KAMPANJA ZA TURISTIČKU POSEZONU DO KRAJA RUJNA
Hrvatska turistička zajednica na jedanaest svjetskih tržišta provodi kampanje za turističku posezonu a među njima u Njemačkoj, Austriji, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Italiji, Norveškoj, Češkoj i Španjolskoj. Kampanje na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te YouTube kanalima traju do kraja mjeseca rujna ove godine, a fokusirane su na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam. Promoviraju se Smiljan i Nikola Tesla, bicikliranje po Pagu, gradovi naših Vatrenih, te vrhunska hrvatska eno-gastronomija.
Iako smo u samom srcu turističke godine koja ostvaruje planirano dobre rezultate fokusirani smo na posezonu od koje puno očekujemo posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem u nautičkom charteru u dosadašnjem dijelu turističke godine ostvarujemo poraste od 9% u odnosu na isto razdoblje lani“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako je riječ o proizvodu koji ima strateški značaj za produljenje sezone.
Nastavlja se i promocija Hrvatske kroz naše proslavljene nogometaše gdje se Vatreni povezuju s njihovim rodnim gradovima. Vizualno i komunikacijski povezani su Slavonski Brod i Marijo Mandžukić, Donji Miholjac i Domagoj Vida, Zadar i Luka Modrić, Omiš i Ivan Perišić, Imotski i Ante Rebić, Karlovac i Dejan Lovren, itd. i to kroz inačicu slogana „Croatia, Full of excellent players“. Kampanju posezone prati i jesenska verzija Croatia Feeds kampanje kroz naslov „Take a Tour of Champions in the Tiny Country Which Dared to Dream“ odnosno „Krenite na turneju prvaka u malenoj državi koja se usudila sanjati”.“Vjerujemo u daljnje jačanje rujna tijekom kojeg su vremenski uvjeti u Hrvatskoj još uvijek vrlo povoljni, a turisti mogu doživjeti Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu u nešto mirnijem okruženju nego tijekom glavne ljetne sezone te listopada koji je turistima diljem svijeta sve dostupniji sa značajnim brojem aviolinija koje su aktivne do kraja listopada“, smatra Staničić.
Jedan od vizuala koji se koristi u promociji kulturnog turizma je Nikola Tesla, odnosno njegov Memorijalni centar u rodnim Smiljanima i to kroz naslov „This Place is Electrifying!“, aktivni i ciklo turizam promovira se kroz Pag i naslov „You've Tried Moon-Walking But Have You Tried Moon-Cycling?“ d
ok se vrhunska hrvatska gastronomija, između ostalog, promovira sa „This meet is so delicious because it's made by the wind“.
SREDIŠNJA PROSLAVA DANA TURIZMA U BUDIMPEŠTI
Svjetski dan turizma, koji se svake godine obilježava 27. rujna, ove je godine biti će posvećen temi „Turizam i digitalna transformacija“. Time se želi podići svijest o važnosti digitalnih tehnologija u razvoju turizma. Hrvatska niz godinama u brojnim destinacijama aktivno slavi Svjetski dan turizma koji će ove godine biti obilježen prezentacijama digitalnih tehnologija u turizmu. Ovogodišnja središnja proslava Svjetskog dana turizma održat će se u Budimpešti,
Projekt „Hrvatski digitalni turizam: e- turizam“ vrijedan četrdeset milijuna kuna ima za cilj daljnje povezivanje korisnika i javne uprave u turizmu kroz skraćivanje vremena potrebnog za obradu zahtjeva građana, smanjenje troškova pružanja javnih usluga, pružanje ažurnih turističkih informacija građanima i e-usluga. Projekt će se provoditi u više faza te će kroz novo razvijene javne e-usluge, među kojima je i već svjetski nagrađen sustav za odjavu i prijavu gostiju eVisitor, povezati postupke više tijela javne uprave u integrirani državni informacijski sustav.
Da hrvatski turistički sektor prati suvremene tehnološke trendove naglasio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić kada je podsjetio m kako je sustav eVisitor početkom ove godine osvojio treću nagradu UNWTO-a i to u kategoriji turističkih inovacija i tehnologije. Riječ je o nagradi koja predstavlja veliko međunarodno priznanje za hrvatski turizam, ali i dokaz da je Hrvatska danas prepoznata kao jedan od lidera u turističkoj industriji svijeta te da svojim znanjem namećemo trendove u globalnim okvirima. Projekt Hrvatski digitalni turizam cjelokupni hrvatski turistički sustav podići će na još višu razinu učinkovitijeg poslovanja te će mnogim turističkim radnicima drugih zemalja poslužiti kao primjer dobre prakse.
Post je objavljen 27.08.2018. u 09:21 sati.