Vrijeme: Umjereno sunčano, toplo i ugodno, temperatura 23-26°C. Ceste: Dobre regionalne i magistralne ceste. Ukupno pređeni put: 207 km. |
Naravno, ide se za Den Haag, na prosvjed podrške osuđenim generalima - zapravo, po mom skromnom mišljenju to bi imao biti prosvjed podrške ideji legitimnosti Domovinskog rata! Teško je sažvakati tu presudu da se ljudi koje brane svoj dom zapravo udružuju u zločinački podhvat. Ali, ovo nije mjesto za bijes i gorčinu, pa neću nikoga opterećivati time - neka svatko procijeni već po svojoj savijesti. Ide nekoliko autobusa - i Zavijet je tu - a sa Udbine, ispred Crkve Hrvatskih mučenika, u simboličnih pet minuta prije ponoći krećemo i mi, MK Veterani, u konvoju od desetak motora. |
Dani priprema konačno su pri kraju; ide se!!! Sam sam sebi smiješan; spremao sam se ko' mlada za vjenčanje :-) Najprije papirologija i komunikacija; rezerviranje motela i provjera ispunjavanja brojnih uslova, pronalaženje odgovarajućeg putnog osiguranja za desetoro ljudi na pet dana... Lako je kad idem nekamo sam - uvijek ću se snaći, ali sad mi se pred očima pojavljuje nemila scena; hrpa premorenih bajkera dolazi u motel, a tamo nas blijedo gledaju i nemaju pojma ni o kakvoj rezervaciji - a nemaju ni mjesta! Već čujem urlik nezadovoljstva: "Zmayskiiii!!!". Nisam bio miran sve dok mi u rukama nije bila printana potvrda rezervacije. Drugi dio pripreme bio je još zahtjevniji i ozbiljniji; ova se vožnja kvalificira za "Iron Butt!" Valja nam prijeći tisuću milja u 24 sata, dakle, 1.610 kilometara, (biti će zapravo nešto više) i to po strogim pravilima i poštujući složenu proceduru Iron Butt Association; zamisli razočaranja i upiranja prstom (i šakom, i šakom!) u nejakog mene kada odvozimo sve kako valja pa ispadne da sam zaboravio na neku formalnost, da nisam pokupio neku ključnu potvrdu! Kako ljudima nadoknaditi taj trud; ma, objesili bi me na tavan među šunke! Hvala Michael (Michael Kneebone, predsjednik IBA, op.a.), na strpljenju i polaganom objašnjavanju! Naravno, to je sveukupno put od kojih 3.500 km, pa sam pažljiv i prilikom pripreme Tene za tu vožnjicu; zamjena pregorjele žaruljice na komandnoj ploči (vozim tako već neko vrijeme; da bih je promjenio moram skidati crash-barove, bočne oklope, prednju masku i vjetrobran, i tek onda napokon sat. Doljevanje ulja (troši mačka deci na 1.000 km; nije puno za tinejđerku - sedamnaest joj je godina tek, i 180.000 km za njom), i provjera svakog dostupnog šrafa i spoja - ali sad sam bar siguran u nju. Tu je i odabir opreme, i promišljanje o svakoj pojedinoj sitnici koja ti može zatrebati na petodnevnom putovanju. |
Vrijeme: Sunčano, prekrasno, toplo i ugodno, temperatura 26-28°C. Ceste: Dobre regionalne i magistralne ceste. Ukupno pređeni put: 238 km. Trajanje putovanja; 3 dana. Ukupno prijeđeno; 653 km. |
Vrijeme: Sunčano, prekrasno, vruće i ugodno, temperatura 28-32°C. Ceste: Dobre lokalne, regionalne i magistralne ceste. Ukupno pređeni put: 193 km. |
I dok glavnina snaga navaljuje izravno na koncertni podij pred crkvom, mala diverzantska grupa odlučuje se na prodor u neprijateljsku pozadinu kako bi ih iznenadli udarom iz neočekivanog smjera... Ili je tako, ili dio ekipe misli kako se pjevati, zezati i ispijati pivu može i navečer, dok je ovo prekrasno, sunčano poslijepodne kao stvoreno za vožnju zabavnim i praznim cestama dolina Krbave i Une! Kad sam prošle godine vozio Hrvatske Granice našao sam i tu cestu u izgradnji, tada još pod makadamom, kako presjeca Plješevicu i spušta se prema Kulen Vakufu. Već tada je bila zabavna i obećavala je pravi slatkiš od ceste za vožnju motora; zavojita, logična, dinamična... provjerio sam; sada je i asfaltirana (nisu svi opaljeni kao ja!), tako da se dogovaramo i krećemo preko Frkašića prema Donjem Lapcu. Tko želi voziti ovuda; cesta kreće od Bjelopolja i označena je kao zatvorena, no samo zato što nisu još postavili svu opremu ceste; mreže protiv odrona i slično. Kolnik je besprijekoran - ali naravno, valja misliti i na spomenute moguće odrone kamenja. (a ne kamenova ;-) Sama Plješevica je velika, i visoka (1649m/nm) i prostire se od Krbave i Like na zapadu, doline Une i Grmeča na istoku sve do Udbine na jugu. Na sjeveru se kod Plitvičkih jezera sastaje s Malom Kapelom, a druga joj strana gleda na Bihać. U njenim strmim padinama tu je skriven i aerodrom Željava, na samoj granici sa BiH. |
... ali na istom mjestu postoji zamamna ljepota i privlačnost suvremenog, tek koji korak dalje. Sve ti dođe da kažeš: "Tuborg, Pan, obična voda...? Može, ljepoto, kupujem što god da prodaješ!!!" |
Vrijeme: Potpuno sunčano, prekrasno, vruće i ugodno, temperatura 28-32°C. Ceste: Dobre regionalne i magistralne ceste. Ukupno pređeni put: 222 km. |