Zmayski z Brega landra naokolo

22.09.2011., četvrtak

Langsam über alles!

Četvrtak popodne, krećem iz Zagreba. Danas je dan bez automobila u centru grada pa fore radi prolazim kroz sam centar (već spremam repliku; "Gospon policajac, pa ovo ni nije auto..." ;-), no u centru je uobičajeni krkljanac; nemam pojma što je zakazalo, ali tutača ima kao i obično. Bježim van iz grada i nastavljam starom cestom za Karlovac, Slunj, pa prije Koranskog mosta na Plitvicama pred birtijom vidim bajk sa razvijenom trobojnicom; mora biti netko naš! Zaustavljam se; Klek je stao na kremšnite, i u razgovoru je "rukama i nogama" sa nekim mladim čehom koji krstari solo našim krajevima na krasnom crnom V-Stromu. Veli da probam s čehom pričati njemački jer ovaj ne zna engleski; pozdravljam ga i ispričavam se što moj njemački nije baš dobar - a on me gleda kao da mu pričam o atomskoj fizici! Pa što je s tim česima; ni ovaj ne govori ni jedan strani jezik zaliven ?!? Hajde, dobro; snalazimo se opet na nekom "slavenskom" i uz par izraza koje sam pokupio iz filmova Jiržija Menzela - a Klek ga uvjerava da mora do Dubrovnika prije neko krene za Mostar i Sarajevo.

Zastajemo i u Korenici; sjedamo na kavu s policajcem kog smo upoznali prošli put na Udbini - i stiže nam i Ćiro! Super; njega nisam očekivao, baš mi je drago da ide i on. No, ima i loših vijesti; Žiža je pao na putu ka Udbini; izletio mu neki tip pa je polomio vilicu i felgu na Bemburi - srećom nije ništa gore od toga, no ovaj put ćemo morati bez njegovog dobrog društva. Stižemo i u obližnje Jošane, kod Maje - i večeras je ovdje okupljanje. Škvadra polako kaplje; dolaze Rale i Dado od Rijeke, Dule je tu za Hercegovinu, i naravno moji "neograničeni Hrvati"; Dačo i Zlaja. Stižu nam Atac i Viki; oni će nam biti ekipa za potporu, s autom. Večer protiče radno; treba riješiti još papirologije, složiti, pripremiti, dogovoriti... kad se sjetim moje nadobudne ideje da bi se moglo malo i "ubit oko" prije polaska...eh, naivac!

- 16:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.