free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

srijeda, 11.09.2013.

SPIG WARS




Ako ste kojim slučajem emotivac preporučio bih Vam da preskočite današnju epizodu.

Znam ja da ste vidjevši ovaj blesavi plakat pomislili da je riječ o nekoj klasičnoj 'SPIG'-ovskoj zajebanciji,ali ja Vam odgovorno tvrdim da nije.Doduše,bit će mjesta na kojima ćete se nasmijati od srca,ali što se epizoda bude više bližile kraju osjetit ćete neki jad,neku nemoć i gorčinu.Osjetit ćete neki koktel emocija u kojem će Vam istovremeno biti drago što ste dio svega,a istovremeno ćete htjeti pobjeći glavom bez obzira.

Inspiraciju za ovo dobio sam davno,davno prije,a 'trigger' je bio - praćenje facebooka.

Za one koji ne znaju paralelno sa 'SPIG'-om imam i svoju facebook stranicu na kojoj drobim otprilike isto kao i ovdje i prilično sam ponosan što mi je pošlo za rukom unovačiti još ponešto čitateljstva.
Nije ih lako privući iz samo jednog razloga....
Teško je ovo štivo,sestre i braćo!

Dakle,okidač je svakako prepucavanje izgubljene mladosti i to o starim dobrim, smrdljivim temama radi kojih će na ovim užarenim prostorima uvijek netko ako ne ostati bez kuće i najmilijih ili završiti sa frakturom lubanje i to samo zbog toga što je drukčiji.

Da bih dokazao koji je to idiotizam prvo ću dati jedan benigni primjer.

Imamo SDP kao ljevicu (koja s ljevicom nema veze) i HDZ kao desnicu koja nikad neće smoći snage priznati da je upropastila ovu zemlju.Dakle,na Saborskim govorancijama oni se kao nešto sukobljavaju i sad mi nešto guštamo kako je ovaj replicirao,a ovaj se naljutio,a nakon toga kad se kamere pogase pretpostavljam da žderu i loču u kantini zajedno kao rod najrođeniji.

Možda i griješim,ali zato ne griješim kad se na jednom mjestu skupi najveća ološ 20. stoljeća (čast iznimkama) i zajedno se druže,smiju,razmjenjuju knjige,igraju šah,skupa gledajući televiziju i sportske prijenose smijući se kao mala djeca.
Pogađate,riječ je o kaznionici u Haagu.
Publika sa strane (mi) bi htjeli čuti kako je netko nekoga na spavanju ugušio jastukom,priklao nožem ili nešto slično,ali takve vijesti su,nažalost, nemoguće.
Kad ih skupiš na jednom mjestu (ponavljam,čast iznimkama) shvatiš da su sve te muške priče o vojničkoj časti i hrabrosti samo paravan da se ti ljudi negdje nakon puno godina susretnu i sa tihom dozom sjete prisjećaju tko je kome nanio više zla.

''A zašto te gluposti čitaš?'',primijetit će netko.
Upravo zato što je jako malo potrebno da se sva ta mržnja lijevih i desnih,Srba i Hrvata,pedera i homofoba za čas sa portala prebaci na ulice.
Ionako nema posla,a ljudima dosadno…

Premijera današnjeg 'TV SPIG'-ovog uratka će uspjeti u jednoj stvari koja meni osobno ide najviše na živce.
Već je milijardu puta dokazano da se najveća ološ ove zemlje nešto puno voli razbacivati domoljubljem.Odgovorno tvrdim da bar 50% trećina građana Hrvatske ne zna odgovor na pitanje broj 2.
To nije tužno.
TO JE NAJOBIČNIJI ZLOČIN!!!

Ovo je,inače,remake jedne stare epizode 'SPIG'-a iz vremena kad sam bio još veći anonimus nego danas.
Igranje sa sličicama me potpuno obuzelo,ali evo čvrsto obećavam da ćemo sad stati neko vrijeme...(mo'š mislit'!)

Koje je pitanje na koje trećina Hrvatske ne zna odgovor saznat ćete kad se zavalite i stisnete 'play'.

RIJEČ IMA SNAGU…

…rekao je moj prijatelj Antun,ali kad ga ovaj put riječ,slika i zvuk zavidaju za pod vidjet će da kod 'SPIG'-a sve ima snagu.
I to kakvu…

RIJEČ-DVIJE O GLAZBI O POZADINI…

Već sam puno puta naveo da mi tamburaši nisu baš srcu najmiliji.
U vrijeme stvaranja države nacionalna dalekovidnica ih je toliko naturala da na programu osim tambure nisi mogao vidjeti ništa drugo.Budući da mi je klapska pjesma uvijek bila srcu milija to bećarenje mi se u nježnim godinama odrastanja popelo na vr'…nećemo psovati....kurca.
A onda mi je jednog dana jedan moj prijatelj pričao kako je bio na nekom seminaru u Osijeku i u restoranu su bili tamburaši.
Kad si pijan dobro ti je sve…a onda se dogodilo.
Manirom iskusnih lovaca na novčanice od 200 kuna dečki su prišli stolu i počeli.
Moj prijatelj je rekao da se isprva naježio,a kad je krenuo krešendo oči su mu se ovlažile suzama i došlo mu je da…iskoči iz vlastite kože….da nešto razbije…da lupa čelom u stol.
'Pjesma rastanka' koja svira u pozadini današnjeg filma neće ni Vas ostaviti ravnodušnim…
Jebena melodija.


Kad su jednom Ota Reisingera pitali kako mu uspijeva svaki dan izbaciti onako vrhunsku karikaturu čovjek je odgovorio da to nije nikakav problem jer da bi to mogao i svaki drugi genijalac.
Ja nažalost nisam genijalac.
Ja sam kralj utopijskog mazohizma i volim što čitate 'SPIG'!

I ZA KRAJ….

Jednostavno nemate pojma što Vas čeka.
Skoro da Vam zavidim!
Scena ulaska Hrvata u Europsku Uniju koju ćete upravo vidjeti ima poetsku snagu koja će vremenom stati rame uz rame sa čuvenim 'Dolaskom Hrvata na more'.
Sumnjam da će ući u filmske udžbenike iz prostog razloga.

Teško je ovo štivo,sestre i braćo!

MAURICE SPIGOROVSKY

I još nešto!
Stavite na full screen…puno je bolji doživljaj.



- 14:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters