utorak, 10.01.2023.

(o)DA zahvalnosti

Da, zahvalna sam.
Za svaki korak što ga učinim.
Za svaki ručak što sam skuhala.
Za svaki lancun što ga posložim.
I za svaki kruh i kolač što sam ispekla.

Da, zahvalna sam.

Za svakog mog prijatelja.
Za svakog mog susjeda.
Za mesara što izađe na ulicu da me posluži.
I za tetu iz dućana što mi posloži kupljeno.

Da, zahvalna sam.
Za cvjećaricu koja odnese cvijeće (tamo).
Za fizioterapeutkinju što mi u ponoć donosi sirup za kašalj.
Za moju Adu što mi kao slučajno opere kupatilo.
I za Nitu koja mi je 24 sata dostupna.

Da, zahvalna sam.
Za moje vozače koji mi u svemu idu na ruku.
Za moj posao što mi omogućava normalan život.
Za Anu koja je nadmašila sve šefove istovremeno i u empatiji i poslu.
I za Maloga što mi kaže da me nikad neće zaboraviti.

Da, zahvalna sam .

Za mog malog divljaka što me lavežom ispraća na posao, a dočekuje skokom u naručje.
Za Direktora što mi je pokazao da postoje ljudi bez duše.
Za moju asistenticu što mi je lojalna.
I za sve moje padove koji su me uzdigli.

Da, zahvalna sam.
Dragi Bog zna da jesam.
Zahvalna i sretna.
Živili moji blog(y)eri!
Sretna vam nova 2023.!

- 09:18 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.