Troškovi

15 travanj 2017

Šta troškovi, kaj petak: 2 riblje konzerve, mislim ne konzerve nego ribe, odliješ ulje zdinstaš na nekom žlj kategorije ulju (na sniženju) pa malo luka i mrkve i poplašiš u rajnglici, ribe ober, hitiš list lovora (e nema, stavila sam neku ždračinu od ružmarina; uz prekuhano tijesto (kuha se u kuhinji a ti dotle na blogu, prekuha se ničim izazvano). Salate nema, začinili oboje salatu, umrla načisto i iznenada.

Cijelu godinu plaćaš (ne znam zakaj ustvari) sindikatu koji se baš za niš nije izboril, 42 kn mjesečne članarine i dobiš šunku (na veliko 15 kn komad). 10 jaja dobiješ od kolegice iz Bedekovčine, za Uskrs, a i inače, takva je, nepopravljiva, hvala Jassy.

2 pušleka rotkvica 6 kn i 2 pušleka luka 7 kn, daklem 13
konzerve s ribom 12
tijesto za prekuhavanje 4,5
napolitanke na sniženju 13 kn
Češnjak komada 2, 10 kn, šatra domaći (to je bila posebna narudžba inače ne bih kupila)

Troškovi za Uskrs: cca 5 banki. To za po doma.

E sad si izmisli kak buš kupil poklončeke dragim osobama, odeš u Offertissimu i kupiš ono kaj je ostalo, minimalno 100 kuna. Čak i neke mi drage osobe, al druge vjere (mene boli batak, ja sam zadrti neznabožac, možda bolje reći ateist, blaže zvuči kad ni na hrvackom), i oni rado prime poklončić tipa neko drveno jaje, čokolada, bedasti zec koji nosi jaje, pa neće uspravno stajati. Jaje teže od zeca, zec neuhranjen a jaje gura u kolicima pred sobom pa preteže ko mene moja težina. Razumijem ja zeca, a kak bu ga daroprimateljica/e postavila/e to je njen/njihov problem. Po dobrom narodnom običaju vjerojatno će ga proslijediti dalje kao poklon nekom meni nepoznatom. Viš kak je to lepo, svi slaviju Uskrs.

A u tonu glasa poznatih s kojima staneš i izmijeniš koju rečenicu i ono - Sretan Uskrs, nema neke iskrene radosti, sve pomalo izbijedilo. Pa je još i kišno al eto vele da će u utorak biti fajn hladno pa se čovek razveseli, eto sad bar ne kiši i svi sretni ko bebe. I sretan Uskrs svima, isto onak kak želim i svaki dan svima sretan, uz dobro zdravlje, jer je to pošteno i lepo i ljucki.



Oznake: Uskrs

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.