25

četvrtak

srpanj

2019

Nema šanse bit dio toga

Da vam ja sad nešta kažem. Ne bi se ni puškom dala natjerat da budem dio kraljevske obitelji.

Osim onog suludog tečaja koji moraš završit da naučiš držat šalicu za čaj i srkat iz iste, a o kojem sam već naširoko pisala, oni imaju tovar odredbi kojih se moraju pridržavat.
Kad kraljica stoji, svi stoje, bez iznimke. Nećeš ti majci sjest ako te kolje cipela il ti se ne da stajat. Dok ona stoji, imaš bit na nogama pa makar ti puklo slijepo nedajbože crijevo. Nadalje, nema više jela kad kraljica prestane jest; jel ona spustila beštek - ostavljaj sve i briši se, nema više. ( Sigurna sam da svi kasnije odu rovat po frižideru kad ona ode leć, il drže po sobama one priručne frižidere. ) Naklon je obligatan, i to za žene onaj sa savijanjem koljena do u polučučanj; pa mene bi izbacilo nabrzinu, meni puca u koljenima ko u nepodmazanim vratima. Znate ono - šta će nam kad se nemre ni naklonit bez škripe.
Nema držanja za ruke. Šta se imaš držat za ruke, a i ko zna šta je taj kojeg imaš u vidu primit za ruku držo u istima do maloprije? Prije prosidbe monarh odobrava brak; šta imaš ti prosit onog koga voliš, imaš prvo pitat jel smiješ. Kraljevski vjenčani buket mora sadržavat mirtu, niko ne zna zašto. I šta ak je mlada alergična na mirtu, šta onda? Nek šmrklja i kiše do oltara i pred oltarom i dok svekoliki spektakl ne završi.
Članovi obitelji ne smiju igrat Monopoli. E ajde nek mi to sad neko objasni zašto? Sto posto je neko gadno gubio, pa odlučio kraljevskim ukazom svima zabranit da se zabavljaju.Nadalje, za večerom kraljica uvijek započinje razgovor sa osobom koja joj sjedi sa desne strane; kad dođe drugi sljed okreće se onom sa lijeve strane. Ja kakve sam sreće taman bi imala puna usta nečeg kad bi se okrenula k meni i eto opet problema; kud ću punih usta se obraćat okrunjenoj glavi?
Dvije stvari mi se recimo sviđaju. Ne smiju jest školjke jer su brzopokvarljive, da se ne potruju; e to mi se sviđa jer ne volim školjke. Ne smiju nosit pravo krzno; to mi se još više sviđa, samo umjetnjače ko ove moderne sponzoruše.
Doručak je uvijek isti kod kraljice - čaj i kornflejksi. Znači strašno. Kad ide kava i cigareta, valjda kasnije?
Evo još jedne strave - češnjak je najstrože zabranjen. Uopće se ne koristi. A ja bez češnjaka ko bez glave, jebote, jedino ga u juhu ne stavljam. Zamislite češnjovke bez češnjaka, halo?!
Kraljici se ne smiju okrenut leđa, ona prva mora otić. Eto još jednog problema; recimo puši ti se il moraš na vece, a ona nikako krenut? Šta onda? Zapalit pa puhat u nju dim il se popišat na pločice? A kad stavi torbu na stol, večera je službeno gotova. Najbolje joj je sakrit torbu, onda nema šta stavit na stol da te prekine u jelu.

E da, pripadnici kraljevske obitelji smiju vozit bez vozačke. Pa kod nas takvih bez vozačke ima na vagone, a i onih šta divljaju ko da nikad nisu ni polagali.
Ajde nek nam je nešta i zajedničko.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.