28

petak

lipanj

2019

Slavim ove dane što sam tu

Danas je za mene poseban dan. Naime, ja sam već dvije godine na potpuno drugačiji način svjesna koliko su dragocjene male velike stvari - pogled na plavetnilo neba u svakom novom danu, uživanje u tišini jutra dok ispijam prvu jutarnju kavu, osmijeh svim poznatim ljudima koji mi dolaze u susret. Zagrljaji malenih ručica mojih najdražih frajera. Slušanje Erica Claptona.

Dozvolite mi da vam ovog posebnog dana kažem samo ovo - uživajte u svakoj sekundi svakoga dana koji je pred vama. Činite ono što vas ispunjava radošću, zagrlite one koje volite svojim riječima i ljubavlju, budite ono što jeste. Grlite svojim osmijehom cijeli svijet. Život je dragocjen i jedinstven, nemojte dozvoliti da prolazi pored vas kao da nije vaš. Postala sam svega toga svjesna prije točno dvije godine; moglo se desiti sasvim drugačije.
Zato slavim ove dane što sam tu.
( 28.06.2017. - 28.06.2019. )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.