KAMPANJA ZA TURISTIČKU POSEZONU DO KRAJA RUJNA
Hrvatska turistička zajednica na jedanaest svjetskih tržišta provodi kampanje za turističku posezonu a među njima u Njemačkoj, Austriji, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Italiji, Norveškoj, Češkoj i Španjolskoj. Kampanje na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te YouTube kanalima traju do kraja mjeseca rujna ove godine, a fokusirane su na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam. Promoviraju se Smiljan i Nikola Tesla, bicikliranje po Pagu, gradovi naših Vatrenih, te vrhunska hrvatska eno-gastronomija.
Iako smo u samom srcu turističke godine koja ostvaruje planirano dobre rezultate fokusirani smo na posezonu od koje puno očekujemo posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem u nautičkom charteru u dosadašnjem dijelu turističke godine ostvarujemo poraste od 9% u odnosu na isto razdoblje lani“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako je riječ o proizvodu koji ima strateški značaj za produljenje sezone.
Nastavlja se i promocija Hrvatske kroz naše proslavljene nogometaše gdje se Vatreni povezuju s njihovim rodnim gradovima. Vizualno i komunikacijski povezani su Slavonski Brod i Marijo Mandžukić, Donji Miholjac i Domagoj Vida, Zadar i Luka Modrić, Omiš i Ivan Perišić, Imotski i Ante Rebić, Karlovac i Dejan Lovren, itd. i to kroz inačicu slogana „Croatia, Full of excellent players“. Kampanju posezone prati i jesenska verzija Croatia Feeds kampanje kroz naslov „Take a Tour of Champions in the Tiny Country Which Dared to Dream“ odnosno „Krenite na turneju prvaka u malenoj državi koja se usudila sanjati”.“Vjerujemo u daljnje jačanje rujna tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, a turisti mogu doživjeti Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu u nešto mirnijem okruženju nego tijekom glavne ljetne sezone te listopada koji je turistima diljem svijeta sve dostupniji sa značajnim brojem aviolinija koje su aktivne do kraja listopada“, smatra Staničić.
Jedan od vizuala koji se koristi u promociji kulturnog turizma je Nikola Tesla, odnosno njegov Memorijalni centar u rodnim Smiljanima i to kroz naslov „This Place is Electrifying!“, aktivni i ciklo turizam promovira se kroz Pag i naslov „You've Tried Moon-Walking But Have You Tried Moon-Cycling?“ d
ok se vrhunska hrvatska gastronomija, između ostalog, promovira sa „This meet is so delicious because it's made by the wind“.
SREDIŠNJA PROSLAVA DANA TURIZMA U BUDIMPEŠTI
Svjetski dan turizma, koji se svake godine obilježava 27. rujna, ove je godine biti će posvećen temi „Turizam i digitalna transformacija“. Time se želi podići svijest o važnosti digitalnih tehnologija u razvoju turizma. Hrvatska niz godinama u brojnim destinacijama aktivno slavi Svjetski dan turizma koji će ove godine biti obilježen prezentacijama digitalnih tehnologija u turizmu. Ovogodišnja središnja proslava Svjetskog dana turizma održat će se u Budimpešti,
Projekt „Hrvatski digitalni turizam: e- turizam“ vrijedan četrdeset milijuna kuna ima za cilj daljnje povezivanje korisnika i javne uprave u turizmu kroz skraćivanje vremena potrebnog za obradu zahtjeva građana, smanjenje troškova pružanja javnih usluga, pružanje ažurnih turističkih informacija građanima i e-usluga. Projekt će se provoditi u više faza te će kroz novo razvijene javne e-usluge, među kojima je i već svjetski nagrađen sustav za odjavu i prijavu gostiju eVisitor, povezati postupke više tijela javne uprave u integrirani državni informacijski sustav.
Da hrvatski turistički sektor prati suvremene tehnološke trendove naglasio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić kada je podsjetio m kako je sustav eVisitor početkom ove godine osvojio treću nagradu UNWTO-a i to u kategoriji turističkih inovacija i tehnologije. Riječ je o nagradi koja predstavlja veliko međunarodno priznanje za hrvatski turizam, ali i dokaz da je Hrvatska danas prepoznata kao jedan od lidera u turističkoj industriji svijeta te da svojim znanjem namećemo trendove u globalnim okvirima. Projekt Hrvatski digitalni turizam cjelokupni hrvatski turistički sustav podići će na još višu razinu učinkovitijeg poslovanja te će mnogim turističkim radnicima drugih zemalja poslužiti kao primjer dobre prakse.
< | kolovoz, 2018 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Poljoprivreda i sve njene grane, stanje i problemi, poljoprivreda vođena državnom politikom i politikom resornog ministarstva, prilagodba politikama EU
----------------------------------------
Na dan 14. siječanja 2013. stari BROJAČ POSJETA na kome sam tada imala broj 37829, zamijenila sam novim brojačem koji sada registrira broji posjeta na blog i broj pregleda tekstova na blogu.
GODINE 2013. TOČNIJE OD 14. SIJEČNJA, KADA SAM PROMIJENILA BROJAČ ULAZA NA BLOG AGROPOLITIKA, DO 1. SIJEČNJA 2014. BROJAČ JE REGISTRIRAO 23 853 ULAZA.
BROJAČ PREGLEDA BLOGA REGISTRIRAO JE 37 182 PREGLEDA TEKSTOVA.
Brojač posjeta 12. veljače 2015.;
broj pregleda 64 387
broj posjeta 43 836
Blog AgroPolitika otvorila sam 31.12. 2007. godine. Dana 17. siječnja 2013. objavila sam 330. tekst .
Dana 21.studenog 2014. objavila sam 634 tekst.
Dana 12. veljače 2015. objavila sam 693 tekst.
Fotografije uz tekstove koje su objavljene na blogu
nastale su mojim fotografiranjem u 99,%. Samo nekoliko objavljenih fotografija nisu moje snimke.
Dana 21. travnja 2016. objavila sam 992 tekst
Istiga dana brojač posjeta bilježio je broj 61 200
Dana 1. 1. 2017. godine:
broj pregleda: 96964
broj posjeta: 70747
S 1. svibnjem 2017. u Hrvatskom novinarskom društvu stavila sam moj novinarski status u mirovanje. Razlog tome je moja odluka da novac za život koji ne mogu zaraditi u novinarstvu zaradim u turizmu tijekom turističke sezone. Dakako da ću pisti i dalje u vrijem kada radim u turizmu, ali vjerojtno rijeđe. Nakon 25 godina novinarskog pisanja ne mogu tek tako prestati pisati, posebno ne kada vidim dobru temu.
Slijedom prethodne informacije objavljujem da sam u članstvu Hrvatskog novinarskog društva ponovo od 1. studenog 2017. godine.
Dana 1.8. 2018. broj posjeta na blogu bio je 90 055 , a broj pregleda 119 000 .
NAKON 66 DANA PONOVO JE USPOSTAVLJEN BROJAČ NA BLOGU. BROJENJE POSJETA I PREGLEDA BLOGA NASTAVLJENO JE OD BROJA OD KOJEG JE BROJAČ BIO UKLONJEN, DAKLE POSJETE NA BLOG BROJIM OD BROJA 90 055, A PREGLED BLOGA OD 119 000. Margareta Zouhar Zec
Autorica bloga:
Margareta Zouhar Zec novinarka
članica Hrvatskog novinarskog društva
redni broj HND iskaznice 3048
meil:
margareta.zouhar@zg.t-com.hr
----------------------------------------
MPS.HR
Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja
MRRSVG.HR
Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnog gospodarstva
who is online counter blog counter