanim....?!“.
Sažetak cijele knjige bi stao u samo jednu riječ ; „TEŠKO!!!“.
Ne želim pisati o ovoj bolesti, stanju ili što već je.....nego me u nazivu Dan crvenih haljina privukla crvena haljina.
Svaka žena u svom ormaru treba imati ,jeli, malu crnu haljinu, a ja kažem da svaka žena koja iti malo drži do sebe u ormaru treba imati malu crvenu haljinu.
Obožavam crvenu boju. Obožavam haljine. I zaključak svega je da je moj najdraži odjevni predmet crvena haljina. Bilo da je mala, velika, kratka, duga, plisirana, od svile, baršuna, lana, s pijace ili dizajnerska,... ma nebitno. Crvena haljina je zakon! Toliko je močna da se niti malo ne čudim što je zaštitni znak ove kampanje koja ukazuje na opasnosti moždanog udara kod žena.
Moždani udar je često smrtonosna bolest, a još češće ostavi trajni invaliditet. Nisu rijetki slučajevi gdje se moždani ponavlja....prvi, drugi, treći,.... No, poznajem i one osobe koje su se izvukle iz ovog stanja bez ikakvih posljedica.
Dakle, sve je moguće.
Opet i opet upozoravam na važnost zdrave prehrane kao i izbjegavanje stresa što je jako teško u današnje vrijeme.
Ali ne pišem ja o moždanom ...... ja pišem o crvenoj haljini!



- 10:07 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.