Ko o čemu, ...

01 siječanj 2019

28. u mjesecu je grdi dan, veliju neki numeroslovci ili kak, numerobrojci, da su ljudi rođeni 28. teške naravi (npr. Džek Niklson jelte pa moj nevjerojatno zabavni i sveznajući prijatelj Branko kog nemre ni bog naterat na neki kviz, zna da bu pobedil al je leni. Kak purger iz Amruševe sve živo u gradu i šire, pozna, buju rekli da je došel s gotovim odgovorima.

I, ko ne vjeruje taj 28 kao takav - imam adut original provjeravan hoće li imalo popustiti i ne rušiti, punih 20 godina (nek je taj adut samo i dalje što dalje (i još dalje i dalje) od mene/nas).

Dakle bil je 28. 12. 2018., dan za teška događanja. Kupila ja litricu sokića za moje detešce, stavim u torbu jer jedan sused iz zgrade broj 4 uvijek visi na prozoru i gleda ko je kaj kukpil i komentira, čak i pita kaj tolko voća kupujem.

I sretnem suseda Željka i raspričasmo se i na kraju kad sam došla doma kužim da mi sadržaj torbe pliva u sirupu od jabuke. Ispsujem sve živo, poizbacam van u kadu, hitim kutiju pljuga, viš mogla sam i pljuge posušiti, ono pljuge ne s mentolom nego s jabukom, al kaj, bila sam srdita. Usput hitim jednu službenu karticu (ne bankovnu) pa sam naručila novu, i kužim da se Nokija 3310 ljepi. To da je posle još kresnula u kuhinji na pločice nije ovdje bitno budući da tu radnju ponavljamo cca jednom mjesečno. Da, je, jedna pločica je okrhnuta

Bljak, užas. No, lepo ju ja rastavim, lagano stuširam iznutra i izvana i vidim ne radi, ljudi moji, ti si Nokia 3310, je li to moguče!!??? Nakon sat vremena je proradila, al kak se u zadnje vreme kod razgovora dužih od 3 minute zagrije pa je hladim u frižideru (ne baš al na otvorenom prozoru - ili ju tam sunčam, ovisno o problemu), mislim da je vreme za novi.

Taj novi je iduća runda proizvode Nokije 3310 al ne znam koji model, al ne znam ni di je ta Nokija.

Branko iz prvog reda (druga klupa do vrata) se selil i našel i dal nam neku neupotrebljenu Nokiju, onu sklisku (bez sirupa) e al sam ja tam di se utakne za glazbu utaknula punjač i nikak da se Nokija napuni! Celu noć, ono ništ. Samo daje znakove da je bateri lou.

Posle smo našli i originalni punjač, bil je s tim mobom.

Jel mene itko može razmeti u kojim sam ja sad mukama, ja sad moram naučiti nekaj skroz novoga, kaj doduše više niko ni ne koristi, alzo upali zgasi, idi u menuet, poslano, zbriši, pošalji, ne pita te stoput oš neš, a dok dođem do toga da se nekaj može poslikati, već bum na Miroševcu. Želim da me pokopaju s Nokijom 3310. Nadam se da bu 28. u mjesecu.


E ste vidli ono došel narkić u dućan i veli on dobar dan, prodavateljica dobar dan, veli prodavateljici: Molim vas jedan keks i sokić. Ova nije razmela, veli sok - i??? Veli on - ć.

Oznake: Nokia

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.