free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

subota, 07.09.2013.

MIRIS SOLI I BOFORA

''…vjetar se diže i ruši na mene,
ja njegovu namjeru znam.
On želi isprobati snagu
Na mene obrušava svu,svoju moć,
A ja sam krenuo tamo gdje želim
I tamo gdje želim ću sigurno doć…''
DALEKA OBALA,SUŠAC BLUES

U slatkom iščekivanju najnovijeg video uratka kultnog 'SPIG TV'-a nudim Vam jedan sasvim novi literarni medenjak od kojeg ćete doslovno polizati prste.Neustrašivi kapetan Maurice 'Ahab' Spigorovsky isplovio je iz divlje luke,šiban krijestama valova sa mirisom soli u nosu i podivljalim boforima u kosi.Vjetar mu je šibao lice,a on je pušiolulu s bosanskom markicom,krenuo ususret nepoznatom riskirajući život da bi Vi imali šta čitati.Nošen nekom divljom snagom…a jeba te,šta san se uzasra….

SELO ILI GRAD?

Grad,normalno!
Grad ima kino,kazalište,postolara,ima natkrivena autobusna stajališta,urara,botaničara,ima ispred zgrade ono željezo za ostrugati blato sa postola,videoteku,semafore,ima onaj tamić sa kojeg u jesen prodavač viče:''Kroooompiiiiraaaaa!'' i tamo se ljudi baš dobro zabavljaju.Kad se neki s nebodera baci sa 14. kata taj vjerojatno i nije bio za grad.Više za selo.
Na selu su svi glupi,nemaju šta za jesti i smrdi im ispod pazuha.Puše drogu i nisu normalni.

NEGO,AJMO MI ISPLOVITI….

Jedan moj mještanin, a long,long time ago je te večeri isplovio sa svojom ribaricom i od ulova te noći kupio gajnc novog Audija.Prije nego počnete prodavati svoje garsonjere,DVD playere i Fiate Punto kako bi se okušali u ribarstvu napomenuo bih da je to bilo jako,jako davno.
Danas?
Ništa,nula bodova,žali Bože potrošene nafte…Previše muke i patnje nizašta.

No za razliku od tužne sudbine profesionalnih ribara postoje i rekreativci koji znaju uživati u životu.
Kao npr. ja!
U same tehnike ribolova,vjetrove i navigaciju se razumijem otprilike kao Mara u krivi kurac,ali to ovaj put nije bilo potrebno.
Moj buraz od mora i za more živi i već mi je ovo ljeto bar deset puta ponovio:''A'e moga si s menon dignit vrše!'',ali pošto mi je književnost,sviranje,mirisanje cvijeća i mlaćenje prazne slamena prvom mjestu milije mi je sve drugo nego se otisnuti i nadisati čistog zraka.
Na kraju me nagovorio.
Isplovili smo oko 07 i kvarat…

Nek nam u pozadini svira nešto retro,dalmatinsko i čudesno.



Nek sam patetičan,nek sam ljigav,nek rušim stereotipe o balkanskom mužjaku koji nateže drugaricu na slami iza štale,ali više vrijedi ovaj aranžman od naše cjelokupne zabavne glazbe u zadnjih deset godina.Ne bih volio biti u koži nekog našeg emigranta i slušati ovu melodiju jer bi mi mogle na pamet pasti neke sulude ideje o vraćanju ognjištu.
Antune,znači oprezno sa 'Sunčanim fontanama'!!!




Šta je ovo?
Cmrok?RujevicaZrinjevac?Gornji grad?Tivoli?
Ne,ovo je uvala Murtar!
Uvala o kojoj čitatelji 'SPIG-a znaju sve,a ovi ostali nek' čekaju kad će izaći na naslovnici.
Dakle,ovaj komadić raja na zemlji bi za godinu,dvije,deset mogao postati mađarsko hotelsko naselje,a ja ću umjesto dizanja vrše,sa sjetom gledati kroz bodljikavu žicu dok me neki Lajoš ne pošalje u pizdu materinu i zaraška kamenjem.
Ptica zloslutnica?
Ne,bolni realist!

....................................................................
Staviš prst u more i imaš vezu sa cijelim svijetom
NARODNA

Staviš pišu u more i svaki put uđe u se.
SPIG
.....................................................................



Za sve Vas koji ste ovog ljeta more vidjeli jedino na svom desktopu objasnit ću da kad se čovjek odveže i ode samo 100 metara od obale automatski uplovljava u jednu drugu dimenziju gdje svakodnevna pravila ne vrijede.
Vrijeme sporije teče,svaki zalogaj je stoput slađi,svaki dim cigarete...ma jebeš dim cigarete.....uglavnom,jedna prava,pravcata nirvana….Kome se duša i srce ne rastvore poput proljetnih latica nek' si oko vrata veže sidro,skoči i prepusti se moru…



Da proljetnne latice?
Ne znam jesam li blesaviji ja koji ovo pišem ili Vi koji ovo čitate.

Inače,dok lagano plovimo prema svom cilju volio bih po stoti put napomenuti da me izuzetno smeta što jako puno ljudi smatra da su Dalmatinci lijeni ljudi.Taj stereotip su izmislila gospoda kad su prije 100 godina dolazili na ljetovanje.Starčad bi se digla zorom, išla dignut mriže ili kopati u polju dok ne upeče zvizdan.Onda bi išli na ručak (mo'š mislit ručka) i ona dva tri sata od podne do tri sjeli bi u hlad,ćakulali i pili bevandu.To bi bio i jedini dio dana kad bi ih ta gospodska prasad vidjela i evo ti stereotipa.''Bogeci jedni,niš ne delaju,ne,samo bumbe i fjakare''.
Moj pokojni djed je npr. išao u ribolov u Kornate na jedra i vesla.
Alo?
Na vesla!
Danas se motorom truckaš tri sata pa ti se popne na vrh glave,a sad ajde ti to odveslaj i nakon toga poteži s obale ručno mreže koja je za razliku od danas bila puna kao šipak.Onda na prodaju u Šibenik i dolaziš doma,mokar,gladan,sjeban,ugaziš u balegu jer su sustanari dosta često bile koze i kokoše,večeraš dvi slane srdele,koru suhog kruha i popiješ dvije bevande i to je to.
Kad mi netko kaže da su Dalmatinci lijeni jeba bi mu mater i oca!!!
A moji drugi baba i did bi znali imat po deset makina ulja (cca 3 tone maslina) i sve bi preveli na tovaru.Danas je teško riješiti jednu makinu i to s kombijem.
Kad ne rode svi izvijaju,a kad rode bogato opet svi izvijaju:''Ajme šta su rodile,pizda li in materina!''
I evo Vam još jedan dragocjen podatak.
Daleke 1924.godine litra mlijeka je koštala 6 dinara.Težačke nadnice su bile od 4 do 6 dinara.Toliko patnje za 7 deci mlijeka.
Jebem te živote!
Dobro su ti ljudi ostali živi.

BACAMO SIDRO….

…ali ga nisam svezao za vrat (ha-ha-humor) već smo krenuli dignuti vršu broj jedan.
Dok je tražimo predstavio bih Vam lanternu od Kukuljara.




Inače,tijekom putovanja zatekla nas je i jedna perverzna scena.Dvoje stranaca su sa druge strane otoka došli gumenjakom,već izjutra i sunčali se razodjeveni.Bilo mi je čudno da su se tako rano digli,ali ima nas svakakvih.Ona,skroz upotrebljiva teta Windinih godina (;-)),a on neki žvaljo,maljavih prsa i malog kurca. Htio sam ih slikati,ali na mjestu gdje su sjedili ima dosta kamenja veličine šake tzv. 'šakaric' pa bi bilo šteta da zadnja slika na aparatu bude kako šakarica leti prema njemu.


Di smo stali?
Nemam pojma,ali nije ni bitno.
Samo bih naglasio da se jutrošnji trip isplatio.
Ništa specijalno,mogli bi eventualno kupiti pola gume za 'Audija',a to uopće nije loše. Uzeo sam fotoaparat i na zaslonu pročitao isto što je pisalo i ono dana kad sam prošle zime išao slikati odraz crkve i sela na mirnoj površini vode.PLEASE,REPLACE THE BATTERIES!
Jebem ti mater korejsku!
…………………………………………………………………………………..

KUTAK ZA LJUBITELJE ESENCIJALNIH VICEVA
Došao kod veterinara čovjek sa žabom na glavi i pita veterinar:''Pa dobro,kakve su ovo gluposti?'',a na to će žaba:''Doktore,počelo je kao mala izraslina na šupku!''
…………………………………………………………………………………….
Nego,vratimo se mi natrag!
Ova donja slika spada u red najstereotipnijh slika kad se turisti voze brodom.
Nema veze,dok sam živ srce će mi svaki put zaigrati kad vidim ovako nešto



I eto!

Nemam pojma da li Vam je ova epizoda bila dobra,ali nemojte zamjeriti jer me 'TV SPIG' malo previše izmorio pa bi trebalo ponovno napuniti baterije.Svesrdno se ispričavam ako je netko eventualno ostao razočaran,ali ovo je još uvijek torta sa šlagom prema glupostima kojima ste se danas opteretili klikajući mišem po portalima.
Za kraj slijedi samo još jedna slika i poanta.



I onda?
Selo ili grad?







- 00:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters