Čistiti stan ili ne

14 ožujak 2017

Moj sinek nemre naći posel. Niš novoga, ovo je Hrvacka. Radil je dvaput po 6 mjeseci na tzv. javnim radovim i bil sretan ko beba, održavanje okoliša i malo po zgradi, s gosponom Darkom koji je tam domar. To je bilo baš lepo, a plaća ne pitaj, 2.300 plus prevoz. I topli obrok, milina.

Sinek sad ne radi i ko zna kad bu, pa pomaže mami doma, a ja mu tu i tam nekaj skuham pa onda skup ribamo zagorene rajgle. Ne kuha mi se više, a i ta riža baš mora zagoriti, bez veze. Mrzim rižu. Kad nam to sve dopizdi onda sinek jede riblje konzerve. Oću reći ne konzerve nego ribu iz ribljih konzervi.

Sauga. Sauga sve, na Hreliću je pokupoval sve moguće nastavke za stari sauger, čak i one kaj mu čovek jednostavno nije htel prodati, veli nije to za to. Ovaj uporan. Posle je to sve pohital mesto da je vratil čoveku nek se pomogne i proda nekoj drugoj budali. No dobro. Onda je išel saugati gornji dio ormara da ne mora brisat prašinu, a tam je u uglu bila jedna uramljena slika iz Egipta, s teškim okvirom i vrlo dekorativna i uvjerljiva, kao papirus s nekom ludom porukom, nešto, pa pod debelim staklom. Skrivala je dio koji kći i ja nismo mogle dohvatiti s četkom kad smo farbale sobu.
Slika je završila iza ormara a da bi se do nje došlo trebalo bi rastaviti celi regal. I to bi prošlo al se regal sigurno više nebi mogel složiti, već ga je popravljal majstor Boris.

Onda je sinek malo saugal kupaonu. Ne, nije razbil nijednu pločicu al je razbil špigl, jedan od ona tri na toaletnom ormariću, naravno srednji. Pa me nazval na posel da mi to veli. a ja sam ga poslala u pizdu materinu. Jesam. Kaj nisi mogel razbiti levi ili desni špigl, kak bum se sad ovak debela još mogla i počešljati, bum išla z glavom levo - desno da vidim kak to sve zgleda.

Otkril je da postoji vešmašina. Stara je jedno 20 godina al dela. Ja stavim deterdžent a on kad ja ne vidim doda još /veš bu bolje opran/ i mašina počne pjeniti, celo naselje u raspjenušalom deterdžentu do 3. kata. Došo majstor veli Gooospođo, pardon, ono, pa kaj je deterdžent pojeftinil, pa sve vam je u mašini zaštopano, smanjite doze, to ni kanalizacija nebu podnesla! Do vas sam došel s gumenim čamcem, jedva sam vas našel!
Sinek je danas pral ono staklo na vešmašini. Ostalo, ono, stranice vešmašine nije ni pobrisal, ali staklo mora biti čisto jer je imal baš deterdžent za pranje stakla, a ne stranice od vešmašine. A on i moja prijateljica znaju sesti i gledat kak se veš okreće. On jer je sin svog oca osim kaj je i moj, a ona jer ima dva fakulteta pa je prolupala. Veliju da ih to smiruje. I stolček si doneseju i gledaju. Veliju kaj - ko tv u boji. Ne gledaju beli veš.

Odlučil je sinek oprati baš beli veš. Pidžama mu je svijetlo plave boje pa ju neće metnuti s belim vešom nego s mandurama ili blatnim trapkama. Svaki put moram održati predavanje.

Al je zato opral na 95 stupnjeva jednu moju vunenu vestu jer je bijelo/svjetlo roza boje. Vesta nikad nije bila čistija. Predivno. Skinula sam gumbe jer su novi i lepi a Vestu spremila. U kantu za smeće.

Sutra bu vjerojatno usaugal papigu Miciku.

Oznake: čišćenje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.