free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

utorak, 31.12.2013.

ALMOST FAMOUS - KUD HARTIĆ,TVORNICA,21.12.2013.

PROLOG
Vjerujem da među ljudima koji nisu nazočili koncertu puhačkog orkestra 'Hartić' i dan danas vlada svojevrsna nevjerica.
Ne'š ti, tamo neka limena glazba s tamo nekog otoka Murtera...ma nemojte me ljudi zajebavati.
I to je to naše prokletstvo provincije.
Sreća da se Tišnjani ne moraju nikom opravdavati. jer ovo nije bio običan koncert.

Ovo je bio pravi,pravcati vatromet glazbe,ljubavi i dobrih vibracija.
Vatromet univerzalnih,svima razumljivih poruka, poslanih kroz furiozne obrade rock standarda koje su u novom ruhu na pojedinim mjestima možda bolje i od originala.
Spektakl u pravom smislu riječi.
Magic...pure magic....
Svaka čast folklorašima,ali ovo su ambasadori otoka Murtera kakvi se samo poželjeti mogu!

MJESEC DANA PRIJE....

''Čuješ,mi smo 21.12 u Zagrebu u Tvornici i volili bi da i ti ideš s nama!''

Ovako je glasila rečenica maestra Dina koji je ovaj projekt pripremao pune dvije godine.
Ostvarenje životnog sna,reklo bi se.
Za one koji ne znaju objasnit ću da je moja malenkost napravila pravi,pravcati cjelovečernji film koji se vrti iznad orkestra i vjerno prati događanja na pozornici.
Koncert na Dan pobjede 05.08 je bio spektakl,a ovo je trebao biti trijumf.
I bio je!

E sad,da je netko drugi na mome mjestu sigurno bi malo stao i razmislio.
Većini normalnih ljudi tako nešto bi predstavljalo gnjavažu jer sam na taj dan sa svojim marijačima trebao otprašiti jednu dobro plaćenu gažu,a da bi stvar bila bolja moj se poslodavac priključio hrvatskim trendovima i još mi nije isplatio plaću.
Pametnom dosta!
Sreća da nisam netko drugi.
Iz Tisnog smo krenuli autom ujutro....



ANTE I ŽELE

Dok je ostatak ekipe krenuo dan prije ja sam se sa Antom i Željkom vozio kao ministar.
Znao sam da su OK dečki,ali da su toliko opaljeni nisam imao pojma.Najbolja anegdota je bilo pišanje u odmorištu preko puta Macole.Prvo smo uživali u pogledu na most preko autoputa koji je naša država velikodušno napravila kako bi se putnici namjernici mogli okrijepiti i s jedne i s druge strane ceste.Ja sam zatim kao pravi seljak tražio grm po kojem ću se olakšati,ali je Ante kao svjetski čovjek predložio da idemo u zahod.Kad tamo ispod svakog pisoara lokvetina pišate.Vidi se da na ovom odmorištu staju isključivo ljudi ruralnog porijekla ili pak imaju jako malog pa im ne dosegne do pisoara...
Pozdrav Anti i Želi ma gdje bili!

ZAGREB...

Ostavili smo stvari u hostelu blizu Tvornice,prošetali se pazeći da se ne izgubimo i krenuli prema Tvornici.Prometni znak na kapiji popularne 'Beertije me skroz oduševio....



Tonska proba je bila zakazana u 15.00.
Iako je sama organizacija više-manje tekla besprijekorno ovim bih se putem htio zahvaliti tiskari koja je radila plakat.Umjesto slike mikrofona i fantastičnog loga sa narančastim slovima na crnoj pozadini ovi su našli sliku orkestra staru desetak godina na kojoj svi imaju djeda Mrazove kapice na glavi.Na slici su me malo podsjetili na male leteće medvjediće,ali na kraju je sve ispala dobra zafrkancija.Vrijedi napomenuti i to da se BOŽIČNI piše s mekim ć,ali nek im bude....



15.00 TONSKA PROBA

Slaže se bina i instrumenti.Vlada užurbanost jer ipak treba uskladiti 50 glazbenika na bini,a vrijeme do 20.30 će proći začas...


15.45

Sve se složilo,a nema tonca

16.30

Neki piju pivu,neki ćakulaju ispred vrata,neki idu jesti.Nema tonca....



17.20

Još je rano za nervozu,pa ima još skoro tri sata.Nitko ništa ne zna...čeka se tonac....

18.10.

Svi su već pomalo nervozni.....sad bi trebalo početi...svaki čas...evo sad će tonac.....

19.00

I krenulo je.
S malim zakašnjenjem doduše.
Mislim da je to bila najbrže i najprofesionalnije odrađena tonska proba u povijesti.
Da bi stvar bila bolja ozvučenje je stvarno bilo vrhunsko tako da su i orkestar na pozornici i ljudi u publici uživali od prve do zadnje sekunde.Momak za tonskim pultom mi je dodao kabel za projektor,sve sam fino pospajao i osjećao se moćno kao moj veliki idol Joe Šimunić kad je svojim postupkom nedavno uveliao utakmicu s Islandom.Doduše.na drugom medleyu od Rolling Stonesa film kao da je malo zapeo,ali tome nisam pridavao osobitu važnost.
U zadnjih tjedan dana pogledao sam ga bar 20 puta.Premotavao,pauzirao,preskakao scene....nema mjesta panici....

POČINJEMO....

Tvornica je bila solidno popunjena,atmosfera opuštena,predstavniku Hypo banke kao generalnom sponoru je uručena plaketa.svjetla su se pogasila,maestro Dino je dao znak i show je mogao početi.
Maestralna verzija 'Burn' od 'Deep Purple' me raspameti svaki put kad je čujem.Iako,u odnosu na original, možda fali sirovosti i distorzije ovo je neka druga vrsta energije koju stvarno vrijedi poslušati.
Moj video funkcionira besprijekorno....čemu panika?
Nakon zasluženog aplauza krenula je 'Honky Tonk woman'...kad ono....

TRI NAJDUŽE MINUTE U POVIJESTI 'SPIG'-a

Negdje na polovici medleya na velikom ekranu u prepunoj Tvornici gospodin Charlie Watts se...zamrznuo.
Neće.
Moj prijatelj Riba koji je na moju preporuku došao u Tvornicu rekao je da probam preskočiti kadar kad ono...vrti kružić....vrti kružić....Orkestar svira 'Ruby Tuesday',a iznad njih čisto,snježno bijelo platno.
Windows media player se zamrznuo!
Usred Zagreba!
Pred tolikom publikom!
Prvi i zadnji put u životu!
U tom trenutku osjećao sam se kao moj veliki idol Joe Šimunić kad mu je dan poslije došlo iz guzice u glavu što je napravio.
Srećom,moj prijatelj Riba je fino rekao da izbacim DVD,vratim ga nazad,pokrenem i jednostavno preskočim Rolling Stonese.
Tako je i bilo!
Na ekranu se pojavio logo,orkestar je završio,slijedio je gromoglasan aplauz i sve je bilo spremno za Beach Boyse.
Play!
He...he..Joe...sorry, ja se vraćam u igru!
Publika je ostala zakinuta za par panoramskih kadrova Tisnog i nekoliko sekvenci Đegera i njegovih pijanih drogeraša.
Ništa strašno!
(došao doma i prva stvar koju sam napravio,stavio DVD i............radi....možda se i on malo prestrašio)



Ostatak koncerta prošao je u najboljem redu s tim da bih kao osobni favorit izdvojio 'Shine on you crazy diamond' jer su mi se u par trenutaka naježile sve dlake na tijelu.
Mislim da bi se i sami Flojdi složili s time.
Sve u svemu...
TRIJUMF!



Ostatak večeri s mojim prijateljem dmg-om,njegovom obitelji i slavonskim kobasicama u jedan iza ponoći.
Neprocjenjivo!

...I ZA KRAJ...

Za sami kraj ove epizode ide nešto posebno.
Možda nije OK da ovo radim na svoju ruku,ali budući da je ovo zadnja epizoda u 2013.i budući da se ovo neće svidjeti samo onima koji misle da sam pao s kruške (cca njih 70%,ali to odavno nije moj problem) i budući da se ovako nešto ne vidi svaki dan neka mi nitko ne zamjeri,ali ja bih pukao kao kokica da ovo nisam napravio.

Uglavnom zadovoljnih će ovaj put biti puno,puno više.
Par dečki me pitalo da im spržim DVD koji se projicira na platnu tijekom svirke i nikako to napraviti pa zato imam još nešto bolje.
Cijeli program traje oko sat i dvadeset,a ovo je mali video medley kako to izgleda na video zidu.
Glazba u pozadini je inače snimljena na njihovim probama i uživo zvuči bar deset puta moćnije.

Svim čitateljima i ostalim dragim ljudima želim Sretnu i uspješnu Novu 2014.

DAME I GOSPODO!
KUD HARTIĆ - IN ROCK!






- 02:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters