četvrtak, 13.05.2021.

Predizborno stanje iliti ga SRANJE!!!!

Nazvala mene jedna poznanica, inače starija gospođa i zamolila me bi li joj napravila uslugu i njenoj unuci popunila nekakvu anketu. S obzirom na manjak vremena htjela sam ju odbiti, ali kad sam čula da je mala studentica prihvatila sam njen poziv za popunjavanje ankete. Inače slaba sam na učenike i studente jer znam koliki trud i volju ulažu da bi išta postigli, a svi ih vozaju od „mila do ne draga“. Neka mala zaradi koju kunu i da, rado ću joj pomoći. Nisam uopće pitala o čemu je anketa, ali k'o da je važno, ja volim palamuditi o bilo čemu.

I tako u ranu predvečer pojavi se na vratima moga stana prekrasna mlada cura, kaže da ima dvadeset godina.. I nakon kratkog upoznavanja , započeli smo anketu. U početku ankete bila su općenita pitanja; škola, posao, financije..bla , bla, bla ... pa onda mišljenje o stanju u državi i gospodarstvu i na kraju ( najveći dio ankete) političari i političke stranke. Baš sam se ugodno nasmijala i zabavila popunjavajući ovu anketu.

Zanimljivo, da za više od pola navedenih političara ja nikad nisam čula , a još prije tri godine sam se čudila ljudima kako nisu upoznati s našim političarima i strankama (idioti nepismeni). Sad sam ja totalno out i to me nimalo ne sekira. Na pitanje hoću li izaći na predstojeće izbore, ja sam odgovorila potvrdno, a dobro znam da neću. Kad me cura pitala hoće li biti bolje u našoj državi u dogledno vrijeme, odgovorila sam da hoće jer sam ja vječni optimista. Lol. Koja lažljivica?!!!! Ne vidim ja ništa bolje stanje u Rvackoj, ali u dubini srca se nadam. Na pitanje za koju stranku bi glasala kad bi izašla na izbore, zaokružila sam neku koja mi se svidjela po imenu, a nemam pojma ni ko je ni što je ni što zastupa..... I tako još more pitanja....

I što hoću reći ovim kratkim osvrtom?!!

Pa da su ove ankete za ništa.... nisu uopće vjerodostojne ni mjerilo za išta. A ja stvarno nisam s lošom namjerom glupasto odgovarala na pitanja nego tako mi je spontano došlo. Možda da sam u jutro kad sam odmornija i bistrija u mozgu, odgovarala na ovu anketu,- odgovori bi bili totalno drukčiji.
I sad se pitam, koliko je uistinu bilo bistre pameti i odmorna duha i tijela ispitanika u ovoj, a i u drugim anketama?!!! A naši političari se pivče kako su izlazne ankete pokazale da su oni pobjednici, ali , moš misliti, u drugom krugu... Kako li su samo to izračunali?!!! Pretpostavke, pretpostavke, pretpostavke.

A neka se vesele političari, nek prodaju maglu kad mogu. To je njihovo pravo. A moje tj pravo svih birača je ili sve te laži i predizborna obećanja progutati ili samo se smijati , nema nekog velikog izbora. Ali lipo mi je čuti i vidjeti kako se u mom kraju otvaraju vrtići, škole, parkovi, i sve je high..... I naravno da to nema veze s izborima. I baš se radujem što je je i korona (opet) pri kraju i sve manje je novooboljelih.
Blaženi izbori!
A ja sam kraljica Jelena !!!!! Moš si mislit?!
Ajmeeeeeeeeee!
I da, obavezno izađite na izbore!!!!




- 08:18 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.