Noćni uroci

11 srpanj 2014

Neku noć ono grmi, sijeva, svašta, a susedi imaju žestoke obiteljske rasprave, odo' ja na komp. Kad maknem sve reklame mogu slagati pasijans. Do tad sam putem reklama trebala kupiti auto, novu obleku, sprej za komarce, pomladiti se na predškolsku dob, imat novi otirač za šuze, uopće, promijeniti život iz temelja, ali kaj će mi to kad je na TV-ju ONA (ne znam kak se zove, a da sam gledala a ne samo slušala i smijala se, sad ne bih ovo pisala, treba to podnesti, daklem. Nekak je program ostal na onom gatanju, ne znam s čim žena gata, s kartama, prašinom, ružmarinom, jel preleva vodu na užareni ugljen, uglavnom proglasila je da je tu noć nesretan broj 1 i 6.

Poziv 1: Ja sam Lav i stanujem na broju 6.
Ona: Ajmeee meni pa to je strašno, Lav pa stanuje na broju 6, odmah se selite.
On: Jel mogu čekati do jutra, malo je nezgodno u 3 u noći.
Ona: Da, može, ali sad ostanite na liniji (dok mu troši impulse) a posle me ponovno nazovite jer imate urok na šestici gore levo.
On: Je, već sam mislil ići zubaru al me boli dvojka (vjerojatno napred levo ili desno) al dobro da ste mi objasnili.

Poziv 2: Ja sam Rak i stanujem na broju 1.
Ona: Katastrofalno! Dobro da ste me nazvali. Noćas je broj 1 ubitačan. Sigurno loše spavate i imate financijskih problema (sigurno nije zval neko iz Vlade ko to nema, a čuješ da je Hrvatica).
Pacijentica: Joj kak ste pogodili…
Ona: Ja ne pogađam, gospođo ja znam (op. autora: Kak onda ne zna koji je znak na telefonu i na kom broju stanuje?). Kak ne bi, krevet vam je na krivom mestu, eto a broj jedan bi vas upikel noćas u jetru i slezenu i ne biste preživjeli a posle me ponovno nazovite jer imate urok na šestici gore desno. Imate joooj, gadni urok negdi u teglama za cveće, u vidu neke gliste ili tak, to treba svakak maknuti.
(Ja grcam u smehu i mislim kak žena kopa u kmici črnoj - po cveću na balkonu i eventualno po prozorima, budi ukućane i trese zemlju na susedin veš balkon niže, traži urok!)

Poziv 3: (jedva priča) Dobro jutro, kak ste?
Ona: Osjećam da je ovo sudbinski poziv. Na kom ste broju na stanu i kaj ste u horoskopu?
Deda: na 7, a horoskop, hm, čekajte (pospan ili star ili oboje) a hmmm a, Jarac, ne, ne, Vodenjak.
Ona: Na broju 7 to znači 1 plus 6, e da niste nazvali bilo bi svašta, evo čujete kak jedva govorite.
Deda: Pa imam ja godina….
Ona: A pa da i loše spavate, naravno.
Deda: Pa baš i ne, dapače!
Ona: Nemojte biti tako skromni!!!! (Uzrujala se, misli pa normalno da loše spavaš kad kreten zoveš u 3 ujutro). Vi jednostavno ne kužite, vi strašno loše spavate a kućni broj vam je za (suzdržala se) uglavnom katastrofa. (Skužila je da rista vjerojatno nema zube nego gebis, možda žulja al ne boli - pa je urok prebacila na neke komšije s bivšeg broja za koji nije pitala).

Poziv 4: Ja sam Strelac i stanujem na 72.
Ona: Eto, eto, etooooo dragi moji, to je to, to vam stalno govorim: to vam je to, kad dva podijeliš sa dva dobiš jedan, to oduzmeš od sedmice i dobiš nesretan broj šest i jedan (ko je shvatio, ko nije!), to je jako nezgodno za ovu noć, to je kataklizma, vi ste sretni kaj je mene majka rodila da vam velim da kupite novi krevet, zgurate ga u kupaonu, kakve su u Novom Zagrebu, jelte, 1,5 m x 1,5 m i spavate smjer Istok - Jug. Zovite kasnije jer imate urok negdi ispod tepiha vam je neko ostavil strani predmet.
Pacijentica: Nemrem ja sama maknuti predmet?
Ona: Ja mičem uroke, ja sam glavna a ne vi i neki predmet!!!!!!

Poziv 5 bi glasil: Ja sam Blizanac i stanujem na broju 61, odma da vam velim da o parama ne pričate, nema para ni kad bi se organiziral summit svih bogova do sada. Selila se nebum jer i za to treba nofcih, a urokljena je cela ova država skup s vašim programom. Nego, ko vas oslobađa od uroka i kaj ste vi u horoskopu?

Oznake: televizija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.