free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

četvrtak, 25.04.2013.

NEMORALNA PONUDA

INTRO

Moj dragi kum Dirk Diggler ima fakultetsko obrazovanje, tečno priča tri jezika i iskustvo na kojem mu mogu pozavidjeti i mnogo starije kolege.Sve te kvalifikacije su mu omogućile da proteklu jesen i zimu uživa u nesputanoj slobodi i da ima samo jednu obavezu, a to je da se jednom mjesečno prijavi na šibenski biro za zapošljavanje.
Ako ste i Vi kao starina Dirk i ja zadovoljni svojim životom,ali molite Gospu sinjsku da Vam ne procuri bojler,rikne stroj za pranje rublja i ako dobijete grč na želucu kad dođe vrijeme za tehnički pregled i registraciju Vašeg limenog ljubimca ovo je prava priča za Vas.
Isto tako uživat ćete i ako marljivo i predano radite svoj posao, a svakog 15. u mjesecu osjećate kako Vam rastu magareće uši.
Pivu ste otvorili,cigaret zapalili?
Dobrodošli u čarobni svijet 'SPIG'-a!

UTORAK,23,travnja,anno Dominni 2013.

Bilo je sedam i kvarat.
Naslonjen na zid ispred firme pušim, pijem kavu i gledam zgužvane ljude kako prolaze u autima.
Odjednom se začuje brujanje golfa i unutra bati Škorina 'Sude mi'.Nemam pojma tko sjedi u autu,ali mora da ima jak želudac kad natašte sluša Škoru. Parkirao je, ugasio radio i izašao.
Trenerka vedre ljubičaste boje prekrivena komadićima malte, znojna majica od jučer,veliko čelo,brada stara tri dana.
Glupi Zagorac.
Krenuo je ka moćnoj mješalici na kojoj će toga dana uknjižiti novih cca 25 eura na svoj konto.
Sigurno neće nikad u životu biti svjestan da onaj kojeg je upravo slušao (kao i oni koji tu pjesmu koriste za svoje promocije) nikad u životu neće ostaviti zdravlje na mišalici za 180 kuna dnevno.
Njega to nije briga.
Domovina mu je u srcu, a sve ostalo mu je u kurcu....

Dobar početak,a?

''Meni ti stari ne treba puno!'',rekao mi je jednom prilikom jedan tridesetogodišnji mamlaz koji je zahvaljujući grčevitoj ustrajnosti u neradu jedva uspio i doktore i samog sebe uvjeriti da je hipohondar i danas (iako potpuno zdrav),redovito obilazi ordinacije i pije tablete jer mu je to jedina garancija da će mu svaki mjesec na račun sjesti tih par stotina kuna socijalne pomoći.
Kad mi čovjek od trideset godina kaže da njemu ne treba puno to me neodoljivo podsjeća na one mlade bračne parove koji piju jutarnju kavu, a na stolu razasuta dva-tri mobitela na tać, malboro lajc i slični statusni simboli, a u kući ruzinavi bojler, babin masivni bračni krevet od 600 kg, namještaj 'Šavrić' i slični relikti iz nekih boljih vremena.
Znam da bi svijet bio dosadan kad bismo u razmišljanjima svi bili isti,ali nisam ja kriv što sam normalan.

''...neostvareni snovi...radiš ono što ne voliš...''

Osim ljudi koji su čvrsto odlučili da u svojim promašenim životima ne steknu ništa, postoje i oni drugi koji bi to željeli, ali ne mogu.
Na poslove koji nešto valjaju lista čekanja je preduga i nedostižna,a ovi ostali su većinom uvreda za ljudsku inteligenciju.
Ne znam kako je u ostalim županijama,ali u ovoj je najtraženije zanimanje-konobarica u kafiću!
Obrijana pička i velike sise poželjne,ali nije uvjet.

Nema mi smješnijeg nego kad svakog ljeta na trafici u Tisnom cijelo ljeto stoji zalijepljen papirić 'Traži se djelatnik'
Nijedna djevojka začudo ne želi provesti ljeto kao sezonska tuka ispod peke za dvije i pol tisuće kuna da bi ti đubrad na kraju ljeta namjestili manjak i onda ukinuli i to malo sramotne plaće.
Normalna cura koja ljeti želi raditi obično ode u neki restoran i tu kao pomoćna djelatnica u kuhinji dobije sasvim pristojan novac.
Govorim o svom zavičaju, a kakva je situacija dalje nemam pojma.
Jedan moj poznanik iz Splita već godinu i pol radi u privatnoj firmi.
S poslom je više-manje zadovoljan osim presmiješne plaćice. Najveći motiv u njegovom poslu bile su riječi koje su mu gazdarica i gazda rekli prvi dan, a to je da će mu početna plaća biti 2800 kuna, a ako se potrudi...
I stvarno...potrudio se i nakon godinu i pol već je dogurao do 3000.
Oće mali, oće....

Znam da znate tu staru foru,ali baš će nam dobro svima leći.
Kažu da je plaća ista kao mirovina…čekaš je mjesec dana,traje par dana, a nakon toga se možeš jebat'.

''Zahvalio bih se Domovini jer sam do siromaštva došao poštenim radom.''
MANTRA HRVATSKIH RADNIKA KOJI SU U PEDESETOJ DOBILI OTKAZ

Mokri san svake SSS osobe ženskog spola u Hrvatskoj je, zna se, 'dm' ili štajaznam 'Muller'.
U Lidlu su također solidne plaće,ali te feudalci oderu kao stoku pa to baš i nije neka fora.
LIDL-Lopovi Iz DeutschLanda.
Novac koji se u tih par maloprodajnih lanaca zaradi ne vrijeđa ljudsko dostojanstvo i baš je šteta što većina hrvatskih poduzetnika nije svjesna da je dobro plaćen radnik-zadovoljan radnik.

Ne mogu ni biti svjesni jer većina današnjih hrvatskih poduzetnika u bivšoj državi ne bi moglo biti ništa doli kurac od pasa.
Takav im je psihološki profil, jebi ga!
Jebo pamet u rvackon bisnisu!!!

S druge strane stojimo mi-načitani,vrijedni,obrazovani,marljivi,pametni i sposobni za sve,ali nam nekako...ne ide...

NEOSTVARENI SNOVI…RADIŠ ONO ŠTO NE VOLIŠ…

''Budi dobar,pošten,vrijedan...'',''Sve što sam stekao u životu stekao sam sa ovih deset prstiju''...bla,bla,bla....fraze,fraze,frazetine....
O 1200 očajnika koji su u Šibeniku nahrupili na onaj fin i perspektivan posao zahvaljujući kojem uspiješ platiti režije, kupiti dvije šteke cigareta i otići maksimalno tri puta u 'Plodine' pisao sam u prošloj epizodi.

''Zafali ti Bogu što imaš posa''....postala je omiljena mantra u Dalmaciji.
''Jebeš to što ne primaš plaću bitno je da radiš. Znaš li koliko je ljudi bez posla?'',bubnuo je jednom davno moj prijatelj Mali i ostao živ ne znajući koliku je istinu rekao jer je činjenica da je većina poslova koje se danas nude najobičnije gubljenje dragocjenog vremena.

Novaca za penziju, ako je tko i dočeka, ionako neće biti tako da mi taj rad samo za zdravstveno i socijalno nema baš nekog smisla.
Ponavljam!
Tko nam je kriv kad smo svi skupa čestiti, pametni, moralni,vrijedni i istovremeno-glupi kao kurac.

DAN KAD SAM NAPOKON SHVATIO DA JE SVE ŠTO SAM ZNAO O ŽIVOTU-POGREŠNO!

A sad pažljivo pročitajte idući odlomak.
Razmišljanje nakon čitanja zagarantirano!

Jučer me na poslu posjetio moj bivši kolega.
Firma gdje smo radili nudila je posao na kojem smo stvarno bili ekipa i mogu reći čak i....prijatelji.
Radni dani su ljeti bezbroj puta završili sa gajbom hladne 'karlovačke'....a onda je nakon sedam-osam godina sve išlo u kurac.
Pratili smo hrvatski trend!
Svi smo se ipak snašli na ovaj ili onaj način, a priča o ponudi koju je dobio moj bivši kolega me zadnja dva dana bacila u ozbiljno razmišljanje.

…………………………..

''Ako netko želi živjeti prije ili kasnije počne...misliti...''
Ova banalnu rečenicu čuo sam prije nekih desetak godina jedne večeri u kafiću iz usta čovjeka za kojeg se može reći da je uspio u životu.
Imao muda,riskirao…i uspio!
Nama ziherašima taj sport baš ne ide.

Misliti za sebe, misliti za svoje potomke...ali POČETI misliti!
Ne pušiti Malboro lajc i pišati u naciklu školjku požutjelu od skorene pišate nego MISLITI.

''A ne znam, sad se malo tražim…'',odgovorio je jedan moj mještanin na moje pitanje:''A šta ćeš sad?''
Čovjek je inače blizu pedesete ima troje djece i nakon što je u firmi proveo pola života jednostavno su ga šikanirali.
Nisam mu imao srca reći da ako se nije našao do pedesete da je vrlo mala vjerojatnost da će sad naći mjesto gdje bi se mogao početi tražiti.

Najveća opasnost koja postoji je kad se čovjek uljulja u svoje tri-četiri tisuće kuna i sam sebe počne uvjeravati da mu je to dosta, da je to sasvim OK,da su i on i njegovi oduvijek živjeli skromno, da je registracija za Audija puno skuplja nego za Škodu Favorit, da je motanje duhana puno praktičnije od kupovanja cigareta, da je Pivo K plus puno bolje od crnog babića....

WRONG!WRONG!WRONG!

Čista linija lakšeg otpora!
Nećemo peći teletinu nego ćemo frigati srdelice jer su zdravije.
Nećemo jesti orade već hrenovke jer se brže pripremaju.

''Od bankrota me dijeli jedna plaća.''
VEDRANA RUDAN

Vratimo se mi na bivšeg kolegu!
Pitanje koje mi je postavio glasilo je:
''Što bi ti napravio kada bi ti netko ponudio puno bolju plaću nego sad, a da pritom ne moraš raditi tebebože ništa?''
''Prihvatio bih!'',bio je moj odgovor kao iz topa.
Nakon toga smo sjeli na zid i zapalili cigaret.

O čemu se radi?
Vi, kao i ja, obožavate fraze 'oni su pokrali'.'oni su uništili'...a kladim se da kao i ja nikad niste maštali o tom dalekom i čudesnom svijetu.
Ljigavo je to i šugavo.
Matere i očevi su nas odgajali da budemo ljudi, a ne gnjide.
Sve je to jasno!
Bliže se izbori i šibenski HDZ želi koalirati sa HSS-om koji trenutno naginje SDP-u,a pošto glasovači ipak nisu kreteni (a možda i jesu,vidjet ćemo)i jednima i drugima hitno treba pošten čovjek neokaljana obraza koji bi svojim imenom i pojavom privukao glasovače.
Moj kolega (kao i ja npr.) je taj!
Kako o politici i životu općenito dijelimo slične svjetonazore odluka je jako…jako teška.
Da li prodati svoje ime i prezime ili ne?
Ostatak života živjeti pošteno,ali kao obični štakor ili...
preskočit onu tanku liniju, sjesti u kancelariju, od pet dana raditi dan i pol,koristiti besplatni auto i mobitel i uživati u plaći od………………………….. deset tisuća kuna.
Deset tisuća bogova ti jebem!

Bude tu vjerojatno i pokoja dnevnica, dodatna naknadica, koja kunica za marendicu i slično.
U svijetu hrvatskog jebivjetrizma ipak vladaju neki drugi financijski zakoni.

Onaj zagorski papak s početka priče se odere kao majmun, truje se podrigušama, pjeva borbene i koža mu cijeloga života cvrči na suncu za jebenih četiri-pet tisuća kuna, a s druge strane postoji jedan cijeli nevidljivi mikrosvemir u kojem se naknada za nerad u iznosu od deset tisuća kuna nudi nekom kao bon za topli obrok.
Doduše, da bi prešao na tu stranu moraš prihvatiti da ćeš ostatak života biti etiketiran kao đubre, ali evo ja npr. u očima većine nisam normalan pa mi to i ne bi tako teško palo.

Da mi je netko s takvim nemoralnim prijedlogom došao prije pet godina vjerojatno bih mu savjetovao da ih sve skupa pošalje u pičku materinu i nastavi živjeti u konstantnom minusu, brojeći svaku jebenu kunu i čačkajući po košarama s robom kojoj ističe rok.
Danas je situacija drukčija!

Znam, Vi se same pomisli na to gnušate, ali u mom slučaju to možda i ne bi bilo tako loše.
Ovdje nas jebu nepismeni Hercegovci u čijim smo očima najobičnije smeće. Boli me kurac za te jer ako odeš doći će odmah pet glupana sličnih tebi.
U svijetu hrvatskog jebivjetrizma te pak po leđima tapšu ljudi koje bi najradije pljunuo, ali kao i oni misliš na svoj lijepi odrezak od plaće.
Plaće koja će ti omogućiti ostvariti većinu tvojih snova.

Od poštenog rada ih u ovoj zemlji nećeš ostvariti sigurno!!!
FORGET IT!

...........................................................

Ako i ja u skoroj budućnosti prijeđem granicu i postanem gad ne brinite se Vi meni ništa zbog toga.
Malo bih patio zbog gušenja moje osobnosti, a na 'SPIG'-u bih im navečer slatko jebao mater i napisao o čemu smo srali taj dan na sjednicama.
Kako bi mi plaća dolazila direktno iz proračuna veselilo bi me što bih i ja dao svoj mali obol konačnoj propasti Hrvatske!!!
Ali pak najviše bih uživao kad bih, okružen čoporom hijena, iznad tri izmasakriana pečena janjeta i isprolijevanih stolnjaka zgrabio gitaru i skupa s njima gromko zapjevao onu Tomsonovu:''….Poštenim puuteeeem iiiići…biće tueško znuauaaaaaj, al samo ćeš tako stići gdje je vječni sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj…(u pakao op.a.)…''

I za kraj bih se samo obratio svim dragim čitateljima koji ovakav tekst mogu napisati samo ako su na vrhunskom kokainu, ali ga istovremeno zbog nekog urođenog psihičkog defekta u hipotalamusu ne žele komentirati.
Cure i dečki, veseli moji…slobodno mi, svi koliko Vas ima, popušite kurac!!!

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......

KOMENTAR ČEDNOG BLOGERA:
Svakako si vrlo rječit i duhovit i volim te čitat skupa s mojom mamom,ali mislim da ćeš tim pljuvačkim pristupom prema svojim čitateljima polučiti samo kontraefekt i još više udaljiti čitatelje od sebe.

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA……..





- 11:49 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters