free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

nedjelja, 05.08.2012.

KAKO JE KLAUS SPASIO ŠIBENIK (nastavak,znači ovo je part 2)

HRVATSKI RADIO, 1.PROGRAM

…i sudac Schopenhauer je upravo označio kraj prvog dijela.
Mislim da cijela Hrvatska može biti ponosna na igrače 'Cibalije'.
Neriješeni rezultat na poluvremenu u okršaju sa klubom kao što je 'Roma' će se bez obzira na konačni ishod upisati zlatnim slovima u povijest Vinkovčana.
A još kad se sjetimo onog pogotka u vratnicu mladog Hrastimira Papčića u 26. minuti naše nade u pobjedu nisu nimalo neutemeljene.
Vjerujem da je trener 'Cibalije' pregrizao jezik kad je u srijedu ukorio Papčića jer je sa prijateljima iz vinkovačke mladeži HDZ-a do sitnih sati bio u narodnjačkom klubu.
Slika kako mrtvi pijani plešu na stolu sa ustaškim kapama na glavama dok Papčić grli i liže rame srpskoj folk pjevačici Ljilji preplavila je hrvatske portale.
Ako ništa, mišljenja sam da su mu nakon ovih 45 minuta ljubitelji nogometa sve oprostili.

Još kad znamo da nakon crvenog kartona Giovannissima Pianfaffarinniolinellia 'Roma' ima igrača manje
Ne znamo samo kako će 'Roma'…

Kolega Ružiću, oprostite, u Zagrebu je ponovo pao gol!
S nama je Josip Balegar…

Kataaaaaastroooooofa……katakliiiiiiizmaaaaaaaaaa…
1:6, ljudi moji, 1:6…
Izbili su neredi.
Bad Blue Boysi su probili zaštitnu ogradu i došlo je do sukoba sa policijom.
Kad su rekli da na Maksimir dolazi moskovski 'Krasnokurtz' to je u redovima hrvatskog prvaka izazvalo podrugljiv podsmijeh, ali ovako deplasirana igra 'Dinama' nije vrijedna spomena.
Ovo je ništa.
Sramota.
Tragedija.
Ovo je krik ranjene košute iz maksimirske šume.
Ovo je izlet u prirodu djece s posebnim potrebama.
Bezidejno.
Nemaštovito.
Isprazno.
Ovo je, da si dopustim malo slobode, jedno veliko ništa.
Ja kao zakleti Dinamovac čijim žilama teče modra krv želim da me nema.
Evo upravo javljaju da je na tribinama ubijen neki mladić.
Javit ćemo se nakon reklama…

DVANAEST DANA PRIJE…

''…popevkeee sam slagaaaaaal i rooooožiceeeee braaaal….''

Boca 'Kaltenberga' se pregrijala na ljetnom suncu, a jedan stari, neobrijani Zagorac je sjedio na gajbi, pjevao i lijepio benkovačke ploče.
Oko njega razbacane vreće cementa, spržina i neke daščurine za šalovanje.
Radio je zid za nekog našeg čov'ka koji je živio u Južnoj Americi.

Odjednom zazvoni mobitel.
-Aluoooo?
-Halo, ovdje zapovjednik PU šibensko-kninske Duvalović. Je'l to gospodin Latinović?
-Jeeeee.Koooooo jeeeee toooooo?
-Robert Duvalović, Filipe, pa šta me se ne sićaš, mlika ti materina?
-Neeeeeee znaaan kaaaj saaaan jeeeel za gaaaaableeeec a kaaaamooliiii daaaa bi se seeeeečaaaaaal neeeeekoooooog paaaaanduuuuraaaa Duvaaaloviiiiičaaaaaa.
Moooooš miiii gaaaa poduuuuvaaaaat, Duvaaaaloooooviiiiičuuuuuu…
-O , mater ti jebem, blago pijano zagorsko, a ako ti kažem Legija stranaca 1970/1971 u klasi poručnika Žoaoa Pinta?
-Robeeeeeeert? Neee mreeeem veeeerovaaaat! O vraaaaag tiiiiiii mateeeeer zeeeeemiiiiiiii, pa kaaaak siiiiiiiiiii?
-Dobro, Filipe, nikad bolje! Čuj me starče, hitno mi trebaš?
-Jaaaaaaaaaaaa daaaaaaaa neeeeeeekooooom treeeeeebaam?Daaaaj zaaaakaaaj meeeeee naaaaaasmejaaaavaaš? Kooooooo biiiii treeeeebaaaal jeeeeeeneeeeegaaaaaaa staaaaaaaaaroog zagorskeeeeeeeega cuuuuuuugeeeeeeeeeeraaaa?

Budući da je pijani zagorski neimar Filip Latinović pretjerao sa ovim rastezanjem samoglasnika dugujemo Vam objašnjenje.
Čovjek je u mladosti bio vođa 'Iron Spidersa' jedne od najelitnijih američkih antiterorističkih postrojbi poznatoj po brutalnoj metodi razračunavanja sa teroristima.
Imao je sve!
Obitelj, novac, ugled i dva psa.
No, kako su mu nakon jedne opasne i pogubne akcije uhićenja Z'mbate Bubua u afričkoj državi Raawuly teroristi zapalili kuću i pobili apsolutno sve do šestog koljena (uključujući i oba psa) krenuo je u odmazdu usprkos protivljenju vojnog vrha.

Ubrzo je suspendiran.
Oduzeti su mu činovi i kao svaki nabrijani militaristički kreten kad prestane ratovanje…odao se alkoholu i drozi i postao najobičnija debela svinja.
Slavljenje domovine, češanje jaja, pune pepeljare i podrigivanje od puste pivurine.

Početkom devedesetih se vraća u Hrvatsku i tadašnji ministar obrane predlaže pokojnom predsjedniku da ga, onako bez veze, stave na plaću.
Općepoznato je da je u to vrijeme skoro svako tele koji bi doletjelo iz dijaspore prije ili kasnije bilo na nekoj plaći.
Neki razlog za davanje plaće bi se već izmislio.
Predsjednik je molbu odbio jer ih je u šest mjeseci na takvoj plaći bilo već desetak tisuća previše.
Zaboravljen, ponižen i osramoćen, a već i pomalo bolestan Filip seli u kuću pokojnog dida u šibenskoj Dubravi, otvara pogrebno poduzeće 'Ljuta žalost' koje brzo propada…
Danas živi od socijale,a pomalo se bavi poljodjelstvom i građevinom…

Kako je njegovo iskustvo u rješavanju talačkih kriza nemjerljivo Duvaloviću je odmah pao na pamet.

Policijski furgon je jurio prema Konjevratima po Latinovića.
U tom trenutku Mile Daglas je kroz prozor poglavarstva upravo bacio izrešetano tijelo nezavisnog zastupnika Kurčine.

Nego, čujmo mi mi prve ruke kakva se drama unutra odvijala…

FALA KURCU, NAPOKOM JA…

…nako izasran o glave do pete, diga san ruke ko da ču se predat i krenija prema Mili Daglasu..

Izvanka se priko jaki policiski megafonsa ćuja glas porućnika Duvaloviča:
''Mile, predaj se! Okružen si brdon policijotov i snajperistov. Svaki pokušaj da utećeš ča zaboravi. Reci nan šta oćeš i mi ćemo ti…''

Ja san prema Mili iša i dalje.
Ni me bilo straj da ču umrit.
Umriču za moj Šibenik.
Umriču za svoju mater i svoga ćaču.
Za moj Baldekin.
Za moju Crnicu.
Za moj Šubičevac.
Za šibensko poglavanstvo.
Za moje funcute.

Ka me vidija kako iđen otac se zaledija o užasa i zaškića oćiju puni suza:
''Sedi Klaus, sunce moje, ubiče te!''
Ovaj ka me vidija je uzeja kalašnjikov, repetira ga i reka:
''Sedi, mrtvu ti mater jeben, ubiču te ki zeca!''
Mene je to zasmetalo jer mi je mate živa al se nisan tija zaustaviti i doša san mu na jedno metar i po.
Plaka san, stiska zube i a gače su mi se punile malin, teplin glisticama o' govan.
On se nije moga zaćudit mojoj ludosti i stisnija je obarać.
Ja san zatvorija oči i tija zapivat:'' U zalivu malon tom šibenik spava''…

…a onda san osjetija kako je doletila nećija trupina i trunila me, ćula se rafalćina, glasan ulrik i sto litar krvine a ja san opalija glavon u tućmanovu bistu i pa u nesvist.
Dobri zastupnik Kurćina mi je spasija život.
Fala mu!
Ka je ova bleka o Mile Daglasa vidila što je napravila poćeja je urlati ko ranjeni vepar:
'Omajketibožještasanapravijajebentikurbugospuimeniikasanserodija!!!''
Kurćina mu je prije nego če umrit samo se nasmija u facu i reka:
-E saš dobit kurac, a ne penziju!
Onda je izbeljija jezik, oči su mu se okrenile na bilo i umra.

Onda je ovaj podiblja, diga ga s poda i bacija truplo kroz ponistru.
Sa susidnog krova je odjeknilo pucanje i dva metka su pogodila niti dva metra od ponistre.
Ovi put je Pjotr Puškin bija najbliže.

Doli se narod razbiža.
Ostala je samo neka mala nagluva crno bila maškica.
Šapicon je dodirivala krepanu gušćericu.

''Duvaloviču'', kriknija je Mile Daglas,
''Želin ti reč da meni o tebe ne treba ništa! Znaj samo da iz ovega poglavarstva niko neče izač živ, izrode! Šibenik če se nakon ovog zvati Pokojnik. Zašto san ja ratova, pička van materina izdajnička?''
''Ma ratova si ti moj kurac!'', omaklo se nekom od policajaca.

Mile je u ton trenu iz žepa izvadija bumbe….


POVRATAK FILIPA LATINOVIĆA

Policijski furgon se parkirao na gradilištu, a Filip je taman prao mješalicu.

'Brže, brže!', vikao je policajac, a Filip je izlio šporku vodurinu i počeo skupljati produžni kabel.
'Ajde, movi se!', ponovno je kriknuo policajac. 'U poglavarstvu je talačka kriza!'
Filip je oštrim rubom žlice strugao fanglu ne bi li odstranio stvrdnute ugruške morta.
'Požuri jebemu mater! Dok se ti obabiš onaj majmun će ih pobit sve ki zečeve!'
Filip je bio prinuđen udarati vanjskim bridom fangle o zidnu površinu jer su betonski ugrušci bili prekompaktni i praktički neodvojivi. Imali su oblik malih nepravilnih paralelopipeda. Morao je dobro odmjeriti udarce kako mu bukova ručkica ne bi pukla i ostala u ruci…Onako pijanom to mu nije baš lako polazilo za rukom.

Policajci su ga zgrabili i ubacili u furgon.

Fangla je ostala neočišćena….

NA KROVU…

Šibenski specijalci Ante, Pere i Šime sakriveni svatko iza svog dimnjaka promatraju Pjotra Puškina kako leži na rubu zgrade i nekom masnom krpom živčano tare ciljnik na snajperu.
Kad je prije dva sata dobio policijski poziv u žurbi je uzeo snajper u dijelovima, ali nisu bili u kuferu već na krevetu.
Naime, tog jutra se igrao sa svojim malim sinčićem Koljom i dječačić mu je prstićima poremetio optiku.
Na brzinu se odjenuvši, zgrabio je prvu najlonsku vrećicu sa stola.
Dijelove snajpera je na brzinu potrpao unutra ne znajući da je u toj vrećici žena sa pazara donijela dva kilograma sipa i kilogram liganja.
Zato je i imao problem s ciljnikom jer su sluz i šporkica sa muzgavaca potpuno onečistili optičke dijelove.
Nakon što su ga rasporedili na položaj Duvalovič mu je rekao da ne otvara vatru bez zapovijedi, ali on, kao veliki zaljubljenik u svoj posao, nekako nije mogao odoljeti.
Pjotr je prilikom prvog hica maestralno naciljao Milu Daglasa i to u rub gornjeg kapka lijevog oka no zbog pogrešnog loma svjetlosti došlo je do tzv. fotonske difrakcije ili …hm, kako bih ja to Vama objasnio koji se ne razumijete previše u snajpersku optiku…svojevrsnog disperzivnog dupliranja optičkog žarišta.

Eto…zbog te sitnice je raznio mozak nesretnom prodavaču balona…
A kad je ustrijelio ostale zapravo je samo provjeravao da li se ciljnička ekspozicija može namjestiti bez dodatnog ugađanja optičkog žarišta.

''Pjotr!'', viknuo je Šime specijalac.
Pjotr se okrenuo.
''Tovariš, prestanji pucat!'', reče Šime na tečnom ruskom.
Ovaj je odložio snajper i kad se htio podići na noge prolomila se strahovita eksplozija.….
Zemlja se zatresla.
Sva su stakla na poglavarstvu popucala.
Nebo je prekrio crni oblak.
Nagluvu crno bilu maškicu je zgnječila leteća prozorska škura.
O silini eksplozije najbolje svjedoči tućmanova bista koju su, nakon što je izletjela kroz prozor, potpuno čađavu i bez nosa našli skoro osamdeset metara dalje od zgrade…

SPEKTAKULARAN KRAJ PUN NEOČEKIVANIH OBRATA, EKSPLOZIJA I VRATOLOMNE, ADRENALINSKE AKCIJE POTRAŽITE U IDUĆOJ EPIZODI !!!
MIRIS BARUTA I PALJEVINE BIT ĆE OPIPLJIV IZ SVAKE NAPISANE RIJEČI.

KAKO JE KLAUS SPASIO ŠIBENIK (the final battle)
SAMO NA 'SPIG-u'!!!
COMING SOON!!!

Da bi Vas nabrijali do neslućenih granica pogledajte ovaj trajler sisu ti jebem.
Muškarcu kojem u iduće dvije minute ne uzavre krv nek si slobodno otkine kurac!!!

















- 17:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters