26

utorak

srpanj

2022

Pelješki most




Politički marketing veličanja partizana, Hrvata-srbina (Dodik), orjunaša, europjeskih (nacističkih) kolonizatora (našim novcima bespovratno financiraju ...), diktature koja pripaja Republiku (Dubrovačku), ...
Zgadili su mi se.

Onaj tko se nije sposoban osloboditi "vječne" težnje za vlašču umire zaboravljen.
Nije Galeb oliverova već rUnjićeva skladba, tekst Tomislav Zuppa.

(Zašto se most nije zvao Most Jasne Zlokić?)

U Hrvatskoj je najezda tupana potisnula najezdu skakavaca.
Samo bezvrijedne budale, pune samohvale (tito, partija, ...) dominiraju.

Tražili su načina promovirati kukca (pLenkovića) u neimara i graditelja, šupka u veličinu nedostojnu spomena.
G*vna nitko ne spominje (jer se nitko ne osjeća ugodno).

Stalno rusko uplitanje kroz model ustoličenja onog što danas imamo (titoizam), Tito je stalno prijetio povlačenjem (gdje se krvavi diktator može povući) i intervencijom rusa, ako skrećemo s puta (u propast), proizvelo je veličanje troška od 300 milijuna eura kao višestoljetnog sna.
Toliko ste potrošili na putne troškove u jednoj godini (kao da ste guverneri Kine).


Jad i bijeda, mrvice kojima se trebamo veseliti narednih 400 godina (koliko most neće trajati).

Bi li (sv.) Jure trošio novce na most ? Možda (ali u Zemunu).

Hrvatska se guši u vlastitoj gluposti.


Oznake: most, politički marketing, kukac, promocija, rusko uplitanje, titoizam, mrvice