ZET je obična svinjarija

13 rujan 2012

Mlađe dete zakasnilo u školu, starije na faks, ja na posel, kiša manje više, ali ZET, e, ZET, mislim pas ti mater, ste ukinuli liniju, sve linije kroz Novi Zagreb sa 120.000 stanovnika, po nekim autorima, kaj je ovo? Kaj delate od ljudi koji još imaju kakav takav posel, halo???? Kontrolori ulaze po trojca, boli me batak kaj "pošteno zarađuju svoj kruh" zarađuju jadni - imaju duplu plaću od mene, za zajebanciju, ni šefica im nenormalna, ko moja, ne visi nad glavom, tolko su me razjadili da me posle ni šefica nije mogla razjaditi, mislim da sad pati zbog toga. Dakle zbog ZET-a, a ni ne zna bijedna rospija.

Muku ti isukrstovu, kad padne kiša, ko da je prva kiša - ikad pala u Zagrebu, pala prva kiša - ever! Ma nikad prije, boktenemarad, never!

A doma, mislim na putu kao doma jel - kud sam otkucala dvaput vožnju - po jednu jasno, ujutro i popodne, na mob, nemam love za onu šugu od kartice, a lovu za prevoz nisam dobila, mamu mu jebem i ZET-u, još nema ni 7 ni 14, pitaš 343.435-og vozača jebene šestice kaj se dogodilo, a on:

Gospođo, ja vozim 6-icu, otkud ja znam šta se (štaknula te baka u štatak) dogodilo i gde (gdegnul te deda od nekud).

Drop dead!!!!

Danci znaju snimiti reklamu, a mi još uvijek znamo, ko naprimjer danas, kak preživiti - MRZIM ZET!!!

TOLKO MRZIM ZET DA NE ŽELIM DA MI SE KĆER IKADA UDA JER BI MI NJEN MUŽ BIL ZET!!!!!

http://www.cafe.ba/video_vijest.php?id=75011




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.