free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

ponedjeljak, 27.01.2014.

PRIČA O KREATIVNOM LUDILU

Nije ono da se hvalim,ali moja je malenkost prije nekih desetak godina nastupala u hrvatskom narodnom kazalištu.Jest da je bila smotra folklora i da sam na gitari lupao tri-četiri akorda,ali nastupao u najvećem hramu hrvatske kulture.
Dakle,kulturan sam.
Bio i na Kolu sreće i sa neke dvije ženske se izfaljivali kao da nas je netom iskrcalo iz Vrapča.Jest da je 'Kolo sreće' sve samo ne kviz,ali nastupao ja u kvizu.
Dakle,pametan sam.

Nije mi se svidjelo ni u kazalištu ni na televiziji.
Bez veze.

Tu na ovim stranicama nalik ruskoj kuharici iz 1955. je puno bolje.
Ni žive duše,mrtva tišina,a sve pršti od energije.Pozitivne,normalno.
Današnja epizoda u cijelosti je posvećena ljudskoj kreativnosti.Jedinoj osobini koju priznam kod ljudske vrste.Nebitno da li je u pitanju umjetnost,znanost,seks...čovjek bez imalo kreativnosti u sebi je krepana lignja.
Za razliku od normalnih zemalja kreativnost u Hrvatskoj nije na nekoj osobitoj cijeni.Čovjek koji se nešto trudi npr.na poslu,koji pokušava ispraviti greške,ukazati na pravi put često biva ismijan od nekreativne većine i brzo odustaje.
To se događa stoga što smo zemlja kretena u apsolutno svim segmentima ljudskog djelovanja,a ako su nekom potrebna dodatna objašnjenja vjerojatno i sam spada u one koji ismijavaju kreativce.
No,'SPIG' je univerzalno štivo tako da se u priči o kreativnosti ne bazirajmo na ove tužne prostore.
Tu nije krepala jedino kreativnost.
Tu je nestala i nada.

Nada,kad je kasni film pri kraju,nada kad se gosti opraštaju......

LOSOS I ŠPATULA

Zamislite iduću scenu.Mlad ste par.Kreativni ste pa se seksate sa upaljenim svjetlom.Pomalo sređujete stan i jedina bolna točka je dnevni boravak.Nakon što Vas je šestero prošli tjedan jedva izbacilo onaj 'Šavrićev' regal težak cca dvije tone ostao je veliki bijeli zid.Što s njim?Feng Shui kaže-minimalizam.Ona bi nešto,a ni sama ne zna šta,a on joj gleda u guzicu i pali svjetlo u sobi glede skorašnje kreativnosti.(Jebat će se.Priznajem da je ova rečenica malo nezgrapna.)
Ovo što ćete sad vidjeti me doslovno ostavilo bez daha.Pažljivi čitatelji znaju da sam i sam sklon ovakvim eksperimentima,ali ovo je čisti SF.
Odgledate li video do kraja moglo bi se lako dogoditi da i sami odete do garaže potražiti špatulu i malo gipsa.
Esencijalno!



LOGISTIKA ILI TALENT?

Zamislimo četrnaestogodišnjeg dječaka od glupog oca i još glupe majke.
Mali je budala.U svakom pogledu.Totalni kreten.Jebo mu pas mater.Nekorisna hrpa ničega.
Ipak,njegov ga otac forsira i želi da mali bude poznati sportaš.Počeli su od drugog osnovne..Probali nogomet,ne ide,probali tenis,otac vikao na njega....ne ide,probali košarku....Otac mu kupovao najskuplju odjeću i obuću o kojoj njegovi vršnjaci mogu samo sanjati,ali rezultati su izostali.
Srećom,otac je prošli četvrtak poginuo.Šalim se,normalno.
Ljudi sa manjkom talenta i kreativnosti često te svoje nedostatke pokušavaju prikriti na neki drugi način.
Poznam jednog harmonikaša koji će ti o harmonikama pričati sedam dana i noći.Ekspert u svakom pogledu.Stradivari blejanja uprazno.To što ne zna svirati ga previše ne opterećuje.
Kao i većinu ljudi s manjkom kreativnosti,talenta,vježbe i ljubavi prema nečemu.

Kad mi usred pjesme pukne žica na gitari nikad se ne uzrujavam previše i jako malo ljudi to i primijeti.Ipak u pauzi je obavezno idem promijeniti.Nekad ju je jedino malo teže ugoditi ako pored tebe netko povraća u stalak za kišobrane.
Čovjeka na slijedećem isječku takve gluposti ne zabrinjavaju previše.
Ne'š ti jedne žice....
Ovo je svetac!
Pogledao nekoliko puta za redom.



KREATIVNA SIROTINJA

Postoji jedna legenda o fići koju i dan danas rado prepričavam.Za fiću kažu da je bio najbolji auto na svijetu i to samo zbog jedne stvari.U kojem god dijelu bivše države ti je riknuo uvijek će se naći neki seoski majstor za otkloniti kvar.U slučaju da mu je trebao rezervni dio nije ga problem istokariti.Gotovo za deset minuta.
Današnja omladina sve rijeđe stavlja u yugiće motore od formule 1,u stojadina sportska sjedala...i eksperimentira općenito.A tek niskoprofilne gume.Za čas od moskvića ispadne maserati.
Moram priznati da smo kao mulci bili prilično kreativni.Praćke,lukovi i strijele,štukanice,neka čačkanja sa elektro-motorićima i lajt šouovima,karići...Bio je tu i onaj legendarni časopis 'Sam svoj majstor'.
I dan danas sam mišljenja da su,bar što se kreativnosti tiče,to bila puno,puno zdravija vremena.
Doduše,više je bila riječ o nekim improvizacijam,ali što ima veze ako stvar funkcionira.
Ja npr.još uvijek nisam shvatio što je ovaj Rus na donjem isječku izveo,ali stvar radi kao sat.
Premoćno!



SOUL HOSPITAL....PRVI PUT NA 'SPIG'-u

Prije nego sam postao trećerazredno piskaralo moja je oaza bio 'SOUL HOSPITAL'.
Najpoznatiji jezerski bend svih vremena.
Došli tiho,deset godina bili glasni i opet utihnuli.
Dijelili smo mi tako pozornicu sa trubačem Jamesa Browna.Čovjek je u temi iz 'Otpisanih' otprašio takav solo da se i dan danas naježim kad pomislim.U pola pjesme samo smo mu viknuli 'Ej mejđor' nakon čega je krenuo spektakl.
Triole kakvih se ne bi posramio ni Paganini.
Specijalno za današnju epizodu pripremio sam jednu minucioznu vokalnu minijaturu koja.....
Dame i gospodo-Soul Hospital!







- 23:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters