19

subota

prosinac

2015

neOpravdanost reformi teritorijalne uprave


Kad bi proveli referendum o trajnom raspuštanju Sabora (koji i nije neophodan, u ovom obliku ponajmanje) i prepustili veće ovlasti lokalnim zajednicama (što bi proizvelo bolju funkcionalnost uprave) tko bi provodio upravu ...? Kome bi na sudovanje i ostale odluke odlazili građani? U trenutne županije i općine ili bi stanovništvo odlazilo u nove (uvećane) općine i regionalne centre?
Da se dogodi nuklearni napad na Zagreb pri zasjedanju Sabora, tko bi preuzeo (s pretpostavkom da nitko od zastupnika ne preživi) odgovornost koju obnaša Sabor?
Tko bi bio apsolutni gospodar Hrvatske?

Uz gospodarsku (i povijesnu, više-funkcionalnu) teritorijalnu podijeljenost, lokalna zajednica (s pravom na lokalnu samoupravu) u slučaju rata (naročito nuklearnog) postaje nositelj i organizator državnog života.
Podjednako u bilo kojoj elementarnoj nepogodi, takve zajednice prve organiziraju život i otklanjanje nepogode.

Ako lokalna zajednica nama adekvatnu autonomiju (i zadovoljavajuću lokalnu upravu) nema razloga niti biti dio veće cjeline (regije, države).
Iz funkcionalne analize uloge takvih zajednica, tajnovite reforme (reformatorsko-reformskih)(u*ranih reformatora) su bespotrebene (a njihova politička uloga ništavna).
Kako u Hrvatskoj uvijek takvi raspravljaju, i danas je slučaj kako se ideološki različite struje brzo slože oko (bespotrebnih) reformi ... jer takve reforme donose novac onima koji ih provode. I samo njima.
Vjerovati kako će netko iz Biskupije (kod Knina) potraživati svoje pravo na učinkovitu lokalnu samoupravu u Splitu (pored splitskih političkih trutova predvođenih Baldasarom) je iluzorno.
Kad bi Hrvatsku podijelili na interesne sfere (po mafijaškom principu) nikad netko iz okolice Knina ne bi lizao stražnjicu nekome u Splitu. Dubrovčani se ne bi ni protivili takvoj regionalizaciji, jer bi ignorirali takav ustroj. Zadrani (preko Šibenika ili pored Šibenika) ne bi dolazili u Split ...
Jedino reformatori vide uspjeh (u tuđoj patnji).
Treba se voditi mišlju kome bi gravitiralo stanovništvo kad ne bi bilo države (koje ima sve manje).
A države ne mora biti (mi, po društvenom ugovoru, pristajemo pod određenim uvjetima (a ovo nisu ti uvjeti, kao što je pitanje kad opet neće biti tih uvjeta), na državu i državnu upravu ... kao što ne moramo pristati). Država, to smo mi!

Nismo dužni trpjeti ovakav Sabor, niti ovakve saborske zastupnike.
R E F E R E n D UM (o otcjepljenju)

Referendumima treba blokirati sve reforme koje planiraju provesti. Treba ih stjerati u mišje rupe (i Sabor napučiti domaćim življem).
Hrvatska do neba.
(Dosta nam je orjunaša, kokardaša, komunjara, prodanih duša, smušenjaka, vragova i bezdušnih.)

Rashode općina na plaće treba razmatrati zakonom ponude i potražnje. Biste li vi bili načelnik općine u Obrovcu ili profesor u Zadru/Zagrebu/Splitu (gradovima u koje je država investirala tisuće milijardi kuna i drži ih uspješnim lokalnim zajednicama)? U hrvatska brodogradilišta je usuto preko 6 milijardi kuna (brodogradilišta koja su pobrala ta sredstva su u Splitu, Rijeci). Nesrazmjer državnih ulaganja u lokalne zajednice ... (??) (koga tužiti).
Pitanje lokalnih zajednica i njihove održivosti se ne mjeri aršinom koji drže današnji reformatori (oni su idioti i trajat će tri dana, dok reformama ne unište ono bitno i ne slude narod). Nakon toga će ih službe odbaciti (kao islužene krpe) ...

(Dosta nam je orjunaša, kokardaša, komunjara, prodanih duša, smušenjaka, vragova i bezdušnih.)



Oznake: trajno raspuštanje Sabora, posljedice, lokalna zajednica i njen smisao, reformatori, regionalizacija, država bez države, referendumima blokirati reforme, izmjeniti ovlasti i sastav Sabora, nesrazmjer ulaganja države u lokalne zajednice

18

petak

prosinac

2015

Referendum(dum) o raspuštanju Sabora


Protiv apsolutizma

Nastala pozicija u hrvatskoj politici (apsolutističkog Sabora), očekivana obzirom na apsolutističku vlast, zahtijeva jedini preostali (zaštitni) mehanizam koji je preostao hrvatskom narodu (prije građanskog rata). Referendum o raspuštanju Hrvatskog sabora.

Apsolutistička vlast Sabora omogućava provedbe namještanja izbora, instaliranja (podobnih) saborskih zastupnika i zaobilaženje volje hrvatskog naroda.
Sabor jer postao sam sebi svrha (svrha s apsolutističkom moći).

Nužnost podvrgavanja Sabora volji hrvatskog naroda jedina je (reforma) mjera koja može spasiti hrvatski narod i hrvatsku državu!

Dva (tri) su načina provedbe politike vraćanja vlasti narodu (i demokraciji).


Prvi način je raspisati referendum o raspuštanju Sabora (kad ga ovi id*oti formiraju, ako ga uspiju formirati). Istovremeno referendumom zabraniti novo formiranje Sabora, referendumski prebaciti ovlasti ministarstva unutarnjih poslova i ministarstva obrane na narod (dati narodu ovlasti slobodnog nošenja oružja, obavljanja policijskih i vojnih zadataka), prebaciti ovlasti ministarstva pravosuđa i sudova na (plemenske poglavice) lokalne zajednice (naoružane i voljne participirati u društvenim obavezama),...
Kada se genetski društvo pročisti (od lažaca, prevaranata i lopova), razmisliti o klasičnoj parlamentarnoj demokraciji (koja nema ovlasti mimo naroda donositi odluke).

Drugi način je raspisati referendum o raspuštanju Sabora (ako ga formiraju) i raspisati nove izbore (na kojim bi odlučili o istinskoj političkoj vlasti koja bi vratila vlast narodu).
Te nove izbore nužno bi bilo potrebno provesti uz organizaciju i nadzor drugih država (članica UN-a, s demokratskom tradicijom). Provesti nove izbore bez dosadašnjih povjerenstava i izbornih komisija (koje nisu dorasle demokratskim standardima).
Ako je Hrvatska vojska 1996. mogla vratiti vlast civilnoj upravi, mogu i političari vratiti vlast narodu ...


Treći način vraćanja vlasti narodu je građanski rat. Građanskim ratom bi se ubrzali procesi društvenog pročišćavanja i osvješćivanja, sticanja društvene odgovornosti.

Apsolutizam u Hrvatskoj ne čini ništa dobrog. Otuđenje političke moći stvara kratere, izaziva (pravedan) bijes ...

(Onaj tko s Milanovićem i mostašima išta kuje, iskovano će u prašini tražiti ...)


Oznake: apsolutizam Sabora, referendum o raspuštanju Hrvatskog sabora, namještanje izbora, instaliranje saborskih zastupnika, zaobilaženje volje hrvatskog naroda, trajno raspuštanje Sabora, raspuštanje Sabora uz nove izbore, građanski rat, naoružan narod, uprava naroda