11

četvrtak

srpanj

2019

Hešteg transformacija

Kad neko nešto previše želi, onda se desi da putem malo izgubi kompas pa se stvar izmakne kontroli.

Pa ima cijela hrpa žena koja bi eto baš jako htjela izgledat ko Barbika. Pa vade rebra, povećavaju usta i šta smo ono rekli mlječne žljezde, a sve u cilju da izgledaju ko Barbika. E sad...ako se ja dobro sjećam originalne Barbi bebe, ona je imala noge do vrata, sasvim normalno poprsje i možda neznatno veće ćube, ništa posebno. Pa kad vidim ženu koja eto ništa drugo neće od života nego bit Barbika, a ima cicke peteroduplo veće od rođene glave jer to tako Barbi beba treba imat...meni se momentalno smrači. Znači platiš puste pare za nešta šta ne da izgleda, nego ne izgleda. S tim nemreš ni zaronit ni potonut; to diže na površinu ko da imaš luftmadrac u grudnjaku od badekostima. Kak se s time sagnut, jebote; pa to mora pretezat prema dolje. Šta ja znam, ispadne ti nešta u dućanu i onda valjda moraš puzat da to digneš, jer ak se sagneš prevali te taj čas, još moraš gledat oće naić neko da te digne s poda. Svu robu moraš šivat, nema tog konfekcijskog broja u koji ćeš utrpat prednjicu težu od cijelog tijela a da odgovara ostatku istog. Dobro, sumnjam da baš nešta puno cijepa drva ( ko recimo ja ) i riba tuškabinu, to Barbike ni ne rade; one samo ležerno čekaju da im kakav Ken dobavi sve šta treba. Po mogućnosti Ken da je ono...financijski podmazan, šta će joj neki tamo bistrički bogac koji će je samo gledat ko Mona Lizu.

Ja recimo nikad ne bi htjela bit Barbika. Sačuvajmebože. Ja jako volim Moniku Beluči. Možda čak ne bi puno trebala ić pod narkozu da joj se približim. Viša sam četri - pet centimetara od nje, to je zanemarivo; pa neću ić da mi skraćuju noge. Ima žena smeđe oči isto ko ja. Jedina investicija bi mi bila pofarbat se u tamno i možda malo sredit usta, čini mi se da je ona na tom polju nešta izraženija. Mogla bi i počet vježbat ćubljenje, a navodno se i dobrom šminkom može dobit volumen.
Ovo ljeto nikako nemrem postić željeni luk, prekratka mi je kosa, al zato imam vremena do idućeg ljeta pustit lapu da naraste, pofarbat se u naglotamni kesten i do tad usavršit volumen usta a da ne idem pod nož. Zašto ljeto? Pa Monika Beluči najljepše izgleda u haljinama, eto zašto.

Zapravo treba samo pogodit dobar uzor kojem se želiš približit, a da te ne opali po džepu i da ne moraš bit pod narkozom ko Bare svaka dva mjeseca.
Kud ću htjet bit Barbi pa čupat rebra i plaćat dvjestotridesethiljada novaca ko ova spomenuta da bi mi napuvalo usta i prsni koš? Lakše mi se pofarbat i pustit kosu i nosit haljine. A onda mogu i dalje cijepat drva i ribat tuškabinu, bez straha od pretezanja s prednje strane.



( photo by pinterest, milimojbože )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.