Brojevi telefona

01 prosinac 2016

Imala sam ludu sreću da uopće nabavim komp, ikad. Čista fantazija. Koju sam ja pošteno platila jer je prvi komp kupljen za 4.500 kn, a dalje je priča za sebe al ne za ovu.
Spominjem komp jer još nemaju svi starci ni komp ni sa/znanja kaj bu s tim. Televizorom, ja to još uvijek tak zovem ovaj ekran, pa jebate kak se zove, nije modem, mo, aaaaaaaaaaaa monitor, tak je kao modem plus motor jednako monitor. Genijalno! CD-e sam zvala kružićima a ima veze jer onaj Grk ili kaj već, Albanac, Bacač diska, drži tanjur u ruki batesova a ne kvadrat. A kvadratići su bili kvadratići, kakav disk, disk je okrugli ma nema to sve puno veze s mozgom. Stik je stik jer je to štap znači i ona kuhača s kojom sam tukla decu po riti dok ju nisu sakrili.

E al to ponavljam - kad matorci ko ja nemaju komp, kak se dočepat neke informacije? Ja to i tak niš ne kužim s kompa, strpljenje mi je zadnja stavka u karakteru prema tome, nema! Božo Konj spikamo telefonki: on gleda u svoj monitor narafski na drugom kraju grada, a ja u svoj narafski na prvom kraju grada - i ja vičem - kod mene toga nema!!!!! - tak uvjerljivo da on poludi da kak nema kak su to stranicu postavili, odma se boga spominje, no onda se seti s kim razgovara.... odma mi se mame spominje. Tak se on brzo prilagodi, tak mi Blizanci.


E a kad si trebal informaciju, pa nemoj biti jugonostalgičan! - onda si lepo nazval 981. Pa su ti rekli nek nazoveš 988 za hrvacku a 989 za inostranstvo. A ja sam danas tražila prek neta jedan broj u Njemačkoj i skor hitila komp durch dem Fenster i idem na na telefon pa to ovak:

Budući da smo dobili Hrvacku, to je inostranstvo postalo inozemstvo al nije to samo tak! E, prvo zoveš 11888 i dobiš neku ženu kojoj se jedva živi i koja ti postavi sto pitanja i onda čekaš (čekal si dok se ona javila i platil 4,05 kn za jebeni poziv) i onda ti ispriča neki broj a ti pobrkaš, ok, tvoja greška al star si, puno brojeva, jebiga, brkaš stvari. Onda zoveš opet i psuješ u sebi, dobiš nekog lika koji ti da broj 11802, zahvališ, zbrajaš kak si popušil još 4,05 kn a automat ti na tom broju odgovori da si krivo zval, nema tog broja.
Onda zoveš treći put i kokoš neka srdita zaurla - je pa niste Tekomov (nešto) nisam velim pa onda zovite (samo kaj nije rekla - jebote!!!) 00660660660 i možda još koji 060606060666600 i tak.

Zoveš, automat ti odma veli ovo vam košta 6 kn i tolko lipa. Ja računam: 4,05 kn x 3, to je
18 kn i kad dodaš 6, to je već 28 kn. Nije smešno! Tak računaju kod mene u dućanu!

No dakle ta je pak opet neka kokoš bila živčana, valjda ima salmonelu, a ja sam htela samo pitati zakaj taj broj, kaj je to komplicirano, ajde, no dobro, to je tak, kaj trebate. I ja velim kaj trebam, kokoš nađe, nazovem ja moju dragu Anne-Liese (koju sam prvotno nazvala Analisa, još mi je neugodno) i mi se na mom katastrofalnom pa još malo gorem od toga, njemačkom, dogovorimo kaj je trebalo s tim da ona nije kužila niš di sam se pomagala engleski. A lepo sam rekla - Die zwei Wessten die Goran gebracht hat su ajn bishen cu short. Ne, ne das ist wieder in English, pardon, Englisch, setim se kak se veli kuršlus pa velim kuršlus, Isuse kaj je ona mislila!??? onda pak - nemrem se setiti kak se sleeve na njemačkom, i velim - macht nicht, alles ist perfekt, a dalje bog sačuvaj kaj sam rekla, ona tak paničari da ja ne bi puno potrošila za poziv jebote informacije su mi uzele kolko ono 38 kn kaj nisam tak napisala, a to je točno, nema greške.

Uglavnom to je sve tak komplicirano s tim brojevima, i ludi Ameri imaju 911 za sve živo samo mi imamo slučajnu kombinaciju nule i šestice pa kaj pogodiš; metoda slučajnog uzorka.

Inače Anin broj sam imala zapisan u notesu al tak grdo kak ja pišem da sam dvaput dobila neke druge Njemce, koma.

Zahvaljujući komšijama imam broj naše, domaće, drage dobre stare lokalne policijske stanice, al ak mi zgori ručak (a zgori svaki put kaj majka Seka nekaj kuha, prešlo u tradiciju) kak bum zvala vatrogasce?

Izašla bum pred haustor i vikala: Vatrogaaasciiiiii?!???!!!!!!

Oznake: telefonske informacije

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.