Ljepota je relativan pojam

23 studeni 2019

Ne kužim kad si neko ko je odavno prošel pubertet i vreme samodokazivanja (i još ni niš po prirodi naročito lepi/lepa) fotka iz različitih vuglih (očito niko ni imal Zorki 3 ili Zorki 4 pa se fotkal u špiglu na radost celog razreda kaj se tome skup s njim kesil, koja fora, crno-bela fotka dakako) i onda si napravil tada još nepoznat izraz za selfi i onda si to sve nakelji na FB. Sad uglavnom celi otok (uglavnom otok, jer otok je otok) "prijatelja" lajka - Goco, Snježo, druga Goco, Mico, Koko, Kiki, Koka, najljepša si (kolko najljepših boktemlatno!) Aaaajme kak si lepa, neuništiva, vječna...., hkahfdagh fldsg aaaaaaaaaaaaaaaaah, družim se s tobom 200 (kak onda zgleda taj objekt koji traži komplimente, 200 i nešto - e, gadna star) - alzo jelte, družimo se tolko godina nisam primijetila/o te divne dostojanstvene (moš si mislit) fenomenalne, aristokracke, elegantne, decentne, profinjene i bla brblj crte lica, a tebi je 6 banki, ko bi reko ja sa mislila/o da je to slika iz srednje škole /zaboga, di su priščuge!!!???/. A faca zgleda ko taban ili tava za palačinke, na zurku se troši 3 ćuke dnevno, zapuštaju se deca ili se predaju baki na čuvanje, ono majkica ima pudra na faci ko materijala na fasadi, vitkost dolazi od manjka vremena za kuhanje, da bi se prikrio višak kilograma oblači se u prave bunde s nemoguće skupim šalovima, nečim kao ogrtačima, ma za preživit na bilo kom koji je već - najmrzliji - planetu OSunčanog sustava; al osoba, da tak velim, svakodnevno višekratno i dalje maltene organizirano uživa u komplimentima kaj licemjerno dobiva na FB-u - batećuk, mesto da ode psihijatru. Glečte, veliju oni kaj vas i sad voliju - da ste/smo bili ajd ajd - tak, dobrozgledeči zasvojegodine, uglavnom si lepi kad si mlad kaj ne? E, sve je to relativno - a sad sam kad smo muškarac/eto ja žena za bit baka, što znači žena u najboljim godinama i zadovoljna sobom, vesela jer sam rastavljena i sa svima s kim je i gdi je moguće se šalim, uglavnom mi je gušt s kontrolorima i ZET-u (kad imam kartu); Ljudi me prepoznaju ili oslove na cesti il pred trafikom u redu, joj gospođo vi ste me tak jednom nasmijali na busnoj stanici, a ste bili sa svojom curicom, tak ste slične i duhovite (kći mi je ortodoksno nabrijano durilo ko i bivši joj otac, i još s najcrnjim zamislivim humorom ikad!) i tak ste se kesile i ste si bile zabavne vi i curica (moja kći? - curica - je već odavno prošla dob pristojne udavače).....

Di smo stali: E da, vjerojatno je za vjerovati - još da si uredim fasadu i skupo oblečem, montiram nesretno izgubljenu 4-ku gore desno, neko bi rekel, baba pristojno zgleda. Niš naročito al ajd, kulturno.

Ljudi, one koke na vrhu s kratkom zurkom, Nivea kremom na faci, redovno pranim zubima i čistim čehlama i majcama - su vječne žene (nisam među njima, al im se divim, a i higijenu održavam). Gledam nedavno profesoricu s faksa moje kćeri, reko to je - (nomina sunt odiosa) toooo ti je ona opaka profa???? Ona kaj je od cele generacije na godini pustila tebe i onog luđaka? E. Preslatka, čovječe, smeška se u prepoznavanju - koleeeeegice (obraća se kćeri) fala na razglednici/e-mailu, aaa ovo je gđa mama (ja zujim i mislim ko je ovo dete, joj kak mi je drago, je, ja sam mama, drago mi je, a mislim -... lepo je to al - zakaj su one kolegice pa na - Vi???).

Molim da se registrira da sam se godinu dana borila sa svojom curicom jelte, da profi pošalje bar emajl ak ne razglednicu iz te velike daleke zemlje čiji je jezik studirala, a kaj bu -divota profa- s lepim tenom, izvrsnom zurkom, u trapkama i majci, vjerojatno pamtila.

Draga kemijska industrijo, crkni. Svi smo stariji z vremenom i to se bu prije il posle vidlo, tolko i za drage dame koje se ne smiju da ne dobiju bore.
Nekima je dovoljnan sapun, voda i krema za njegu bebuskara (izvaz je razrađena lingvistična varijanta od - bebica...)

Sad idem vidit kaj je danas provalila Kolinda, da dobim novu boru od novog smeha.

Oznake: Kozmetika

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.