free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

utorak, 27.12.2011.

'SPIG'-ov KNJIŽARSKI IZLOG (METASTAZE 2. DIO)

Znate šta?
Sutra moram vratiti knjige u knjižnicu, a tako mi je žao da još neki dijelovi 'Metastaza' ne osvanu na 'SPIG'-u.
Neće Vam biti krivo !!!

Filip se nakon tri godine vraća iz španjolske komune u Zg.
Mater ko mater, oduševljena je što ga vidi, a otac ga ne može smisliti.
Filip legne spavati i sanja idući san .
Esencijalno !

''…Budim se okupan znojem. Pored mene u krevetu leži etiopski car Haile Selassie i proždire ananas. Pristojno me zamoli za tišinu jer, veli,mora mirovati pošto mu je puko vodenjak, a osim toga se sprema raspustit Sabor i raspisat prijevremeni natječaj za radno mjesto referenta prodaje.
Budući da je trudan sa mojom starom zaposlit će me bez obzira kaj nemam radnog iskustva u veleprodaji papira….
Na Jarunu večeras ima sastanak sa Jermijom Hilkijinim koji će ga ufurat na koncert domaćih dance grupa.
Tog sam se prestrašil pa skočim kroz prozor i trčim prema Savi. Po nasipu džogira BlagojeAdžić odjeven u crnu kožu i na lancu vodi golog Johna Lennona koji pjeva: Drugarice, posadimo cvijeće….''

Isti taj Filip malo kasnije opasno zaruži sa ekipom uz obilne količine droge i alkohola i ujutro se budi na odjelu psihijatrije.
Pazite sad ovo !

''…Stari pored mene glasno hrče. Želim mu da skonča u mukama.Onda uzmem hrpu tableta sa njegova noćna ormarića i sve ih progutam. Buljim u jednu točku koja počne mijenjat oblik i boje, a onda mi se nekak sve učini puno bolje i skoro da sam sretan kaj sam tu. Odlične tablete, otvaraju mi se vrata percepcije i..ono, grlim starog i pjevam mu: Šta bi dao da si na mom mjestu…
Ove tablete su jebeni mrak.
On se samo smije, a ja ga molim da mi pokaže kurac. Odmah razmota pelene i pokazuje mlohavu kožnu vreću i ružni, stari kurac koji uzmem u ruke, počnem ga gladit i pjevat: Moj Milenko,lego je da spava.
Kad su u sobu učla dva bolničara, nasred sobe sam plesal sa jednim ukočenim kojem su curile sline niz bradu i pjeval: Don't let me down.
Zadnje kaj se sjećam bilo je da su me piknuli u venu dok sam im izjavljival ljubav i predlagal sirovi seks u troje…''

Idemo dalje!
Opis kuće koju Filipova majka hvali (a u kojoj se udaje glupa rodica Valerija lijepa ko bugarska bacačica kladiva) me se također dojmio.

''…kuća zgleda ko hendikepirano dijete alpske kolibe i džamije u kojoj se upravo pomolila Kažnjenička bojna. Ružna kocka s kosim krovom i hrpom balkona ograđenih drvenom ogradom sa srcolikim rupama. Iz jednog ćoška izrasta nejasni dodatak koji strši prema nebu ko kurac. Ulaz čuvaju dva betonska lava, a usred dvorišta stoji velika fontana o kojoj sanja svaki simpatizer OVK u svojoj slastičarnici…''

A sad pročitajte kako su dečki otišli na more i zbarili dvije Slovenke.

''…sjednu za naš stol. Fakat zgledaju ko da rade u Metrou pokraj Maribora.
Zorica kao viljuškar, a Nuša ko zahodska kefa.
Mjesto na kojem smo završili po njihovoj preporuci bile je terasa s binom u sredini i četvoricom vlaja na njoj. Pjevač se fura na Momira Žužula.
Očito su ovce ostavili u sigurnim rukama kad tako veselo i opušteno sviraju….''

I za kraj, po skromnom mišljenju autora 'SPIG'-a nešto najsmješnije što sam ikad pročitao u životu.
Filip upoznaje studenticu Martinu koja ga dovede doma i upoznaje sa svojim ocem-dr.Hermannom. Malo kasnije izlaze van, napuše se, naloču i završe u-Martininom krevetu.
U gluho doba noći Filipu se piša i tiho baulja po stanu tražeći zahod.
Udahnite duboko !

''…vratim se istim putem. Nakon nekolko zamaha u prazno uspijem dohvatiti kvaku. Uđem u sobu i sjednem na krevet. Super. Zadaci uspješno obavljeni…kurac mi i dalje čvrsto stoji. Legnem pored Martine i stisnem se uz nju. Ruku joj uvučem u gaćice i uz mali početni otpor uguram joj prst u picu. Ona vrisne ko da joj je prvi put u životu.
Slijedi nekoliko sekundi žmirkanja i privikavanja bolnih očiju na prenaglo upaljeno svjetlo i prizor pred kojim mi u sekundi prestane i glavobolja i mučnina i mamurluk i umor i ostane samo jedno veliko NE!
Ne, to nije moguće ! To nije istina ! Ovo je samo san , ružan san !
Skamenjen od užasa blesavo zurim u gospodina Hermanna. U njegovom bračnom krevetu sam. A on istim takvim blesavim pogledom bulji u svoju ženu i moju ruku u njenim gaćama …''

PUNČKE IN FANTI SREČNO VAM NOVO LETO !!!!





- 17:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters