četvrtak, 15.04.2021.

Gospon Zaštitar

Nisam sigurna jesam li vam ovo već spominjala, ali ako jesam-onda me p.... ponovno slušajte ilitiga čitajte!
Kad god imam vremena (osobito vikendom), obožavam posjećivati diskont(e). Krenem sa planom kako ću ja pribaviti svu spizu za idući tjedan tako da sam mirna. A naravno, gotovo nikad se ne vratim kući sa hranom nego sa vrećicama punim raznoraznih (uglavnom nepotrebnih) potrepština i podrazumijeva se da je bar jedna od tih vrećica puna slatkiša od kojih najviše ima čokolada svih robnih marki i veličina. Već u samom diskontu nabijem se nad one košare po sredini trgovine koje su pune proizvoda na popustu, a ruku na srce, ne vride ništa ( ali su na popustu) i sram me da me ne vidi netko od poznanika s koliko ljubavi ja prebirem ono što mi je „nužno“ neophodno za život. Još veći sram osjećam kad se vozikam od diskonta kući i jedva mi glava proviruje iz mog „bolida“ koji je prenatrpan vrećicama. Ali želja da sve te stvari prevezem kući sama je veća od srama pa sam tako i nedavno sva sritna dovezla se do diskonta. Nisam ni ušla u diskont po hranu, srela sam prijateljicu sa svojim sinom i nakon dvije razmijenjene rečenice dogovorile smo kavu u kafiću koji se nalazi u sklopu diskonta. Teško žabu natirati u vodu. Na brzinu sam napunila košaru motoriča hranom (čitaj; čokoladama) i uredno to platila na blagajni te kraj izlaza diskonta pričekala priju koja je kupovala još neke potrepštine.
I tako dok čekam prilazi meni jedan (zgodni ) lik. Bio je to Gospon Zaštitar koji me veoma ljubazno upitao da li mi je potrebna pomoć oko poziva lifta. Uljudno mu se zahvalim i kažem da čekam prijateljicu, a on se vrati na svoje mjesto ( ulaz vrata). I tako ja čekam , čekam i... čekam i osjetim ja na sebi poglede Gospon Zaštitara, a onda odjednom primjetih da mi se Gospon Zaštitar približava i samo,onako ka iz topa, upita;

-Ma.... jeli Vi pišete blog?

Ja razgoračila oči ( a i usta koja se nisu vidjela ispod zaštitne maske) iz kojih se moglo pročitati milijun upitnika i skoro da sam odgovorila NE, a onda se sjetih Bloga.hr. Ebate pas (nisam mu to rekla, ali pomislih)pa stvarno ja pišem blog. Oš- neš ja sam blogerica. Ufff kako sam se osjetila močno. Cijena mi je porasla za duplo.

- Da!!! – jedva sam izustila,- nemojte mi reći da Vi to čitate????- i ubrzo nastavih – pa kako ste me prepoznali????
- Da, čitam i želim Vas pohvaliti. Čak sam i ženi pričao o Vama- reće to Gospon zaštitar i vrati se na svoje mjesto.

A ja sva u šoku, i do tad uvjerena da sam dobro skrivena ispod bloga. Malo mi je bilo neugodno zbog zvizdarija koje beljezgam na SVOM blogu, ali u principu mi je bilo drago.
I zato Gospon ili Šjor Zaštitar- hvala Vam što ste mi uljepšali dan!!!!!!



- 11:49 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.