Break On Through (To the Other Side)
Strange Days
Love Her Madly
Take It as It Comes
End of the Night
The Changeling
Rorschachovu mrlju razlivenu
po stolnjaku tvoje ispražnjene trpeze
danas tumačiš kao prijetnju nadvitu
nad obesnaženim očekivanjima,
i iznad preostalih pokušaja
tijela da sačuva uspravnost –
s nožem od kristala leda što se topi
u dubini rane, u isti mah siječe žile
i skuplja ih svojom studeni.
A jučer si mrlju vidio kao trag prošlosti,
iz epohe s prvim šavovima,
kao otisak svojih kretanja dok si
sa strahom i žudnjom napredovao
linijom razdvajanja ili spajanja
između stvarnosti i simbola.
Od pogleda do pogleda na istu mrlju
formiranu na tkanini koja prekriva
primarna svojstva postojanja,
proputovao si kontrasne zone užitka i bola,
u potrazi za grobom svih svojih iluzija.
Ruke
Teške boje
Svijet za nas
Prijatelj
Par godina za nas
On se, u službi božice Higije,
postojano bavi provedbom
općih i praktičnih postupaka
koji pridonose sprečavanju bolesti,
njihovu širenju i poboljšanju zdravlja.
Zato on, kada govori, kaže:
satnik duge plovidbe, krvotijek,
uzeti na ciljnik, hijeroglifje...
On i pozdrav smatra lozinkom,
znakom prepoznavanja na straži
dobrog nacionalnog psihičkog
i fizičkog stanja.
Jer, on je u ratu s jezičnim bolesnim neredom,
on je sredstvo za čišćenje jezika od života
i sredstvo za čišćenje života od jezika.
Born To Be Wild
Little Green Bag
Surf Rider
Lust For Life
Machete Main Title Theme
Jednostavnije nije uvijek jasnije.
Sexy boy
Playground Love
Dirty Trip
I
Sutra
parazit na neophodnoj
podlozi danasa,
ubojica svog nositelja
i njegov jedini nasljednik
u vremenskom kontinuumu
II
Sutra
novo zrnce pijeska
u školjki vremena.
Postat će biser
nanizan na nisku
neprekidnog trajanja.
III
Sutra
više bola, manje bola,
više tebe, manje tebe,
neizvjesno i neminovno?
Dolazit će i nestajat će,
sve dok postojim.
Lijevi kanal. Desni kanal. Balans sredina.
ovaj dan nas je izabrao.
ovaj dan smo dobili na poklon
i razmotali ga.
ovaj dan dionica koju smo skoro prehodali
(još korak dva do sna).
ovaj dan postaja iz koje odlazimo
da se u nju nikada više ne vratimo.
ovaj dan atletska staza bez polazišta i cilja.
ovaj dan plamen lampe što nestaje polako tamneći.
ovaj dan stacionar na otvorenom,
prihvatilište bolesnika koje susrećemo,
bjegunaca izvan sfere utjecaja zlatnih pravila:
tabletomana nakljukanih trankvilajzerima,
uranophoba bez svojih tunela,
beta-alkoholičara u potrazi za prigodama,
profesora s intektualnom vazektomijom,
agenta osiguranja raščešanih nadlanica
s eczema nervosum, sljedbenika političara
sa sindromom folie a deux.
ovaj dan spužva emocionalne zaraze,
upijač tuđeg proliveg stresa.
ovaj dan, ovaj dan jedini danas.
Sister
Red Eyes And Tears
Black Lips The Lie
za nedavnog bicikliranja kvartom,
u terapijskom nastojanju
sprječavanja burnouta,
po ko zna koji put sam
prošao pored gradilišta ograđenog
pletenom žičanom ogradom,
polegnutom, zahrđalom, potrganom.
unutar parcele koja
neočekivanom neispunjenošću
prekida i remeti uredan
niz prizemnica u mirnoj ulici,
strše stari temelji,
napravljeni prije četiri desetljeća,
za kuću koju nikada nije podignuta.
šupljine između crnozelenog betona,
obijenog, popucalog, ukopanog
u zatravljeno tlo,
popunjene su šutom,
a razbacane trule daske i cigle,
izgažene hrpe pijeska i šljunka,
izbušena metalna burad,
komadi katrana, plahte lima
i slomljena kolotura
kao da strpljivo čekaju
gradnju, radnike, strojeve, vrevu.
svladali su me tuga, nemir i suosjećanje
za armiranu betonsku masu
koja postoji uzalud,
jer nije dobila priliku
ispuniti svoju svrhu –
nositi zidove i krov.
I'll Play The BLues For You
3 O'clock Blues
Rollin' Stone
tvoja se sjećanja stavljaju u pokret
kao posthipnotičke sugestije,
nenadano, pobuđene usputnim
pogledom na geometriju ulice,
ili zvukom uzdaha sugovornika,
možda mirisom kineske robe,
vjerojatno davnom zapovijedi
upravljenoj prema tebi od tebe.
podliježeš sjećanjima
poput zajapurenog lica
koje se usmjerava prema
strujanju hladnog zraka.
ali, kao što ventilator
stvara pogrešan dojam
o zbiljskoj temperaturi,
tako te i sjećanja zavaravaju,
i ti ne mariš za
postojeću vrelinu sadašnjosti.
ne prihvaćaš sadašnjost,
zatvorenik si što odbija hranu.
u tom pokušaju da rashladiš
svoju blijedu kožu,
praktičnom kao zglob na slamci,
ne razumiješ da je tvoj štrajk glađu
zapravo odmicanje od slobode
izbora uzimanja i neuzimanja.
i zbog čega sve kad će se sadašnjost
preobraziti u nova sjećanja?
Bilo je i bit će snijega, bez mene ili sa mnom, okrenutih leđa ili dolazio ususret.
< | prosinac, 2011 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Ja u svijetu, svijet u meni