free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

četvrtak, 19.09.2013.

ČUDA OTOKA MURTERA-BRIDGE OVER SALTED WATER

Pogledao sam lijevo.
Pogledao sam desno.
Preda mnom stoji razbijena PVC roleta ispala iz ležišta,ali svejedno teška kao sam vrag.
O,blogovska umjetnosti,koja me tjeraš da radim ovakve gluposti.....
Digao sam roletu pola metra,uvukao se kao štakor i izvadio fotoaparat....
CLICK!

RIJEČ-DVIJE O ZANIMANJIMA KOJE NIKAD NE BIH MOGAO RADITI...

Da sam u životu bio pametniji nego što jesam možda bi mi se posrećilo da danas budem-novinar.
Sjedim fino u raskošnom salonu,pijemo chivas,upaljen diktafon,preko puta mene neko stranačko tele u odijelu i kravati.Postavljam mu pitanja koja nikog ne zanimaju,on važno klima glavom,daje odgovore i laže me u oči.
Nakon cca 20 minuta ustajemo,pružamo si ruku,on se u glavi misli:''Jado,jadni!'',ja pak zamišljam kako ga netko gazi autom,nasmiješimo se jedan drugome i....to bi bilo to.
Urednik zadovoljan intervjuom tapše me po leđima.
Sve fino i profesionalno...i.... brate mili.....kako to netko može raditi?

Da sam u životu bio pametniji nego što jesam možda bi mi se posrećilo da danas budem-paparazzo.
Sjedim dva dana u krošnji nekog stabla držeći fotoaparat.Spuštam se sa stabla samo dva-tri puta dnevno radi obavljanja fizioloških potreba i lagano postajem nervozan.
Nakon dva i pol dana-bingo!
Poznati zagrebački poduzetnik zaustavlja automobil iz njega izlazi najavljivačica vremenske prognoze.
Viču i svađaju se!
Ona ga vara!
To!
To je to!
Ekskluziva!
Slikam kao majmun i molim Boga da se pošaketaju kako bi slike dobile na neophodnoj dinamici.
Ništa,on ju je malo počupao za kosu,ona vrišti kao da je kolju,susjedi polako vire kroz prozore,a ja guštam kao prasac.
Već vidim prodavačice u 'Konzumu',Djelu','Tommyu','Kerumu'...kako sjede na kašetama od 'Pana',jedu sendvič od parizera s povrćem i glasno komentiraju ovu novu dramu na našoj celebrity sceni.
Urednik zadovoljan fotografijama tapše me po leđima,a ja se prilično atraktivno bacam kroz prozor!
Brate mili,kako to netko može raditi?

Budući da u životu nisam bio pametniji nego što jesam danas uređujem 'SPIG'!
Klošarsko-iintelektualni blog za obične ljude koji su ovdje našli svoju oazu mira.
Oaza mira?
A 22.00 su sata i nisam pijan....

7 ČUDA OTOKA MURTERA

Moj dragi & mili prijatelj Antun je u šumi Vaših komentara jedini naveo neke od epizoda koje su ga se najviše dojmile.
Među njima je,sasvim očekivano,svoje mjesto našla i jedna od 'SPIG'-ovih najvećih uspješnica '7 čuda otoka Murtera'
To je,ujedno,bio i jedan od rijetkih trenutaka kada su se moja spisateljska htijenja poklopila sa profinjenim ukusom urednika Bloga pa je spomenutu priču u par dana kliknulo par tisuća ljudi.
Tko ne zna o čemu se radi,a želi,dolje mu je poveznica pa nek si širi vidike.

narodnapolitika.blog.hr/2012/08/.../sedam-cuda-otoka-murtera.html

Bila je to epizoda direktno iz duše..

Kako to?
Pa eto,osobno ne poznam dovoljno ljudi koji bi za k......o (kurčevo,tko nije razumio ove točkice op.a.,zamjerili su mi da puno psujem pa da to ljude odvraća od čitanja...moja iskrena sućut!) .... zdravlje išao sjesti u auto i gnjaviti ljude kako bih fotografirao neke stvari koje običnim smrtnicima nisu dostupne.

Al' eto!
To meni za 'SPIG' i vjernu čitateljsku publiku ništa nije teško.

Tako je bilo i ovoga puta

EKSKLUZIVNO!
OVOG PUTA 'SPIG' SE MOŽE POHVALITI DA JE PRVI NA SVIJETU!!!

Čovjek preda mnom se raspričao o nečem vrlo,vrlo zanimljivom.
Kako moj detektor za pizdarije rijetko odmara zamolio sam ga da me odvede to vidjeti.
Njemu je,sasvim normalno,bilo drago jer tko još ne zna da sam najobičniji govnar naprosto obožava moju hinjenu simpatičnost.
Došli smo do te proklete roletne o kojoj je bilo riječi u uvodu i dok sam se ja nekako uspio provući njega je zamalo poklopila i usmrtila.Dobro,ajde nije ga baš usmrtila,ali ovom tehnikom se volim služiti kako bih pojačao duhovitost pojedinih rečenica.

Gledao sam njegovo djelo i bio istinski oduševljen.

Neugledni prostor u kojem smo se nalazili inače je bio bivša hladnjača za smrznutu ribu. Sjećam se zadnjih godina dok je funkcionirala kako bi svake večeri dolazile hladnjače sa svježim jadranskim molima smrznutim iz Afrike.
Meni je to tad bilo smiješno kako se gostu nudi svježa jadranska patagonijska lignja ili svježe jadranske novozelandske kozice,ali sad kad ova lijepa zemlja odbrojava svoje zadnje dane mi baš i nije nešto smiješno.

Dakle,nakon što je prostor prestao funkcionirati postao je neka vrsta zapuštenog skladišta i da bi ironija bila veća upravo tu su u zadnje dvije godine nastala dva prava,pravcata čuda.

Za one koji su čitali '7 čuda' znaju da je jedno od njih sasvim zasluženo postao mural namijenjen crkvici na otoku Žutu.
Nažalost,pokojni,akademski slikar g.Skračić je skupa sa kolegom mjesecima,strpljivo,kamenčić po kamenčić slagao ovo remek-djelo.
Nije bilo dana da ne bih došao poviriti kako napreduju jer obožavam ljude koji stvaraju.
Prepoznajem sebe u njima!
Slika je tu!
Guštajmo zajedno!



Nego vratimo se natrag na mene i čovjeka kojeg je zamalo poklopila roleta dok smo stajali u polumračnoj prostoriji.
Prizor me oduševio i svi Vi koji se ne znate veseliti malim stvarima na kraju ove epizode ćete sigurno ostati razočarani.
Znam da ste očekivali Semiramidine viseće vrtove,egipatske piramide,Kolosa sa Rhodosa i tako nešto slično,a ja Vam nudim naj-naj-najobičniji mostić.



Obožavam mostove!
Mostovi spajaju!
Divljaci ih ruše!

-------------------------------------------------------------------------------------------

KUTAK ZA LJUBITELJE ESENCIJALNIH GRAFITA

Kako je kod nas moguće da najobičniji tovar dobije ovlast da upravlja sa milijunskim projektima u koje se razumije kao Mara u krivi k..... podsjetio bih se na najluđi grafit ikad koji je osvanuo na onom HDZ-ovskom,novosagrađenom Masleničkom mostu.
Za one koji su zaboravili,riječ je o čistom,stopostotnom promašaju kao i obično. Okolna su se starčad od prvog dana križala lijevom i desnom koliki to moraš biti kreten za graditi most na toj lokaciji.
Svaka burica bila je uzrok zatvaranju i uskoro je kraj mosta osvanuo grafit čijeg autora srdačno pozdravljam.

ZAUSTAVI SE VJETRE,PITA BI NEŠTO...
JURE RADIĆ

-------------------------------------------------------------------------------------------

Naš most,srećom nije megalomanski i nema straha da će njime itko biti razočaran.

Toliko mi je simpatičan da je jednostavno morao završiti na 'SPIG'-u.
Budući da sam više nego uvjeren da nikada u životu niste vidjeli kako izgleda 11 metara dug most u zatvorenoj,vlažnoj i depresivnoj prostoriji sada imate tu priliku.
Željeza su bila savijena u tvornici,dovezena i meštar ih je polako slagao,krojio i vario.Sad ga čeka piturivanje i postavljanje podnih dasaka.
Pitao sam ga da li smijem donijeti aparat i slikati ga,a ovaj me pogledao u čudu skoro umro od smijeha:''A tko ti brani?''
Pristojno je pitati.

Objasnio mi je da ćete biti postavljen na neku rivicu u Centru,ali ja se nisam ni potrudio shvatiti gdje točno.
Kada ga premjeste i montiraju za na to predviđeno mjesto nastat će gužva u kojoj sumnjam da ću biti, slikat će ga novinari,možda ga i blagoslovi svećenik,turisti će na njemu stajati od gušta i sve će biti super....postat će jedna od onih malih,nevažnih sitnica zbog kojih je život lijep.
A onome koga zanima kako je izgledao prije sve te gungule potražit će njegovu sliku na jednom minornom klošarsko-intelektualnom blogu namijenjenom ljudima koji su tu našli svoju oazu mira.

Bridge over salted water!













- 21:41 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters