free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

četvrtak, 07.08.2014.

365 DANA (vox populi)

31.07.2013.
U DRUŠTVU S RAMBOM




PETAR P.(profesor, ljubitelj 'SPIG - a)
- Desetak postova ranije je neko ovde na blogu bacio negativan komentar za ramba, i tad sam prosto morao da odgovorim da je čovek odličan muzičar koga je neophodno najpre čuti uživo, ako je moguće i upoznati, pa tek onda komentarisati bilo šta..


MARIO B. glazbenik, veseljak)
- Sad se pola Balkana pita koji je ono tip kraj Igora


spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig



05.08.2013.
'KUD HARTIĆ' feat. 'SPIG'
IN ROCK
Tisno, trg Rudina




INES F.
- Ja uvijek propustim najbolje koncerte na Murteru

IVICA M.(gastarbajter, ljudina)
- A tek kad sam pročitao: "Iza Borisa sjedi jedan musavi,neugledni tip sa zamagljenim naočalama i prosjedom kozjom bradicom koji je u dva sata uspio popušiti osam (8) cigareta.", bilo je neopisivo fantastično. Usput, prije par godina, bavio sam se vrlo sličnom djelatnošću i znam koji je trud u to uložen! Žao mi je jedino što nisam bio prisutan, jer, ko to more platit? Nadam se da ćemo u razumnom roku biti svjedoci barem jednog video zapisa, bilježim se sa štovanjem!

spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig


21.12.2013.
'KUD HARTIĆ' feat 'SPIG'
ZAGREB
TVORNICA KULTURE



SILVIO Š. (rođak, saksofonista, ljut jer njegovo muziciranje nisam uvrsti u promotivni spot)
- Sunce mu poljubim, a vrhunska izvedba Bohemian Rhapsody sa Nenad Jebivim solom na tenor sax-u nije dovoljno dobar da se uvrsti u medley!!!


spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig



07.03.2014..
JEZERSKE MAŠKARE



(ulomak iz priče 'Obračun u Lakes cityu)

Pred Patricka je iskočilo neko biće i srušilo ga na pod. Šištalo je kao pretis lonac. Bio je toliko priseban i zgrabio sjekiru.
-Došao je po mene, kucnuo je čas - pomisli Patrick - ali neće, ja mu kažem.Skupo ću prodati svoju kožu.

Gledao je vampiru u korijen vrata s namjerom da mu odrubi glavu, a onda - šok.
Vampir mu je – pružio ruku.
- Diš se, vrag te izija! – rekao je.
- Molim? – reče ovaj zbunjeno.
- Diš se, reka sam ti… nadućeš se ka čvrčak. Marač je. Ovo ti je blekasto vrime. Ka neko bablje lito. Misliš teplo pa obučeš kratke rukave, a onda se malo spotiš i popuši te za čas četrdeset gradi febre. Mene je bilo popušilo prošlu šetemanu i par dan san leža u posteji i svaki dan bin se bija izriga do čriveta.

Patrick nije razumio što mu ovaj govori, ali je vidio da nema nikakve opasnosti. Objesio je sjekiru za pojas ...


spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig



09.05.2014.
IVIN TRIJUMF



MATE B.(ugostitelj, malonogometaš, odlično pjeva)
- Bravo maestro. Napokon su tvoje neshvatljive pizdarije urodile plodom ...''



spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig




31.05.2014.
U DOMU KOD ANTE GOTOVINE



RUŽA L. (krsna kuma mog djeteta, žena koju obožavamo)
- Nek se zna, na sve strane ljubav šaljem ja. Bravo prijatelju!

JULIJO K. (vjenčani kum)
- Da Gotovina zna kakva si ti komunjara, ne bi se on slika s tobom.

SPIG, epizoda OKRENIMO SE BUDUĆNOSTI
'' ...Dok su neki sumnjivi tipovi u klimatiziranim uredima prekrajali granice i donosili odluke koje će upropastiti na tisuće sudbina netko je na licu mjesta treba izdati zapovijed.
Odluku u kojoj će možda do jutra izginuti desetine momaka koji se još nisu ni napili ni poseksali kako treba.
To ne možemo ni ti, ni ja, ni revolucionari s fejzbuka ni 99% ljudi
Ante je bio taj!
I zato mu skidam kapu ...''


spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig



15.06.2014.
KVISKOTEKINA FEŠTA NA ZAGREBAČKOM JARUNU





DANIJEL J (ŠKURI) (odličan tip i posljednji murterski Robinzon)
- Posidila ti je brada od pustog anagramiranja.

DANČI M.
- Nemoj zaboraviti namigniti Nini Badric!

spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig




20.06.2014.
VEČER KAD SMO ODUŠEVILI WU HA I NJENE PRIJATELJE
RESTORAN GINA
TISNO





spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig



21.06.2014.
MOJ OTOK PRIČA PRIČE




TATJANA P.(zadranka na pivremenom radu u Njemačkoj, fejzbuk frendica)
- Prekrasan prilog stvarno si mi ugrijao i dušu i srce s njime,možda mi možeš još reći gdje se može nabaviti ta knjiga...i još nešto kad imaš knjigu u ruci nikad nisi sam,ona je dio tebe i ti si dio nje.I to je to!


MIRELA K. (autorica knjige)
- U životu mi lipše rići reka niko nije, a kamoli napisa. Ovo je moja satsifikacija. Fala ti.


spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig



31.07.2014.
'SPIG' U SLOBODNOJ

Ne da mi se stavljati sliku.


spigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspigspig



02.08.2014.
U DRUŠTVU S KOJOM



ROMAN N. (facebook prijatelj, audiofil i čovjek s kojim bih volio popiti gemišt)
- Baš ste face. Koji Pulp Fiction



UMJESTO KRAJA

Prije dva dana starom mi je bio rođendan.
Imao bi 73.
Često ga se sjetim jer znam da bi u ovoj današnjoj kronologiji guštao kao nitko.

Inače, prije par dana sam se sjetio one Churchillove izjave da Balkan pravi više povijesti nego je može podnijeti pa sam je odlučio parafrazirati na sebe. Samo što za razliku od glupog Balkana ja svoju povijest podnosim jako, jako dobro.
Čak, štoviše, u njoj guštam svake sekunde.

Iako još uvijek za sebe mislim da sam jedan jako dosadan i naporan čovjek ovaj mali pregled dokazuje suprotno.
Dokazuje da je u životu APSOLUTNO SVE MOGUĆE.

Bilježim se sa štovanjem!!!

I da, za sam kraj veliki pozdrav mojoj dragoj supruzi.
Trebalo bi joj stvarno uručiti Nobelovu nagradu za mir.








- 23:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters