11

utorak

lipanj

2019

Red kiše, red vrućine

Najdraže mi je skočit iz zimske jakne i čizama u ljetne haljine i japanke. Nema boljeg.

Cijeli svibanj ložiš vatru jer je vani smrzavoća, a onda dođe lipanj i raskomotiš se naskroz. Doista, treba malo duže da se organizam navikne na temperaturni šok; teba preživjet izlazak iz perja u tanki pamuk. Pa idem danas doma s posla, vučem se ko krepana mačka jer je takva sparina da nemreš uopće normalno disat. Zaboravim kupit pola stvari koje mi trebaju u dućanu, al zato kupim sve ono šta mi uopće ne treba. Ne da mi se uopće razmišljat šta sam ono jutros vidjela da fali; u dućanu klima šiba sve u šesnajst, a ja onakva znojna i smućena ušla sa plus osamsto u klimatizirani prostor i ne usuđujem se prić frižideru, jebote ko da sam došla na Aljasku. Pa ubacim kojekakve gluparije u košaru, platim i izlazim opet na usijani beton.
Zahvaljujem nebesima šta ne moram kuhat, jer da sad još moram upalit peć kad dođem doma mislim da bi me srušilo devet nesvijesti. Dok se malo ne priviknem na zatopljenje planiram jest sir i vrhnje, paradajz i čvarke i te frižiderne stvari.

Pa se sjetila moje ispaćene roditeljice, koja je u nedostatku ljetne kuhinje, a u naletu klimakteričnih strava kupila plinsko kuhalo i svako ljeto kuhala na terasi. Pristavi ručak, pa izleti kad baš mora nešta promiješat il dodat i bris unutra. Počinjala je kuhat u cik jutra, čim se vani malo razdani. Sav normalan svijet spava, a ona kuva da se sve praši; naročito nedjeljom, jer nedjelja bez juhe i pohanja nikako nije mogla proć. Do osam, dok se otvore dućani, ona već ima završen ručak i zrela je za spavanje.
Točno se bavim mišlju da i sama uvedem ljetno kuhanje na terasi; smontiram šparet van i milina. Tu sam još u debeloj prednosti, jer ako se recimo probudim u pola tri u noći pa ne mogu zaspat ( a zna toga bit često ) onda recimo pristavim juhu il čušpajz il šta bi već trebalo bit na meniju i do pola šest sam gotova s kuvanjem. Napravim s i kavu i uživam u izlasku sunca dok pijevac tek izviruje iz kokošinjca. Nema milijardu stupnjeva u kuhinji i preznojavanja dok se ide jest.

Dakle, i ja svečano zatvaram sezonu kukanja zbog kiše i otvaram sezonu nabrajanja zbog vrućine. Takvo je vrijeme došlo da stalno imaš neadekvatne meteorološke uvjete.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.