free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

nedjelja, 31.07.2011.

UVOD U NEPONOVLJIVI LJETNI VATROMET

Srušio se putnički avion na gradsko groblje.
Ujutro je policija izvukla 1350 leševa…..

Faaaaaalaaaaaaa kuuuuurcuuuuuuu….
Klikovi su urodili plodom !
Znam ja da bi Vi voljeli da mi svaka dva dana izbacimo nešto novo, ali volio bih i ja svašta pa….

ZA KOGA NIJE, NIJE…

Kao prvo, objasnit ćemo kakve su to 'tehničke pogreške' spriječile objavljivanje današnje epizode.
Da bih kolegi dokazao svoju informatičku pismenost rekao sam mu da ću je( iako je krcata slikama ) objaviti - sam, a on se samo nasmijao i rekao da nema frke.
Zapelo je odmah na početku budući da 'copy-paste' tehnika nije išla, a u blogovski 'upload fotografija' se razumijem kao Mara u krivi kurac.
Kolega je krepao od smijeha i rekao :''Makni se, stara blekurino i odi doma slušat Ivu Robića na magnetofonskim trakama.
Misliš da si mlad i da si u trendu samo bi te, jedno jutro, nakon dva pelinkovca i šest gemišta mogli naći mrtvog u krevetu…''

MOLIM VAS, NE JEBITE SE U PRAZNO !

A sad bih mogao i napismeno udijeliti jedan svoj zlatni savjet mojim vjernim čitateljima koji još uvijek glume neku glumu, neki slobodnjaci…urbani momci…zlatna mladež…kurci-palci…jebači bez pokrića…

Jebite se, dragi prijatelji i pravite djecu jer kad Vam se za par godina to malo mošnjica osuši, plaćat ćete mi turu za turom i govoriti :''O, jebo te , imo ši pravo…ja san mišlijo da če on meni ćili život škakat ko skočimiš, a ono …jaganjac utihnuo.
Sa ču morat ič ko Madona u Afriku i donit doma materi nekog malog garavog sirotana iz Etiopije…a kupiču joj i smanjenu glavu od nekog našeg pomorca... ''

SAMO ZA VAS :

1.PLAYSTATIONI PIONIRSKIH MAMLAZA
Provjerite po stoti zašto ne možete bez nas ! !
Ovo, naime, nije dovoljno dobro za naslovnicu, ali za to nas oooodavnooo boli kita !
Poseremo na naslovnicu…i to obilno…u svim smjerovima !
Imamo mi Vas !
Pametnome dosta !
Govnjarko, dobro došao kući !

2.LOVE ACTUALLY

Patetično, slatko i, na samom kraju, jedna jednostavna pjesma koja me svaki put oduševi.

'Zapravo ljubav', inače na DVD-u pogledam minimalno jednom godišnje…
Ne zato što je dobar već zato što mi je to jedini film koji imam (ahaha…šala…poluuspjela…zapravo humor u tragovima…)


Kako se na ruski kaže vazelin ?
Karamazov !

ŽELJE I POZDRAVI

Šima, sad kad znamo otkuda si sad te lajkamo još više !
Veselo skakućemo i mašemo ušima i repom kao Lajke !
Eventualna razmjena pizdarija nas totalno veseli (iako, budimo realni, graniči sa zdravim razumom.)

Manipulatorovo ignoriranje u cijelosti poštujemo ako čovjeka ne poznajemo iako smo od tuge posegnuli za vatrenom vodom, ali ako se ispostavi da te znademo bit ćeš brutalno obješen za mošnje.

Pexa je definitivni dokaz da naše postojanje ima smisla, ali pošto nismo ni na FB, ni na twitteru, zapravo, budući da autor ove divote od bloga uopće nema Internet, morat ćemo do daljnjeg odgoditi umreženu komunikaciju, (doduše, kolega (koautor) ima FB, ali su mu jedini prijatelji cura, dva maloljetna rođaka, Marvel i neke opskurne američke knjižare…asocijalni gremlin, kao što sam već napomenuo).
A za razmjenu pizdarija vrijedi isto što i za Shimu…

Wind, otkud sam ja mogao znati da se u rubriku komentari ne mogu staviti video isječci ?
Ispravljamo pogrešku !
Ako bi se slučajno udružili u pisanju bloga predlažem ime 'Vindija' (ku'iš ono…Wind i ja…jeb'o te što sam smiješan…)
Ide Bob Seger (ti Shima samo preskoči !)….a odmah zatim 'PLAYSTATIONI PIONIRSKIH MAMLAZA '
Ljeto do jaja !!!!


- 13:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters