21

nedjelja

srpanj

2019

Rezultat poserumljavanja

Dakle, prošlo je tjedan dana od početka poserumljavanja, i moram priznat da sam osupnuta rezultatima. Naravno u pozitivnom smislu.

Pa ja se više uopće ne prepoznajem, jebote. Sve one tvrdnje ispisane na kutiji, koje sam baj d vej jedva pročitala jer su slova predviđena za čitat pod mikroskopom, su točne od riječi do riječi. Moje mimičke linije su prošlo svršeno vrijeme, zaglađene ko da me juče rodilo. Koža gusta i zategnuta da nemrem ni žvakat kak treba, jedem samo jušno i kašasto dok se ne naviknem na tu novu gustoću. Lice sam imala ovalno, al sad je turbonagloovalno, ko oni ramovi za Vilerove goblene ( naravno manjeg formata, da ne bi sad ispalo ko ram za konje na pojilu il makove, to su iks iks el veličine Vilera ). Efekt liftinga...šta reći, već sam rekla da je zategnulo kožu ko praćku i da nemrem žvakat. Sunce me zaobilazi u širokom luku jer serum odbija i loš efekt sunčevih zraka, evo sam bijela ko porculanska vaza.
Ma skroz sam si drukčija, čak mi se i nos smanjio. To recimo ne piše na kutiji, šta je skroz ok jer se i dodatno razveseliš kad skužiš da serum ima širokopojasno djelovanje. Od ajmo reć prosječnog lica napravi čudo.

Ne prepoznaju me više ni u dućanima u kojima svaki dan kupujem. Ono, pitali bi - jeste vi Hajdi, al boje se valjda da im se priviđa od vrućine. ( Mislim, šta me ne prepoznaju drugi - pa sama sebe ne prepoznajem, kad stanem pred špigl sve gledam jel to neki poster il sam stvarno ja. )
E sad moram pauzirat, šta je napravilo - napravilo je, i to piše na kutiji. Sad krećem s maskom od kokosovog ulja, navodno ona isto fino djeluje na teksturu kože, pa možda popusti malo ta zategnutost da mogu jest i nešta drugo osim juhe i pire krumpira i zdrepane banane.
U drugom naletu korištenja preobražavam se u Šeron, to mi je nekak vizija. Kak je dobro imat za kupit te hijaluronske serume, naprave od tebe model u roku sedam dana.
Jedino ne znam jel bi djelovalo da sam imala viziju lica Naomi Kembel, a ne Hajdi Klum. Al neću se s tim smarat, jer mi je Hajdi puno ljepša, a obzirom da se radi o mom licu onda biram ono šta mi se više sviđa.



( photo by pinterest, al ko da sebe gledam )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.