online

nulla dies sine XVL lineae




03.11.2007., subota

EU Komisija o upletenosti Predsjednika Mesića u smjene na HTV-u i pritvaranje autora 45 linesa



Ovo je dio drafta izviešća EU Komisije o napretku Hrvatske približavanju EU koji će službeno biti objavljen u utorak. Podsjećam da sam među prvima objavio kritiku na račun Hloverke Novak-Srzić, čije je postavljanje za šeficu IP HTV-a blagoslovio Predsjednik Stjepan Mesić: Hlo-Cro metla

Nakon toga mi je bilo zabranjeno nastupati na HTV-u: Zašto mi je zabranjeno nastupati na HTV-u?!, Stipe Mesić - MMS dojavnik

A onda me počeo gaziti Brisani prostor Gorana Milića zbog filma o Fati Skuli. Najprije me nazvala Srebrenka Herold-Mijatović i optužila da ja imam kasete s Fatinim iskazom i da ih dam njima, da sam ih dao Državnom odvjetništvu u Gospiću. Zatim mi je u ime Gorana Milića pondila da dam izjavu za Brisani prostor o svojim spoznajama u slučaju Skulinog svjedočenja i da će mi HTV platiti honorar. Uputio sam ju na neke ljude koji također imaju spoznaje o Fatinom svjedčenju. U razgovoru sa Dragutinom Frančiškovićem Srebrenka Herold-Mijatović je rekla da je "Peratović više godina imao te kasete, da je sigurno kopije preprodavao za novac, da je ona porijeklom iz Perušića od kuda je i Tihomir Orešković, da je u Dubravi susjeda sa roditeljima Tihomira Oreškovića, da je neki njen rođak ubijen od strane četnika, da je ratni zločin u Gospiću bio opravdan da bi se Hrvatska oslobodila...". Na koncu, bez da mi se više javljala otišla je kod Marka Ercega, koji je snimio dva Fatina svjedočenja i presnimila si kasete. Upozorio sam Ercega da ih Brisani prostor neće objaviti ni integralno, ni objektivno već da će iskonstruirati priču kako smo on, Frančišković, Levar, Mile Mrla, ja i tko zna sve ne, dio nekog bavještajnog podzemlja koje je širilo laži o Domovinskom ratu. Ercegov unuk radi na HTV-u, pa ga je on valjda uvjerio da Milić "neće dedi praviti problema". Milić je prošle godine prijateljski razgovarao u Čikagu sa fra Ljubom Krasićem ideologom norvalskog pokreta, duhovnim ocem Gojka Šuška, kojeg je Fata Skula u prvom svjedočenju prozvala za silovanja maloljetnica u Gospiću (a kasnije i Tomislav Orešković u izjavi Marku Ercegu i interviewu Jutarnjem listu), koje je ona držala zaključane u jednom stanu dok ne dođu važni gosti koji će im iskazati nježnost. Pitao sam Skulu 1999. u razgovoru za Globus je li ona imala odnos sa Šuškom našto se nasmiješila i zanijekala, ali je dodala, da su svi pedofili nježni te da ju je Šušak jedne prilike pomilovao po obrazu i kazao kako ima nježnu kožu. Jeste li očekivali da bi to sve Goran Milić objavio: Brisani prostor Gorana Milića dobio Fatine kasete.

Usput, razgovor sa fra Ljubom Krasićem Milić je reprizirao ovoga ljeta na HTV-u i imam ga pohranjenoga na tajnom mjestu.

Baš sam i sa Josipom Boljkovcem razgovarao o Ercegovom potezu da ustpi kasete HTV-u na što mi je bivši šef OZNA-e za Karlovac kazao da je cijeli dan zvao Ercega ne bi li mu zaprijetio da njega ne upliće u tu priču. Kada sam pušten iz pritvora nazvao sam Boljkovca i pitao ga za Ercegov broj jer su mi svi brojevi mobitela ostali u mobu koji je sad u DORH-u, a Boljkovac mi je prestrašeno slagao da nema Ercegova broja, a što se tiče mog uhićenja neka se sve nastavi odvijati po zakonu, kako je i počelo.

Tek sam kasnije doznao da su ga koji tjedan ranije posjetili agenti SOA-e i pitali kako se jedno anonimno pismo naslovljeno sa Predmet SOA i Vice Vukojević našlo objavljeno na mome blogu. Posjetio sam Boljkovca ljetos u Vukovoj Gorici i kazao mi je da je tu anonimku proslijedio Predsjedniku Mesiću jer da ga jedini on može zaštti od eventualnog progona za poratne zločine na karlovačkom području. Iz svega toga sam zaključio da je SOA, nad kojom, prema dekanu Pravnog fakulteta u Zagrebu prof. dr. Josipu Kregaru nema utjecaj politika (čitaj njegov prijatelj Predsjednik Stjepan Mesić) dulje vremena pripremala moje uhićenje i javnu komromitaciju preko kompromitiranih Gorana Milića, njegove novinarke Srebrenke Herold-Mijatović i pritisnutih svjedoka.

Molim kolege novinare koji će se u utorak naći na presici Vincenta Degerta
šefa Izaslanstva Europske Komisije u RH
, povodom predstavljanja gore spomenutog izviješća, da ga podrobno ispitaju o navodima iz ovoga posta. Uvjeravam Vas da je središnjica EU Komisije u Briselu o svemu dobila iscrpne izvještaje iz nekoliko izvrora te da će Njegova ekselencija Vincent Degert zasigurno imati što reći, samo ako ga se bude pitalo.

- 18:50 - Komentari (4) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2012 (1)
Svibanj 2010 (1)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (19)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (22)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (16)
Listopad 2007 (19)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (24)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (33)
Ožujak 2007 (37)
Veljača 2007 (32)
Siječanj 2007 (29)
Prosinac 2006 (26)
Studeni 2006 (34)
Listopad 2006 (31)
Rujan 2006 (29)
Kolovoz 2006 (25)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (18)
Svibanj 2006 (24)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (34)
Veljača 2006 (35)
Siječanj 2006 (42)
Prosinac 2005 (26)
Studeni 2005 (33)
Listopad 2005 (33)
Rujan 2005 (31)
Kolovoz 2005 (18)
Srpanj 2005 (24)
Lipanj 2005 (34)
Svibanj 2005 (32)
Travanj 2005 (45)
Ožujak 2005 (15)



45 lines © 2005, Zeljko Peratovic